SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2023 17:09:03 ]![]()
Je doet maarquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
voor mij prima
Op naar nummer 3@:gianni61
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ja beetje jammer want was er optijd bij maar je was me net ff voorquote:
Do what you love, love what you do!![]()
speedy gonzales ben ikquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje jammer want was er toptijd bij maar je was me net ff voor![]()
Je zat toch op werk of wat? hahaha of haal ik nu mensen door elkaar.... gehehe anders druk werk welquote:
@SwJ wil je dit veranderen naar Wijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het ook onfatsoenlijk. Dat woord wijn hoort met een hoofdletter
met een hoofdletter dus![]()
Ik wil eigenlijk nog even verder slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doe dat dan. Je kunt waarschijnlijk nog wel een uurtje liggen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even verder slapen![]()
Ik zit te bolken op het werkquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Je zat toch op werk of wat? hahaha of haal ik nu mensen door elkaar.... gehehe anders druk werk wel![]()
Ik zie serieus nu pas dat dit een vette topicTietel is!!
Mobiel zie ik maar de helft van de TT
Thanks!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zie serieus nu pas dat dit een vette topicTietel is!!
Mobiel zie ik maar de helft van de TT
Thanks!!Ik maak nog even een plaatje
![]()
jemig dacht dat ik het makkelijk wel had op werk, hahahaha. maar mooi niet dat ik zo kan gaan fokken wel weer, daar is er toch nog teveel voor te doen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
2 schermenquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
jemig dacht dat ik het makkelijk wel had op werk, hahahaha. maar mooi niet dat ik zo kan gaan fokken wel weer, daar is er toch nog teveel voor te doen.op de linker werk ik.
![]()
Ik heb een vastzittend hoestje. Zon slijmprop je die niet los wil komenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
moet je even grrrrrrrrrrrrrrr doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb een vastzittend hoestje. Zon slijmprop je die niet los wil komen![]()
Ja dat hielp ook niet.
Zit echt in mijn longen. Vet stomOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
oh jij hahahaha. ik zie de werkvoorbereiders voor ons al voor me zo druk enzo. Damn. volgende keer loop ik ff rondje onverwacht om gewoon te zien of ze ook echt wat doen... Want ok ik ben toch nog het uitvoerend personeel. hahahaha enz moet ik wel dingen doen echt fysiek ook met ladders en etc of elektra,quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
2 schermenop de linker werk ik.
mazzel dagje dan, Nou gun je het voordeel van de twijfel dan maarquote:
Ah gelukt! @MickytjuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou mijn bikini aan goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig met z'n allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2023 17:13:22 ]![]()
nou, als je zo aandringtquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
oh ja, handjes boven het water zekerquote:
siquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, handjes boven het water zeker![]()
![]()
Geen Tot in het waterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:08 schreef Mazikeen het volgende:
Ah gelukt! @:mickytjuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou mijn bikini aan goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig met z'n allenAhhhww zo leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
VolDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat badquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: