Dat bedrag was absurd maar 50 was heel "normaal" geweest al is hij dat momenteel ook niet waard. Punt is wel dat voetbal een teamsport is en daar is bij hun te weinig van te zien, net als bij Ajax trouwens al is dat op een ander niveau.quote:Op zondag 31 december 2023 12:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen speler om 100 mio voor te betalen, maar daar zijn ze in Manchester inmiddels ook al wel achter.
En 2 beslissende passas.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Antony heeft in 33 wedstrijden in de PL welgeteld 1x gescoord. Ik weet wel zeker dat een Noa Lang meer zou hebben gescoord.
Oh, en wat hebben ze daar mee gewonnen? Oh wacht…quote:
Wat bedoel je:?quote:Op zondag 31 december 2023 13:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh, en wat hebben ze daar mee gewonnen? Oh wacht…
quote:Op maandag 1 januari 2024 09:20 schreef manny het volgende:
Gelukkig nieuwjaar boys. Eens kijken hoe deze lijdensweg zich voortzet.
quote:Op maandag 1 januari 2024 10:08 schreef Tarado het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! Op naar betere tijden.
amen.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:02 schreef Wertha het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, Ajacieden.
Ik denk dat we elkaars steun als menselijke klaagmuur nog wel een tijdje nodig gaan hebben.
quote:Frank de Boer zou nog trainer van Ajax willen worden
Een opmerkelijke uitspraak van zaakwaarnemer Guido Albers: zijn cliënt Frank de Boer zou nog willen terugkeren bij Ajax, waar hij met vier landstitels ongelooflijk succesvol was. Momenteel zit De Boer zonder club. "Ik denk dat hij Ajax nog zou trainen. Voor de rest zou hij niks anders trainen. Als speler ken je hem ook zo: hij heeft toch een bepaalde drive. Hij wil een bepaald level halen. In Nederland is dat gewoon bij Ajax. Daar wil hij dan iets toevoegen." (Bron: Voetbalprimeur)
Lijkt me ook wel een gesloten boek, wel grappig dat Frank zelf zei (via Ronald) het niet meer te willen maar z'n zaakwaarnemer daar weer anders over denkt.quote:
zaakwaarnemer denkt gewoon aan zijn commissie, meer niet;)quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een gesloten boek, wel grappig dat Frank zelf zei (via Ronald) het niet meer te willen maar z'n zaakwaarnemer daar weer anders over denkt.
Het is maar wat je verdedigende middenvelders vindt, alleen Mannsverk is dat naar mijn mening al zijn blessures altijd vervelend.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk and Silvano Vos will not travel to Cádiz due to medical reasons. Georges Mikautadze is absent because he is given the opportunity to negotiate with a different club.
Top, alle verdedigende middenvelders nog niet mee op trainingskamp..
Wie weet speelt hij zich nog in de kijker voor eventueel een andere club, hij heeft slechts tot 2028 getekend bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Sven is er niet meer bij ons gelukkig, en hoop dat er iets van een koopconstructie bijzit
Beter nu dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk and Silvano Vos will not travel to Cádiz due to medical reasons. Georges Mikautadze is absent because he is given the opportunity to negotiate with a different club.
Top, alle verdedigende middenvelders nog niet mee op trainingskamp..
Eensquote:
Creatief of niet. Ik zal het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Ziyech naar Ajax, daar spreekt ook weer nul creativiteit uit. Leg dan 15 miljoen neer voor Yari Verschaeren.
We hebben al genoeg middenvelders die ziek, zwak of misselijk zijn en dan komt misschien de meest zwakke van allemaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Ziyech naar Ajax, daar spreekt ook weer nul creativiteit uit. Leg dan 15 miljoen neer voor Yari Verschaeren.
kan pas volgend seizoen denk?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Creatief of niet. Ik zal het wel leuk vinden
ging in aug van chelsea op huurbasis naar gala, dan kan ie pas toch na het seizoen naar eem andere club behqlve terug naar chelsea dan of zie ik dat verkeerd?quote:
ik zie het niet snel gebeuren, maar stond er in de zomer wel voor open.quote:
Heeft niet gespeeld voor Chelsea dus hij mag nog voor een andere club spelen itt Mikautadze.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ging in aug van chelsea op huurbasis naar gala, dan kan ie pas toch na het seizoen naar eem andere club behqlve terug naar chelsea dan of zie ik dat verkeerd?
[..]
ik zie het niet snel gebeuren, maar stond er in de zomer wel voor open.
Volgens mij ligt het maximum op 3 clubs per seizoen voor een speler.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ging in aug van chelsea op huurbasis naar gala, dan kan ie pas toch na het seizoen naar eem andere club behqlve terug naar chelsea dan of zie ik dat verkeerd?
[..]
ik zie het niet snel gebeuren, maar stond er in de zomer wel voor open.
Leuke speler hoor maar die verdient wat teveel, ik weet niet wat voor deal hij in Turkije had maar 50% van z'n salaris overnemen is nog heel veel.quote:
Die zal dan ook rechtsvoor te komen spelen gok ikquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben al genoeg middenvelders die ziek, zwak of misselijk zijn en dan komt misschien de meest zwakke van allemaal.
Ja joh, laten we nog een speler nemen waarvan niet duidelijk is of hij het aankan bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Mwoah ziyech zijn knie is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, laten we nog een speler nemen waarvan niet duidelijk is of hij het aankan bij Ajax.
Van Ziyech, die ik niet zie komen, weet je dat hij het kan.
Hij is ook al 30 he.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah ziyech zijn knie is ook niet meer wat het geweest is.
Even los van kosten etc. zou het alleen kunnen als Berghuis vertrekt, die 2 in 1 team wordt ook weer een drama in het meeverdedigen.quote:
Met vooral de nadruk op 'spelen' ja. Als dat eens kan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zal dan ook rechtsvoor te komen spelen gok ik
Ik zie hem ook niet komen he,quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even los van kosten etc. zou het alleen kunnen als Berghuis vertrekt, die 2 in 1 team wordt ook weer een drama in het meeverdedigen.
Een goeie 6 lijkt me een hogere prioriteit hebben.
Verschaeren kan echt wel mee bij Ajax en is gewoon haalbaar. Ik lees nu ergens de naam van Hojbjergquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, laten we nog een speler nemen waarvan niet duidelijk is of hij het aankan bij Ajax.
Van Ziyech, die ik niet zie komen, weet je dat hij het kan.
Ergens? Dat zingt al vrij lang rond op de clickbait sites maar is uiteraard onhaalbaar, ik meen dat Overmars het nog geprobeerd heeft voor hij naar Spurs ging.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verschaeren kan echt wel mee bij Ajax en is gewoon betaalbaar. Ik lees nu ergens de naam van HojbjergAerosmith zong daar ooit eens een liedje over.
Zie toch echt heel veel liever die Hojberg komen. Dat is nou juist wat er nodig is, een ervaren speler, niet weer een knulletje van 20.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verschaeren kan echt wel mee bij Ajax en is gewoon haalbaar. Ik lees nu ergens de naam van Hojbjerg. Aerosmith zong daar ooit eens een liedje over.
Ik zie eigenlijk dan liever Rodri komen, die is echt wel beter dan Hojbjerg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie toch echt heel veel liever die Hojberg komen. .
En nog minder haalbaar vrees ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk dan liever Rodri komen, die is echt wel beter dan Hojbjerg.
En Mbappe is nog minder haalbaar. Het is gewoon dom om uberhaupt maar te denken dat een speler als Hojbjerg (28 jaar en hangt tegen de top premier league aan als DM, een van de lastigste posities om een betrouwbare kracht te vinden) geinteresseerd zou zijn, potsierlijk om dat uberhaupt te proberen als eredivisiemiddenmoter.quote:
Leuk ter overbrugging, niet goed genoeg voor een enorm salaris.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:15 schreef Tarado het volgende:
Het zal iets als Riedewald worden als ze dat al lukt.
Echt geen idee hoe goed hij nog is, hij speelt heel weinig, maar dat is wel een beetje de "markt" waar je moet kijken, contract loopt af, oud Ajacied, Nederlander, lcv, lb en vm, verder geen idee of hij op het/een lijstje staat.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Leuk ter overbrugging, niet goed genoeg voor een enorm salaris.
Voordat hij naar Spurs ging was het logischer Zoals ik al eerder schreef, het was eel dom om Delaney niet te halen, dat was de ideale middenvelder voor ajax geweest met zijn degelijkheid, kwaliteit en ervaring. Nu ben ik een beetje bang dat ze denken: we hebben net spelers uit Ligue 2 en uit de Deense middenmoot gehaald en die zijn niet goed genoeg, we moeten spelers hebben die het niveau aankunnen, we moeten Hojbjerg hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ergens? Dat zingt al vrij lang rond op de clickbait sites maar is uiteraard onhaalbaar, ik meen dat Overmars het nog geprobeerd heeft voor hij naar Spurs ging.
Eigenlijk alleen tegen de topclubs in de PL zien spelen. Ik hoor er wel eens redelijke verhalen over maar ben zelf eigenlijk niet zo heel erg onder de indruk. Het is natuurlijk wel een Nederlander, heeft zichzelf best ontwikkeld is volgens mij niet dom maar het is geen Blind of Tadic.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe goed hij nog is, hij speelt heel weinig, maar dat is wel een beetje de "markt" waar je moet kijken, contract loopt af, oud Ajacied, Nederlander, lcv, lb en vm, verder geen idee of hij op het/een lijstje staat.
Het is 'n optie hè...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ twitter ]
Dit zou toch wel een kunststukje zijn van onze interim TD
van verweij, geloofwaardigheid negatiefquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ twitter ]
Zij zien er dan nog wel brood in, dat is een goed teken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ twitter ]
In een ander systeem kan ie ook echt wel wat hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij zien er dan nog wel brood in, dat is een goed teken.
Dit zou een briljante oplossing zijn voor iemand die niet kan voetballen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ twitter ]
Dat 100 miljoen door het putje klinkt altijd leuk maar zo werkt het uiteraard niet, neemt niet weg dat Ajax meestal van 100 inkoop 200 verkoop wist te maken en dat zit er nu niet in dus dat is eigenlijk wel een aankomend verlies aan inkomsten. Net als het niet 1e of 2e worden wat je ook weer een substantieel bedrag aan inkomsten gaat schelen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:20 schreef manny het volgende:
[..]
In een ander systeem kan ie ook echt wel wat hoor.
Dat is trouwens ook wel een ander punt: er wordt gedaan alsof elke euro die Sven heeft uitgegeven weggegooid geld is, er staat natuurlijk ook wel wat waarde tegenover. En wellicht niet de droomspelers voor ons, en ik vermoed dat we voor een aantal spelers te veel hebben betaald, maar ze zijn ook niet niets waard.
En tevens ook nog: kan die mededeling komen dat Bergwijn naar de zandbak gaat.
Dus hij kan wel scoren, alleen het voetballen lukt niet zo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn zal wel gewoon blijven met het oog op het EK en dat hij raak heeft geschoten bij zijn vriendin
Ja mooi kut. Die gast moet je asap lozen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn zal wel gewoon blijven met het oog op het EK en dat hij raak heeft geschoten bij zijn vriendin
zou het niet meer doen als Ajax zijnde denk ik. Je hebt wel iemand die leiding kan pakken, dat dan weer wel. Maar verder..quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen speelt weinig bij Inter.
Stel hij zou terug willen, moeten we dat dan doen? Denken jullie dat Schip hem aan de praat kan krijgen?
Pfff.. hij pakt wel zijn goaltjes mee, maar verder... Dan liever Donny gehuurd van Man Utd...quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Stel hij zou terug willen, moeten we dat dan doen? Denken jullie dat Schip hem aan de praat kan krijgen?
Denk dat je op die positie eigenlijk genoeg opties hebt en hij is weg omdat hij duur (in salaris) was.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Die houdt liever bij Eintracht Frankfurt 't bankie warm.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Pfff.. hij pakt wel zijn goaltjes mee, maar verder... Dan liever Donny gehuurd van Man Utd...
Het duurt nog minimaal 1,5-2 seizoenen om dit weer een beetje op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Boys laten we hopen op een beter jaar
Beetje armoedige scouting als je dat soort spelers terug moet gaan halen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Hoe lang is die nu al uit vorm, sinds september 2022 zo'n beetje volgens mij.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Die gast moet je asap lozen.
Dat hangt er helemaal vanaf maar makkelijk zal het niet worden en het is ook geen probleem als het even duurt als dat maar een gevolg is van ingezet beleid.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het duurt nog minimaal 1,5-2 seizoenen om dit weer een beetje op de rit te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |