Lekker schijten en dan in de stank gaan slapenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef Morgane89 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)rtseweg-568/#foto-29
Lekker veel privacy op de wc
En een apart urinoir op de gang?
"Op de overloop vind je nog een urinoir met fonteintje en de vlizotrap welke je naar de vliering brengt."
Heb je gezien hoe ver het anders lopen is om in de nacht even te moeten plassen? Voor het zicht kan je er een deurtje of gordijn voor maken en verder kan je natuurlijk afspreken daar alleen te pissen. Als het een kerel alleen was geweest had er een alleen urinoir gehangen denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lekker schijten en dan in de stank gaan slapen
mooi zeg! alles! kijk er naar en je hebt het.quote:
quote:
De tiende kan het zomaar gebeuren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:43 schreef MissRelin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat het waarschijnlijk een piepklein toefje boven m'n budget ligt
Technisch gezien ja, maar dan moet je wel meedoenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:29 schreef Rob het volgende:
[..]
De tiende kan het zomaar gebeuren.toch
Een studentenkamer, maar dan mag je in je eigen knoflookkooklucht slapen ipv een gedeelde keuken te hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet of dit hier is toegestaan...![]()
[ x ]
Hier de Funda link.
Sorry, maar zoveel geld uitgegeven aan huis en inrichting en dan zo weinig smaak hebbenquote:
Wel alle stijlen door elkaar inderdaad. Die tv achter de houtblokken vind ik echt lelijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sorry, maar zoveel geld uitgegeven aan huis en inrichting en dan zo weinig smaak hebben
Wat een foeilelijke inrichting.
Stel ik krijg het cadeau, ik vind de locatie erg mooi. Het huis op zich heeft wat, maar zou daar een paar ton aan moeten verspijkeren. Goed, die zou ik hebben want mijn huis verkopen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:09 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wel alle stijlen door elkaar inderdaad. Die tv achter de houtblokken vind ik echt lelijk.
Van die patio een tuintje maken en dan een prikhekje om het huis, dan kan je al dat gras prima gebruiken voor IJslandse paarden of schapen.
De manier van editen van die film vind ik ook niet fijn. Maar als ik dat huis cadeau krijg hoor je mij niet klagen hoor.
Wordt ook aangeboden door DAK Woningbeleggingen. Nou dan weet je het wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet of dit hier is toegestaan...![]()
[ x ]
Hier de Funda link.
Oh, daar komen we ook wel eens! Om te wandelen, en dan koffie met appelgebak bij ta etablissement op de hoek.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Pareltje voor slechts ¤75.000 !
https://www.funda.nl/koop/wierum/huis-89861618-haadstrjitte-3/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken het dorpje toevallig omdat ik er wel eens foto's maak, vanaf de dijk in dit geval
[ afbeelding ]
En nu kan je er nog wonen ook, iedere dag koffie met appelgebak!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, daar komen we ook wel eens! Om te wandelen, en dan koffie met appelgebak bij ta etablissement op de hoek.
Mooie foto, trouwens.
Dan zou het zijn om de rust en het weidse uitzicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nu kan je er nog wonen ook, iedere dag koffie met appelgebak!
Nee, ik zie het ook. Vergelijkbaar qua prijs.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:01 schreef flipsen het volgende:
Ik vind de "Vergelijkbaar in de buurt" onderaan de funda-pagina ook wel opmerkelijk
Of ben ik de enige die iets in Frankrijk en iets in Lesbos voorgeschoteld krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |