De kat heeft ze al.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je straks zo'n gezellig dik Amsterdams schommelwijf
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je straks zo'n gezellig dik Amsterdams schommelwijf
LA LIBERTAD VAMOS!!!quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat je er nu maar helemaal een potje van moet maken toch
Maakt toch niet meer uit als het toch al stuk is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat je er nu maar helemaal een potje van moet maken toch
Goeie timing dusquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was onverwachts lekker rustig in de Jumbo![]()
Het was hier ook best goed te doen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was onverwachts lekker rustig in de Jumbo![]()
En nu?quote:
Maar het is nog niet eens 3 uur?quote:
Lasagne-ijsquote:
Had nog geen honger en laat wakker.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is nog niet eens 3 uur?
Hier vanavond nasiquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond ovenfriet + snacks uit de airfryer en voor de andere dagen ben ik ook al voorzien
Morgen is hier een kerstbuffet
Maandag wordt er Indiach bezorgt/afgehaald
Dinsdag bij Pa gourmetten of fonduen
Woensdag de restjes van dinsdag..
En natuurlijk vanaf maandag de TOP2000 aan, dus ben ik nog iets minder actief in dit topic
Oh het is je lunchquote:
Jammer, maar beter inderdaad dat ze dan afzeggen..quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier vanavond nasi
Morgen geen idee
Maandag denk ik gourmetten
En dinsdag kerstdiner.
Dinsdag wss met 2 man minder. Tante en nichtje hebben flink de griep
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer, maar beter inderdaad dat ze dan afzeggen..
Dan zie ik je vanaf maandag wel in het Top2000-topic.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond ovenfriet + snacks uit de airfryer en voor de andere dagen ben ik ook al voorzien
Morgen is hier een kerstbuffet
Maandag wordt er Indiach bezorgt/afgehaald
Dinsdag bij Pa gourmetten of fonduen
Woensdag de restjes van dinsdag..
En natuurlijk vanaf maandag de TOP2000 aan, dus ben ik nog iets minder actief in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |