Echt nietquote:Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen aan het zwoegen in de keuken?
gister, morgen en woensdag alleenquote:Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Jaquote:Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo Chinees halenquote:Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Prisha is Groot.quote:
Ah ja dat is mooi klote. Vandaag mijn dochter maar even getest op covid, ze blaft als een gek. Uitslag gelukkig negatief dus dat maakt wel wat geruster voor komende dagen.quote:Op zondag 24 december 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag gebruncht bij mijn dochter en schoonzoon, en voor vanavond sushi opgehaald, maar dat zit ik nu alleen op eten, want man is ziek. Daar zit je dan met je volle koelkast met van alles
Corona of griep, het is allebei klote, vooral tijdens de feestdagen. Hij is nooit ziek, of doet alsof hij nooit ziek is, maar ligt al de hele dag op bed en heeft nog niets gegeten. Beterschap voor je dochter en ook hele fijne dagen gewenst!quote:Op zondag 24 december 2023 18:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ja dat is mooi klote. Vandaag mijn dochter maar even getest op covid, ze blaft als een gek. Uitslag gelukkig negatief dus dat maakt wel wat geruster voor komende dagen.
Fijne feestdagen vrinden van de 40+
Jij, Aoibhin, alle 40+-ers en lurkers ook fijne kerstdagen gewenst!quote:
Er is maar één schaal die ik deze dagen in de gaten houdquote:Op zondag 24 december 2023 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Iedereen alvast fijne dagen.
En houd die weegschaal in de gaten.![]()
Ovenschaal?quote:Op zondag 24 december 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Er is maar één schaal die ik deze dagen in de gaten houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |