Dat bedrag was absurd maar 50 was heel "normaal" geweest al is hij dat momenteel ook niet waard. Punt is wel dat voetbal een teamsport is en daar is bij hun te weinig van te zien, net als bij Ajax trouwens al is dat op een ander niveau.quote:Op zondag 31 december 2023 12:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen speler om 100 mio voor te betalen, maar daar zijn ze in Manchester inmiddels ook al wel achter.
En 2 beslissende passas.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Antony heeft in 33 wedstrijden in de PL welgeteld 1x gescoord. Ik weet wel zeker dat een Noa Lang meer zou hebben gescoord.
Oh, en wat hebben ze daar mee gewonnen? Oh wacht…quote:
Wat bedoel je:?quote:Op zondag 31 december 2023 13:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh, en wat hebben ze daar mee gewonnen? Oh wacht…
quote:Op maandag 1 januari 2024 09:20 schreef manny het volgende:
Gelukkig nieuwjaar boys. Eens kijken hoe deze lijdensweg zich voortzet.
quote:Op maandag 1 januari 2024 10:08 schreef Tarado het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! Op naar betere tijden.
amen.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:02 schreef Wertha het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, Ajacieden.
Ik denk dat we elkaars steun als menselijke klaagmuur nog wel een tijdje nodig gaan hebben.
quote:Frank de Boer zou nog trainer van Ajax willen worden
Een opmerkelijke uitspraak van zaakwaarnemer Guido Albers: zijn cliënt Frank de Boer zou nog willen terugkeren bij Ajax, waar hij met vier landstitels ongelooflijk succesvol was. Momenteel zit De Boer zonder club. "Ik denk dat hij Ajax nog zou trainen. Voor de rest zou hij niks anders trainen. Als speler ken je hem ook zo: hij heeft toch een bepaalde drive. Hij wil een bepaald level halen. In Nederland is dat gewoon bij Ajax. Daar wil hij dan iets toevoegen." (Bron: Voetbalprimeur)
Lijkt me ook wel een gesloten boek, wel grappig dat Frank zelf zei (via Ronald) het niet meer te willen maar z'n zaakwaarnemer daar weer anders over denkt.quote:
zaakwaarnemer denkt gewoon aan zijn commissie, meer niet;)quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een gesloten boek, wel grappig dat Frank zelf zei (via Ronald) het niet meer te willen maar z'n zaakwaarnemer daar weer anders over denkt.
Het is maar wat je verdedigende middenvelders vindt, alleen Mannsverk is dat naar mijn mening al zijn blessures altijd vervelend.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk and Silvano Vos will not travel to Cádiz due to medical reasons. Georges Mikautadze is absent because he is given the opportunity to negotiate with a different club.
Top, alle verdedigende middenvelders nog niet mee op trainingskamp..
Wie weet speelt hij zich nog in de kijker voor eventueel een andere club, hij heeft slechts tot 2028 getekend bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Sven is er niet meer bij ons gelukkig, en hoop dat er iets van een koopconstructie bijzit
Beter nu dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk and Silvano Vos will not travel to Cádiz due to medical reasons. Georges Mikautadze is absent because he is given the opportunity to negotiate with a different club.
Top, alle verdedigende middenvelders nog niet mee op trainingskamp..
Eensquote:
Creatief of niet. Ik zal het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Ziyech naar Ajax, daar spreekt ook weer nul creativiteit uit. Leg dan 15 miljoen neer voor Yari Verschaeren.
We hebben al genoeg middenvelders die ziek, zwak of misselijk zijn en dan komt misschien de meest zwakke van allemaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Ziyech naar Ajax, daar spreekt ook weer nul creativiteit uit. Leg dan 15 miljoen neer voor Yari Verschaeren.
kan pas volgend seizoen denk?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Creatief of niet. Ik zal het wel leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |