SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Even aan je naturalisatieproces werken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga dit weekend kerstkoekjes bakken om aan de buren te geven![]()
Moet ik doen voor mijn buurvrouw. Dan heb ik geen witte kerst meer kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
Driedubbel paspoort dan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even aan je naturalisatieproces werken?
Nee heb gewoon de fijnste buren ooitquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even aan je naturalisatieproces werken?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
Subtielquote:
Ik zal zorgen voor warme chocomel buurvrouwquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik kom ze persoonlijk langsbrengen buurman
quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal zorgen voor warme chocomel buurvrouwMit sahne
ik moet vandaag nog werkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens uit bed rollen en richting ontbijttafel.
Werkze vandaag. Ik moet zo naar de kapper.quote:
Zal voor de kappers ook wel de drukste dag van het jaar zijn, denk ik zo.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werkze vandaag. Ik moet zo naar de kapper.
ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel goed. Blij toen ik mijn eigen kussen weer kon ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |