Price doet ook aan overactingquote:Op donderdag 21 december 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prijs is een beetje een lul in de wedstrijden zelf, en reageert daar niet goed op. Maar Weghorst doet een hele overacting waarin het eigenlijk allemaal om hem draait, daar kan ik cht niet tegen
Dit zeg je in een wereld waar mensen hun kind Goud noemen?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
maar wat is er mis met je dat je je pasgeboren kind Quilindschy noemt dan?
Ik vond Maan al raar.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit zeg je in een wereld waar mensen hun kind Goud noemen?
Ehm wie doet dat?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit zeg je in een wereld waar mensen hun kind Goud noemen?
Ik hoop dat dat een roepnaam is van iemand die Manuela heet of zoquote:
Mwah, toch anders. Bij Price heb ik niet het idee dat het allemaal om hem moet draaien.quote:
Nee. Ze heet letterlijk Maan.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een roepnaam is van iemand die Manuela heet of zoNiet?
Drankpakket maakt meer kapot dan @Doevelaer lief is.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
Ik merk dat dit potje mij weinig interesseert
DrankA godenquote:Op donderdag 21 december 2023 22:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Drankpakket maakt meer kapot dan @:doevelaer lief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |