Ik ga meestal voor de 69 met visquote:
Met extra natte saus zekerquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor de 69 met vis
Is saus niet altijd natquote:
Zijn er niet verschillende gradaties van nattigheid bij sausen?quote:
Des te meer water des te natter?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn er niet verschillende gradaties van nattigheid bij sausen?
quote:Niet eerder was het zo kletsnat in Nederland: precies 1 millimeter meer dan recordjaar 1998
En niet eerder was het zo droog. Uit hetzelfde artikel in AD:quote:
irritante bende was hetquote:
quote:
Beter, kan je nog net voor kerst weer een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Prisha het volgende:
Update: hulstblaadjes zakje is open. Ze zijn op. Ik herhaal: ze zijn op
Zelfs de regen wilde in de Bilt niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En niet eerder was het zo droog. Uit hetzelfde artikel in AD:
In De Bilt werd zelfs een recordlange reeks van 39 dagen zonder regen genoteerd.
Ik weet min of meer wel waar je woont, maar ik heb je adres nietquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
Ik had een hele leuke doos met brownies van the brownie box in mijn brievenbus vandaag![]()
https://www.thebrowniebox.nl/
Geen afzender dus nu weet ik niet wie er zo lief was
Haha, maar een paar op deze site, Kreeg net al een zooi chocola in Utrecht dus die zullen het ook niet geweest zijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet min of meer wel waar je woont, maar ik heb je adres niet
quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, maar een paar op deze site, Kreeg net al een zooi chocola in Utrecht dus die zullen het ook niet geweest zijn
Ik kom er wel achter hoop ik
Is het eerste wat ik op die site ziequote:Verras je werknemers en klanten
Ja zoiets vermoed ik, neem morgen ook die doos mee om uit te delen ( Amsterdam dus) want het is veel te zwaar om allemaal zelf op te snackenquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Is het eerste wat ik op die site zie
Het zijn geen hulstblaadjes natuurlijkquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoed ik, neem morgen ook die doos mee om uit te delen ( Amsterdam dus) want het is veel te zwaar om allemaal zelf op te snacken
Ooooh lekker, wat een leuke verrassing, maar wat irritant dat je niet weet van wie.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
Ik had een hele leuke doos met brownies van the brownie box in mijn brievenbus vandaag![]()
Romantischquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
Nou ja, daar moet ie dus nog achter komenquote:
Nou en ofquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooooh lekker, wat een leuke verrassing, maar wat irritant dat je niet weet van wie.
Ik las het al ... dat Bild werkt me tegenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een cruise?
Kijk het filmpje even![]()
![]()
https://www.bild.de/video(...)f-86529478.bild.html
Niet in diequote:Op zaterdag 23 december 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een cruise?
Kijk het filmpje even![]()
![]()
https://www.bild.de/video(...)f-86529478.bild.html
Waarom niet?quote:
Dat lijkt me ietwat overdrevenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
Las ergens dat een tripje 35K kost ....
¤ 3.000 + ¤ 495 voor het excursiepakketquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mij ook .,,, ik ben geen expert zoals onze ervaringsdeskundige @:espri
En deze uit het filmpje komt nog ¤ 250,- bij voor het spanningseffectquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¤ 3.000 + ¤ 495 voor het excursiepakket
Een koopje voor een onvergetelijke reis.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En deze uit het filmpje komt nog ¤ 250,- bij voor het spanningseffect
Het uitgebreide pakket kost nog meer,quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een koopje voor een onvergetelijke reis.
Ik denk niet dat je Marc op een boot krijgtquote:
Je krijgt mij niet in 1 van die bootjes van jou,quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Marc op een boot krijgt
Ga jij met me mee dan?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Marc op een boot krijgt
Een mooi reisje ben ik altijd voor inquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Een mooi reisje ben ik altijd voor in
Zoiets?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Een mooi reisje ben ik altijd voor in
Vooruit ik klikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|