Als jij je er minder mee bemoeit, wordt het vast makkelijker.quote:Op maandag 1 april 2024 00:32 schreef Lodelie het volgende:
Ondertussen is therapie bezig, het is heel complex.
Het is zeer zeker niet makkelijk en het gaat ook niet perse beter.
Maar er is professionele hulp voor hem en daar moeten we op vertrouwen en geduld hebben.
Nee, dat is het tegengestelde van wat het plan is van de therapeut.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij je er minder mee bemoeit, wordt het vast makkelijker.
Volgens mij was het vooral de moeder die de verminderde interesse had?quote:Op maandag 1 april 2024 11:05 schreef Cruzinats het volgende:
Tussen de regeltjes door en de dingen die jij zegt lees ik vooral dat de vader het allemaal niet zozeer uitmaakt. Volgens mij ben jij aan het trekken aan een dood paard, je zal nooit een leuke relatie kunnen hebben met de zoon zolang hij niet de erkenning en validatie krijgt van zijn vader.
Zo'n kereltje zal zich vooral het derde wiel voelen bij activiteiten met papa en het nieuwe neukertje van papa. Het is vaak ook niet iets waar tieners op zitten te wachten, dus als de relatie nu al bekoeld is verwacht dan niet dat het in de toekomst beter zal worden.
Jouw betrokkenheid zal eerder werken als een rode lap op een stier bij moeder en zoon terwijl de vader zijn handen wast in onschuld. Vader moet natuurlijk gewoon oprechte interesse en tijd willen steken in zijn zoon, kinderen voelen dit al heel goed aan, al kunnen ze het vaak nog niet onder woorden brengen.
Volgens mij is er niets complex aan als vrouwen hun neukerdjes niet in het leven van hun kinderen betrekken. Dat lijkt me zelfs heel verstandig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:00 schreef g60forced het volgende:
het heeft me veel tijd gekost om alles door te lezen...
de reden dat mij motiveerde dit te doen
omdat ik de vrouw waarmee ik 1+ jaar FWB heb
pas 1 kind heb ontmoet (jongste van 4 en dat gaat helemaal super)
de oudere van 11 en 17 heb ik nog nooit in t echt gezien
heel erg complex waarom dit niet kan en gewenst is...
maar van wat ik hier lees kan ik toch al wat dingetjes meepikken
mocht het ooit verder ontwikkelen...
iets wat ik best wel zou willen, maar momenteel moeder dus niet
(monenteel: lees misschien nooit) waar ik probeer begrip voor te hebben
anyways OnTopic:
vervelend dat je dit moet meemaken er was zelf iemand die zei je moet stoppen
maar daar is het veel te laat voor, zeker nu 2 andere kinderen van hem t wel prima gaat
bijv. ook in mijn situatie had ik dat meteen na de eerst 2-3weken moeten wegrennen
helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan, als je gek bent op iemand!
(in jouw geval is t wel mooi dat die vader ook 100% voor jou gaat, iets dat bij mij ontbreekt)
maar bij mij doet ze dat dus wel... tenmiste voor de jongstequote:Op dinsdag 9 april 2024 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets complex aan als vrouwen hun neukerdjes niet in het leven van hun kinderen betrekken. Dat lijkt me zelfs heel verstandig.
Ik vind het niks. Mijn kinderen zien eigenlijk nooit een dame die alleen maar om te neuken is. In geval van een relatie dan kijk ik het ook eerst even een tijd aan voor ik mijn kinderen erbij betrek.quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
maar bij mij doet ze dat dus wel... tenmiste voor de jongste
omdat ze de oudste 2 al 1jaar niet mag zien
wellicht had ik die anders inmiddels ook al ontmoet
maar ze is niet alleen om te neuken (en ik ook niet voor haar)quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Mijn kinderen zien eigenlijk nooit een dame die alleen maar om te neuken is. In geval van een relatie dan kijk ik het ook eerst even een tijd aan voor ik mijn kinderen erbij betrek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |