afspraken met Poetin ??//quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je haalt nu mijn citaat wel uit zijn verband. De strekking van mijn betoog gaat over vluchtelingen. Dus ik vind het vreemd dat wij ons mengen in de oorlog en dat Oekraïne die oorlog per se móet winnen, maar dat er dan hier wel meer dan 100.000 vluchtelingen zijn, van wie een groot deel gewoon voor hun land zou kunnen vechten.
Dat we Oekraïne steunen lijkt mij ook wel een goed idee, hoewel inzetten op vrede me nog beter lijkt, met daarbij een harde afspraak met Rusland, dat ze delen van Oekraïne krijgen, maar er dan voor tekenen dat andere delen van Oekraïne en Moldavië e.d. off-limits zijn.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:07 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)wembad-wel-werkstraf
Je verwacht het niet....
Een proeftijd van 2 jaar?
Eh, in NL?.....
Uitzetten dit stuk stront.!
We moeten echt eens een punt zetten achter die totale morele leegte, het belonen van de grootste hufters en uitvreters van over de hele wereld met verblijf hier en dan ook nog de klootzakken die misbruik van de barmhartigheid van Nederland en de ellende van de Oekrainers om hier te proberen blijven terwijl ze prima terugkunnen naar hun eigen land. 5000 euro? 5000 zweepslagen moeten ze krijgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja ze moeten terug helaas voor hen
maar ze mogen ook terug naar Oekraine
dat zou ik doen
ik zou hier niet blijven in zo een asielzoekers centrum een verloren zaak aanvechten
gewoon 5000 euro remigratie vergoeding aanpakken en terug naar Oekraïne gaan
O , dat is al te laat![]()
![]()
![]()
https://www.coa.nl/nl/nie(...)s-uit-oekraine-stopt
dan ben je erg erg erg dom als je daar geen gebruik van hebt gemaakt en nu in een COA zit te grienen
[..]
nou nou nouquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We moeten echt eens een punt zetten achter die totale morele leegte, het belonen van de grootste hufters en uitvreters van over de hele wereld met verblijf hier en dan ook nog de klootzakken die misbruik van de barmhartigheid van Nederland en de ellende van de Oekrainers om hier te proberen blijven terwijl ze prima terugkunnen naar hun eigen land. 5000 euro? 5000 zweepslagen moeten ze krijgen.
De derdelanders die de 5000 euro remigratievergoeding niet hebben aangepakt, die zijn te laat nu, maar ook vreselijk domquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We moeten echt eens een punt zetten achter die totale morele leegte, het belonen van de grootste hufters en uitvreters van over de hele wereld met verblijf hier en dan ook nog de klootzakken die misbruik van de barmhartigheid van Nederland en de ellende van de Oekrainers om hier te proberen blijven terwijl ze prima terugkunnen naar hun eigen land. 5000 euro? 5000 zweepslagen moeten ze krijgen.
Dit is toch alleszeggend ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:45 schreef nostra het volgende:
Zijn advocaat vreesde twee weken eerder dat de asielaanvraag van zijn cliënt in de prullenbak zou belanden als die daadwerkelijk een onvoorwaardelijk gevangenisstraf zou krijgen.
Veel gekker wordt het nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:45 schreef nostra het volgende:
HAARLEM/ZANDVOORT
Een 29-jarige asielzoeker die vorig jaar februari in een Zandvoorts zwembad vier 11-jarige meisjes aanrandde, hoeft niet de cel in.
Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden een gevangenisstraf van vier maanden tegen R.A. voor de aanrandingen. De rechtbank achtte die bewezen, maar legde dinsdag een aanmerkelijk lagere straf op. A. kreeg een geheel voorwaardelijke celstraf van twee maanden, met een proeftijd van twee jaar, en een werkstraf van zestig uur. Omdat de asielzoeker geen strafblad heeft en ’first offender’ is, valt het vonnis een stuk lager uit.
Kinderpartijtje
A. verstierde op 19 februari vorig jaar een kinderpartijtje in Aqua Mundo, het zwembad van Center Parcs in Zandvoort. In het water voelden meerdere meisjes dat ze in hun billen werden geknepen. Ook vertelde een 11-jarig kind dat de man zijn benen om haar middel klemde en zijn geslachtsdeel tegen haar heup duwde. De gebeurtenissen hadden veel impact op de kinderen. Ouders van vier meisjes deden aangifte, maar in totaal meldden tien meiden en vrouwen dat ze die dag waren geknepen of betast.
Lees ook: ’Vier meisjes (11) aangerand in zwembad’, abrupt einde aan kinderpartijtje
A. ontkende de aanrandingen. Volgens de bewoner van een asielzoekerscentrum in Delft ging het om ’botsingen’.
Maar daar gelooft de Haarlemse rechtbank niks van. De rechters baseren zich daarbij onder meer op camerabeelden waarop te zien is dat A. in de wildwaterbaan meerdere keren met zijn handen richting de billen van meisjes gaat. Ook waren de verklaringen van de slachtoffers ’gelijkluidend’, aldus de rechtbank.
Dat A. geen onvoorwaardelijke celstraf krijgt opgelegd, is voor hem waarschijnlijk op meerdere vlakken een meevaller. Zijn advocaat vreesde twee weken eerder dat de asielaanvraag van zijn cliënt in de prullenbak zou belanden als die daadwerkelijk een onvoorwaardelijk gevangenisstraf zou krijgen.
https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20240305_50001651
Oh wacht maar.quote:
Jammer dat ik geen rechter ben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:50 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Links progressieve rechters straffen milder zodat de asielaanvraag niet wordt afgewezen.
ach je , wil jij zo graag de baas zijn, hekel aan democratie ?/quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen rechter dictator ben.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach je , wil jij zo graag de baas zijn, hekel aan democratie ?/
Deze meneer is echt schrikbarend dom. Ik zie hem thuis al staan als het water uit de muren loopt. " Snel schat, pak zoveel mogelijk emmers als je kan om het water op te vangen, hopelijk stopt het dan vanzelf".quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oeg-opvangcapaciteit
Ah, daar hebben we buikspreekpop Van der Burg weer met zijn tweewekelijkse riedeltje. Man man man wat zitten er toch een prutsers in Den Haag
quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oeg-opvangcapaciteit
Ah, daar hebben we buikspreekpop Van der Burg weer met zijn tweewekelijkse riedeltje. Man man man wat zitten er toch een prutsers in Den Haag
Alsof het ons allemaal maar overkomt zonder dat we er zelf wat aan kunnen doen.quote:Voor de zoveelste keer zit de VVD-bewindsman in de knel in zijn zoektocht naar voldoende opvangcapaciteit. „De instroom is op dit moment 20 tot 30 procent hoger dan vorig jaar, dat is iets om je hart bij vast te houden”, aldus Van der Burg. „Dat hoort in de winter veel lager te zijn.”
Hoe meer opvangplekken je maakt, hoe meer mensen er blijven komen. Ook als ze weinig zicht hebben op een verblijfsvergunning. Er wordt toch nauwelijks iets uitgezet. Het is geen 1960 meer, die berichten gaan via de mobiele telefoons en internet razendsnel richting de thuislanden.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
Alsof het ons allemaal maar overkomt zonder dat we er zelf wat aan kunnen doen.
Was hij maar dom. Dit is gewoon bewust VVD-beleid.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:11 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Deze meneer is echt schrikbarend dom. Ik zie hem thuis al staan als het water uit de muren loopt. " Snel schat, pak zoveel mogelijk emmers als je kan om het water op te vangen, hopelijk stopt het dan vanzelf".
Terugverdienen...quote:
Dankzij bewindslieden zoals Van der Burg wordt de Nederlandse verzorgingsstaat in rap tempo ontmanteld. Dit asielsysteem is een bodemloze put waar je nooit meer iets op gaat terugverdienen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Terugverdienen...
Het staat er echt..hoe dan?
Dit is gdv gewoon belastinggeld wat wéér bij de burger weggehaald wordt...
geld speelt geen rol in de asiel industrie, geef ze allemaal 30.000 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |