Lijkt me logisch, er vliegt niet veel daarheen en het is nogal een eind.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:27 schreef pullup het volgende:
En what's up met die vlucht voor 6000 euroWat een afzetters
[ afbeelding ]
ga even naar dek zeven, hut G2.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:27 schreef pullup het volgende:
En what's up met die vlucht voor 6000 euroWat een afzetters
[ afbeelding ]
Wit niet dat het zo duur was, dacht naar Nieuw Zeeland ooit 2000 te hebben betaaldquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, er vliegt niet veel daarheen en het is nogal een eind.
Ik had ooit naar Hawaii gewild toen het nog makkelijk rond de 5000 per ticket was.
Het kan echt enorm verschillen. Hawaii is nu betaalbaarderquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Wit niet dat het zo duur was, dacht naar Nieuw Zeeland ooit 2000 te hebben betaald
Ik wil daar echt graag naartoequote:Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef pullup het volgende:
Wel een mooi tripje maar eerst maar denk dat Noorwegen ook prima vergelijkbaar is
Maar daar hebben ze geen panda'squote:Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef pullup het volgende:
Wel een mooi tripje maar eerst maar denk dat Noorwegen ook prima vergelijkbaar is
Waarheen ga je danquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, prijs gevonden,
voor MAAR ¤ 105.613,-- heb ik mijn cruise met ruime hut en vlucht
Pinguinsquote:
Gaat ie boem doen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:30 schreef chufi het volgende:
Iemand nog naar de Dom van Keulen morgenavond ?
e zitten hier 10 km verderop gewoonquote:
Dan ga jij toch lekker daar kijkenquote:Op zondag 24 december 2023 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
e zitten hier 10 km verderop gewoon
Fijne Kerstdagen Saarquote:Op zondag 24 december 2023 00:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik voel me echt beroerd. Griep denk ik.
Iedereen alvast een fijne kerst.
Ik ga dat doen. Ze zijn echt leuk hier.quote:Op zondag 24 december 2023 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker daar kijken
Ik ga sparen voor die cruise
Dan doenquote:Op zondag 24 december 2023 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga dat doen. Ze zijn echt leuk hier.
Las hem ook ja, vooral gericht op de telefoonquote:Op zondag 24 december 2023 09:11 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een nieuw woord geleerd![]()
Plebsbestek.
En wat is dat? Spullen zoals sleutelbossen, tasjes, portemonnees en smartphones die niet op tafel thuishoren als je aan het eten bent.
Ik heb nu ook weer wat geleerdquote:Op zondag 24 december 2023 09:11 schreef Prisha het volgende:
Plebsbestek.
En wat is dat? Spullen zoals sleutelbossen, tasjes, portemonnees en smartphones die niet op tafel thuishoren als je aan het eten bent.
Wel een grappig woordquote:Op zondag 24 december 2023 09:11 schreef Prisha het volgende:
Plebsbestek.
quote:Op zondag 24 december 2023 09:11 schreef Prisha het volgende:
Plebsbestek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |