3 olijfjesquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan jij ook normaal praten en wat ga je allemaal eten met de kerst?
Ze waren al kapot maar eens kijken of het nog kapotter kan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ofwel argentina gaat kapot
Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met veel moeite heb ik twee cadeautjes voor in totaal minder dan 10 euro kunnen vinden.
sokken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met veel moeite heb ik twee cadeautjes voor in totaal minder dan 10 euro kunnen vinden.
Als ze 18 zijn al.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden ze wel heel oud van
Hoezo neem je een al prikkelgevoelig kind mee naar een plek met super veel prikkels? Heb je een hekel aan je kind ?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ander neem je je schreeuwende kutkind niet mee naar een groothandel.
Die moeder miepen “ja maar hij is autistisch”
Ja dan juist niet muts.
Ik vond het echt zielig voor die jongen
Alsof je met een rolstoeler lekker gaat snowboarden. Gaat voor niemand leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ja dan juist niet muts.
Consumenten die gaan klagen bij een groothandelquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ja dan juist niet muts.
Zekers, net gedaan. Kwartiertje moeten wachten vanwege een rij voor me. Ach als dat alles is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:26 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je loopt een willekeurige slijterij binnen en vraagt om één of ander speciaalbiertje en of die feestelijk kan worden ingepakt. Prima te doen, lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 23-12-2023 14:43:10 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb van de cadeaubon uit het kerstpakket maar nieuwe sneakers gekocht.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik ook niet, lekker beetje huismussen en een dagje skiën als het goed weer is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga eigenlijk niets kerstigs doen hoor. En de familie komt in januari.
USB ledlampjes en een of ander 3d knutsel dingetje.quote:
Lol Argentinie is al kapotquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ofwel argentina gaat kapot
Dat klinkt inderdaad ook fijn!quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, lekker beetje huismussen en een dagje skiën als het goed weer is.
Betekent nog niet dat je er nu maar helemaal een potje van moet maken tochquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol Argentinie is al kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |