Owh shitquote:Op maandag 25 december 2023 22:20 schreef Troel het volgende:
Inmiddels is er een gat in de muur waar het doorheen komt. Maar we hebben wel lekker gegeten
Wat een rot kerst zeg.quote:Op maandag 25 december 2023 22:20 schreef Troel het volgende:
Inmiddels is er een gat in de muur waar het doorheen komt. Maar we hebben wel lekker gegeten
Ipv een dam doorbraak een muur doorbraak, hopelijk gaat het niet sneller stromen.quote:Op maandag 25 december 2023 22:20 schreef Troel het volgende:
Ik wil er eigenlijk niet aan denken. Mijn woonkamer zit boven het souterrain. Maar ik zit al te denken om daar spullen veilig neer te zetten.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Troel, wat ergBen je ook bang voor de rest van het huis? Aangezien er een gat in de muur is gekomen.
Heel veel sterkte!!!! Ik hoop dat er genoeg hulp komt
De vorige keer dat ik belde werd ik afgepoeierd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Kan de brandweer niks betekenen in deze huidige situatie?
Maar de situatie is nu helaas wel verergert.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik belde werd ik afgepoeierd.
Zou ik ook proberen inderdaad...quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar de situatie is nu helaas wel verergert.
Je kunt het proberen natuurlijk, helemaal als je zegt dat de beek is overstroomd en een gat in de muur heeft veroorzaakt
Wat moet de brandweer hiermee doen dan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik belde werd ik afgepoeierd.
Als de structuur van het huis in gevaar kan komen, is de brandweer precies wie je nodig hebt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moet de brandweer hiermee doen dan?
Die kunnen alleen kelders leegpompen als er een flinke laag >15 cm instaat.
Of denk je dat die een nieuwe waterkerende laag aan je fundering gaan aanbrengen.
Ps de hele dag droog vandaag, dat zal misschien schelen.
PS2
Ik zou op de plek waar het gat ontstaat een diamantboring doen en een pijp pvc 75 insteken, inkorten met tixopalte, daarop een speciekuip eronder zetten en daar de pomp in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |