Dat Mathieu niet zou gaan, was bij mij al voorbaat duidelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout was ook niet blij denk ik met ploegpresentatie gisteren in Amsterdam. Mathieu is eergisteren niet naar Amsterdam geweest voor sportgala.
Mathieu zei zelf niet zoveel te hebben met de Tour.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:52 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij zal als halve Fransman ook wel iets anders aankijken tegen de Ronde van Frankrijk. Over het algemeen toch een sterk chauvinistisch volk de Fransen
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:01 schreef Fretwork het volgende:
Iemand een gifje van die oogjes van Mathieu bij de start?
In al zijn interviews de laatste weken lijkt door te schemeren dat ie een herhaling van vorig jaar qua voorbereiding voor de OS (wegrit) wil doen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu zei zelf niet zoveel te hebben met de Tour.
Hij zei overigens in de podcast van LTD dat ze pas na het WK vekdrijden een keus maken qua programma. Maar hij gaf wel aan dat hij voor de MTB ook echt keuzes moet maken (rijden ven WB’s en het skippen van de Tour) dat ik gok dat hij daar niet voor kiest.
Al wil Pidcock dan weer een klassement in de Tour combineren met de OS, die heeft daar blijkbaar geen moeite mee
Het is dat hij godsgruwelijk veel wielertalent heeft, want verder is het ook maar een ontzettend simpele proleet inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:32 schreef Fretwork het volgende:
Heerlijke proleet
Mat gouden Lamborghini met dakdragers
Ik ben de wielergod dankbaar dat er historische stijlregels zijn in de koers. Anders zou Thieuke in een gouden broek koersen.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:32 schreef Fretwork het volgende:
Heerlijke proleet
Mat gouden Lamborghini met dakdragers
Ik ben de wielergod dankbaar dat er historische stijlregels zijn in de koers. Anders zou Thieuke in een gouden broek koersen.
Dit is een Huracán Sterrato van de sponsor (Lamborghini Antwerpen) lijkt me sterk dat die zelf zo'n gigantische wansmaak heeft.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is dat hij godsgruwelijk veel wielertalent heeft, want verder is het ook maar een ontzettend simpele proleet inderdaad.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230423_91918774quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dit is een Huracán Sterrato van de sponsor (Lamborghini Antwerpen) lijkt me sterk dat die zelf zo'n gigantische wansmaak heeft.
De vraag is of hij er ook op het circuit mee los mag gaan?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dit is een Huracán Sterrato van de sponsor (Lamborghini Antwerpen) lijkt me sterk dat die zelf zo'n gigantische wansmaak heeft.
Vandaag een andere Lamborghiniquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230423_91918774
Een Lamborghini Urus met kenteken I - MVDP - I.
Ja, nee, dat kan echt niet.
Het lek is dus toch niet boven. Joh.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cant heeft haar start gemist
Gras is groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |