Koud bad.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we die klootzak hier buiten laten.
Iets minder topmomenten van Het Wonderkind. Maar Goldfinger gaf niet thuis.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
Kom net binnen, maar Littler maar 92 gemiddeld? Matig. Einde hype, of was de wedstrijd anders dan de cijfers doen vermoeden?
NSB’ers worden niet besprokenquote:Op donderdag 21 december 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we die klootzak hier buiten laten.
Liet het een aantal keer liggen op de dubbels. Niet geweldig maar sloopte Gilding alsnog.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
Kom net binnen, maar Littler maar 92 gemiddeld? Matig. Einde hype, of was de wedstrijd anders dan de cijfers doen vermoeden?
Dit is een beetje een lijstje van jammerheidsgoden.quote:
En twee duels vlak achter elkaar met een mediahypebom om je heen.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iets minder topmomenten van Het Wonderkind. Maar Goldfinger gaf niet thuis.
Nah, Clemens is toch wel een speler van formaat.quote:
Heeft ondanks dit mindere optreden wel zichzelf net als gisteren op een flinke kebab getrakteerd.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
Ja in omtrek.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah, Clemens is toch wel een speler van formaat.
Ja daar kun je niet omheenquote:Op donderdag 21 december 2023 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah, Clemens is toch wel een speler van formaat.
Goed zo.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:54 schreef Doevelaer het volgende:
Oké oké. Het Golvend Galjoen tellen we ook mee
Heeft anders nog steeds zijn ogen half dicht zitten.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 22:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heeft anders nog steeds zijn ogen half dicht zitten.
Wellicht vanmiddag bij de tandarts geweest.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Leung heeft weinig emotie in zn gezicht.
Meid, doe eens gek.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik pak er maar een biertje bij dan he? Ja toch?
Mits op een betonvloerquote:Op donderdag 21 december 2023 22:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Clemens lijkt me een prima linedancer.
Pak hem beet 1 minuut en 20 seconden.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
Jongens ik moet morgen thuis Ziggo gaan vervangen door KPN glasvezel. Hoe lang duurt dat ongeveer?
aannemende dat dat glas er al ligt en er alleen maar een ander boertje overheen hoeft: Zou vlot moeten kunnen gaan.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
Jongens ik moet morgen thuis Ziggo gaan vervangen door KPN glasvezel. Hoe lang duurt dat ongeveer?
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
Bij mij kwam er een monteurtje langs, die was in 30 minuten klaar inclusief koffiebreak.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |