Voordat hij naar Spurs ging was het logischer Zoals ik al eerder schreef, het was eel dom om Delaney niet te halen, dat was de ideale middenvelder voor ajax geweest met zijn degelijkheid, kwaliteit en ervaring. Nu ben ik een beetje bang dat ze denken: we hebben net spelers uit Ligue 2 en uit de Deense middenmoot gehaald en die zijn niet goed genoeg, we moeten spelers hebben die het niveau aankunnen, we moeten Hojbjerg hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ergens? Dat zingt al vrij lang rond op de clickbait sites maar is uiteraard onhaalbaar, ik meen dat Overmars het nog geprobeerd heeft voor hij naar Spurs ging.
Eigenlijk alleen tegen de topclubs in de PL zien spelen. Ik hoor er wel eens redelijke verhalen over maar ben zelf eigenlijk niet zo heel erg onder de indruk. Het is natuurlijk wel een Nederlander, heeft zichzelf best ontwikkeld is volgens mij niet dom maar het is geen Blind of Tadic.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe goed hij nog is, hij speelt heel weinig, maar dat is wel een beetje de "markt" waar je moet kijken, contract loopt af, oud Ajacied, Nederlander, lcv, lb en vm, verder geen idee of hij op het/een lijstje staat.
Het is 'n optie hè...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ twitter ]
Dit zou toch wel een kunststukje zijn van onze interim TD
van verweij, geloofwaardigheid negatiefquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ twitter ]
Zij zien er dan nog wel brood in, dat is een goed teken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ twitter ]
In een ander systeem kan ie ook echt wel wat hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij zien er dan nog wel brood in, dat is een goed teken.
Dit zou een briljante oplossing zijn voor iemand die niet kan voetballen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ twitter ]
Dat 100 miljoen door het putje klinkt altijd leuk maar zo werkt het uiteraard niet, neemt niet weg dat Ajax meestal van 100 inkoop 200 verkoop wist te maken en dat zit er nu niet in dus dat is eigenlijk wel een aankomend verlies aan inkomsten. Net als het niet 1e of 2e worden wat je ook weer een substantieel bedrag aan inkomsten gaat schelen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:20 schreef manny het volgende:
[..]
In een ander systeem kan ie ook echt wel wat hoor.
Dat is trouwens ook wel een ander punt: er wordt gedaan alsof elke euro die Sven heeft uitgegeven weggegooid geld is, er staat natuurlijk ook wel wat waarde tegenover. En wellicht niet de droomspelers voor ons, en ik vermoed dat we voor een aantal spelers te veel hebben betaald, maar ze zijn ook niet niets waard.
En tevens ook nog: kan die mededeling komen dat Bergwijn naar de zandbak gaat.
Dus hij kan wel scoren, alleen het voetballen lukt niet zo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn zal wel gewoon blijven met het oog op het EK en dat hij raak heeft geschoten bij zijn vriendin
Ja mooi kut. Die gast moet je asap lozen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn zal wel gewoon blijven met het oog op het EK en dat hij raak heeft geschoten bij zijn vriendin
zou het niet meer doen als Ajax zijnde denk ik. Je hebt wel iemand die leiding kan pakken, dat dan weer wel. Maar verder..quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen speelt weinig bij Inter.
Stel hij zou terug willen, moeten we dat dan doen? Denken jullie dat Schip hem aan de praat kan krijgen?
Pfff.. hij pakt wel zijn goaltjes mee, maar verder... Dan liever Donny gehuurd van Man Utd...quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Stel hij zou terug willen, moeten we dat dan doen? Denken jullie dat Schip hem aan de praat kan krijgen?
Denk dat je op die positie eigenlijk genoeg opties hebt en hij is weg omdat hij duur (in salaris) was.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Die houdt liever bij Eintracht Frankfurt 't bankie warm.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Pfff.. hij pakt wel zijn goaltjes mee, maar verder... Dan liever Donny gehuurd van Man Utd...
Het duurt nog minimaal 1,5-2 seizoenen om dit weer een beetje op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Boys laten we hopen op een beter jaar
Beetje armoedige scouting als je dat soort spelers terug moet gaan halen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Hoe lang is die nu al uit vorm, sinds september 2022 zo'n beetje volgens mij.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Die gast moet je asap lozen.
Dat hangt er helemaal vanaf maar makkelijk zal het niet worden en het is ook geen probleem als het even duurt als dat maar een gevolg is van ingezet beleid.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het duurt nog minimaal 1,5-2 seizoenen om dit weer een beetje op de rit te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |