abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 22 december 2023 @ 13:56:29 #276
364681 over_hedge
pi_211705341
https://www.nu.nl/voetbal(...)chamen-ons-diep.html

Nou hebben de fans toch mooi een gratis avondje voetbal kunnen zien!

"In overleg met de spelersgroep en technische staf is besloten dat alle uitsupporters die een kaart hadden gekocht, gecompenseerd worden. Dat betekent dat we je wedstrijdkaart en busreis vergoeden."

Mag toch hopen dat de spelers het ook betalen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 december 2023 @ 14:08:23 #277
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211705462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 11:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ach, je ziet bij Feyenoord en PSV trouwens ook hoeveel verschil een trainer kan maken.
En dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.
Mwah, oneens, zeker bij ons kwam het door een totale omwisseling in het technische beleid, Slot was een (zeer belangrijke) uitkomst van een al eerder ingezette revolutie. Dat moet bij Ajax ook weer anders gezien hoe afhankelijk ze waren van iemand die een beter archief had van nummers van vrouwelijke collega’s dan van spelerscontracten, en dat gat is nooit opgevuld
Makkelijk eerste
pi_211705534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Realistisch zat het ook wel tegen gisteren, veel blessures, half onspeelbaar veld en alle wisselvallige spelers die allemaal zich van hun meest negatieve kant lieten zien en desondanks een idioot hoog balbezit en vrij normale statistieken qua passing en kansen.

Maar goed met dat benoemen zal ik wel weer een slechte verliezer ofzo zijn
Dus als ik het goed begrijp was het geen verliespartij?
pi_211705558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:16 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Dus als ik het goed begrijp was het geen verliespartij?
Dat begrijp je dan verkeerd.
pi_211705573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
Haal een bult stevige kerels
Lekker man
pi_211705601
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 12:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat kan best wel wat worden nog denk ik, maar is toch een miljoen of 10 teveel voor neergelegd
Ik schrijf 'm ook nog niet af maar ik vind het zo'n bijzonder fenomeen. Het Kroatische nationale elftal zijn niet bepaald een stel koekenbakkers. Dan zie je 'm lopen bij Ajax en lijkt echt geen schim te zijn van zichzelf.

Hetzelfde met zo'n Sosa Dat is een Kroatisch international, speelde een WK veelal in de basiself. In de Bundesliga een zeer gewaardeerde back, die zich op statistieken kon meten met de besten in die competitie. Dan zie je 'm in de Eredivisie lopen en is het nou niet bepaald overtuigend.

Op papier zijn die twee buitencategorie aankopen voor een Nederlandse club. De afgelopen jaren onhaalbaar en dan zie ik ze lopen tegen pakweg Emmen. Begin me dan wel af te vragen wie moet je in godsnaam gaan halen dan als dit al niet werkt :')
  vrijdag 22 december 2023 @ 14:30:40 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211705674
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik schrijf 'm ook nog niet af maar ik vind het zo'n bijzonder fenomeen. Het Kroatische nationale elftal zijn niet bepaald een stel koekenbakkers. Dan zie je 'm lopen bij Ajax en lijkt echt geen schim te zijn van zichzelf.

Hetzelfde met zo'n Sosa Dat is een Kroatisch international, speelde een WK veelal in de basiself. In de Bundesliga een zeer gewaardeerde back, die zich op statistieken kon meten met de besten in die competitie. Dan zie je 'm in de Eredivisie lopen en is het nou niet bepaald overtuigend.

Op papier zijn die twee buitencategorie aankopen voor een Nederlandse club. De afgelopen jaren onhaalbaar en dan zie ik ze lopen tegen pakweg Emmen. Begin me dan wel af te vragen wie moet je in godsnaam gaan halen dan als dit al niet werkt :')
Die Sosa stond in Duitsland al bekend als een defensief extreem kwetsbare back die alleen maar goed was in aanvallen.

Dat is het nadeel van spelers op cijfertjes kopen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 december 2023 @ 14:33:11 #283
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_211705690
Tijd voor een nieuwe lockdown van een paar maanden
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 22 december 2023 @ 14:41:01 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211705762
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:33 schreef Enchanter het volgende:
Tijd voor een nieuwe lockdown van een paar maanden
Niet als je niet bovenaan staat.
pi_211705961
quote:
Realistisch zat het ook wel tegen gisteren, veel blessures, half onspeelbaar veld en alle wisselvallige spelers die allemaal zich van hun meest negatieve kant lieten zien en desondanks een idioot hoog balbezit en vrij normale statistieken qua passing en kansen.

Wat ben je nou aan het doen man. :') Je geeft naast de 3 tegengoals doodleuk nog een paar enorme kansen weg tegen een kneuzenteam met een paar kutstudenten.

Een grotere blamage in de clubhistorie is niet denkbaar en dan begin jij over het veld.
pi_211705999
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat ben je nou aan het doen man. :') Je geeft naast de 3 tegengoals doodleuk nog een paar enorme kansen weg tegen een kneuzenteam met een paar kutstudenten.

Een grotere blamage in de clubhistorie is niet denkbaar en dan begin jij over het veld.
Dacht dat jij van de xG was? Blijkbaar ook enkel als het je uitkomt.
pi_211706018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dacht dat jij van de xG was? Blijkbaar ook enkel als het je uitkomt.
Heb je de xG voor me?
pi_211706082
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Die Sosa stond in Duitsland al bekend als een defensief extreem kwetsbare back die alleen maar goed was in aanvallen.

Dat is het nadeel van spelers op cijfertjes kopen
Zit nog wel een verschilletje tussen defensief kwetsbaar zijn in de Bundesliga dan tegen Almere City natuurlijk.

Je mag gewoon meer verwachten van die gasten met zulke cv's. Dat valt ook gewoon zwaar tegen.
pi_211706231
Los van de nieuwste blamage. Ajax moet echt als de sodemieter een opvolger voor Alvarez binnenhalen.

Grootste pijnpunt is dat de zessen die ze hebben het (nog) niet in de vingers hebben. Dan krijg je statisch, en voorspelbaar voetbal en worden godbehoedde ons backs aan gespeeld in de opbouw.
pi_211706259
quote:

Al is heel het 1e elftal geblesseerd, dan heb je op papier als Ajax nog steeds 10x betere spelers achter de hand om de pot wel naar je hand te zetten.

Van het onbespeelbare veld had de tegenstander evenveel last en in de laatste 10 minuten voor blessuretijd lukt het Ajax toch ook om op dat slechte veld doelpunten te maken.

Het had gister niks met de externe omstandigheden te maken, maar alles met de inzet, focus en mentaliteit.
pi_211706261
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, oneens, zeker bij ons kwam het door een totale omwisseling in het technische beleid, Slot was een (zeer belangrijke) uitkomst van een al eerder ingezette revolutie. Dat moet bij Ajax ook weer anders gezien hoe afhankelijk ze waren van iemand die een beter archief had van nummers van vrouwelijke collega’s dan van spelerscontracten, en dat gat is nooit opgevuld
En jij gelooft oprecht dat die nieuwe spelers van Ajax allemaal miskopen zijn en dat je er daarom af gaat tegen een stel amateurs uit de derde klasse?
Alles valt of staat met een tactisch plan. Er worden nu ook zeer matige spelers binnengehaald bij ons voor teveel geld.
Desondanks spelen we nog steeds herkenbaar voetbal. Die gatenkaas bij Ajax is echt een kwestie van falen in de omschakeling, en dat heeft niets met individuele kwaliteit te maken maar alles met iemand aan de zijkant die de boel fatsoenlijk instrueert. Als je zo enorm naïef speelt met de beste verdedigers ter wereld komt het alsnog niet goed. Spelers lopen gewoon niet terug bij balverlies.

Zoiets zou ArneGod er binnen 3 weken uit trainen.
blablablabla
pi_211706264
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Heb je de xG voor me?
2.1-3.1
  vrijdag 22 december 2023 @ 15:23:39 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211706268
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Overmars heeft aardig wat succes gehad met z'n werkwijze al was het als een marktkoopman uit de vorige eeuw maar het blijft vreemd dat er totaal geen backup plan was als hij weg zou vallen en dat is niet alleen hem te verwijten.
pi_211706315
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Overmars heeft aardig wat succes gehad met z'n werkwijze al was het als een marktkoopman uit de vorige eeuw maar het blijft vreemd dat er totaal geen backup plan was als hij weg zou vallen en dat is niet alleen hem te verwijten.
Onder Overmars is ook wel de verwaarlozing van de jeugd begonnen, waar we nu ook last van hebben.
pi_211706325
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]
En jij gelooft oprecht dat die nieuwe spelers van Ajax allemaal miskopen zijn en dat je er daarom af gaat tegen een stel amateurs uit de derde klasse?
Alles valt of staat met een tactisch plan. Er worden nu ook zeer matige spelers binnengehaald bij ons voor teveel geld.
Desondanks spelen we nog steeds herkenbaar voetbal. Die gatenkaas bij Ajax is echt een kwestie van falen in de omschakeling, en dat heeft niets met individuele kwaliteit te maken maar alles met iemand aan de zijkant die de boel fatsoenlijk instrueert.
Of die godvergeten zes eens tussen de linies te laten zakken waardoor je je backs hoger kan zetten en/of kan laten inschuiven. Druk je je buitenspelers meer naar binnen, dwing je de tegenstanders tot keuzes en kan je voetballen.

Dat statische heen en weer geschuif is grotendeels het gevolg van tactische ratatouille. Elke speler die backs aan speelt in de opbouw zou je direct al een bosloop moeten geven.
  vrijdag 22 december 2023 @ 15:31:07 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211706345
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Onder Overmars is ook wel de verwaarlozing van de jeugd begonnen, waar we nu ook last van hebben.
Hij was wel wat meer bezig met Europees succes dan met de jeugd, dat ben ik wel met je eens maar welke jeugdspeler is er daardoor niet doorgebroken?
  Moderator vrijdag 22 december 2023 @ 15:43:57 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_211706472
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
2.1-3.1
2.1 xG weggeven tegen derde divisie amateurs is extreem slecht. 3.1 is ook matig tegen Hercules.
  vrijdag 22 december 2023 @ 15:59:26 #298
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211706639
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Desondanks spelen we nog steeds herkenbaar voetbal. Die gatenkaas bij Ajax is echt een kwestie van falen in de omschakeling, en dat heeft niets met individuele kwaliteit te maken maar alles met iemand aan de zijkant die de boel fatsoenlijk instrueert. Als je zo enorm naïef speelt met de beste verdedigers ter wereld komt het alsnog niet goed. Spelers lopen gewoon niet terug bij balverlies.

Zoiets zou ArneGod er binnen 3 weken uit trainen.
Mwah, er doen bij Ajax echt een paar jongens mee van tweede divisie niveau, van Axel Dongen en Martha bijvoorbeeld. En een hoop zijn niet zo zeer slecht maar écht dom, daar kan je als trainer nou eenmaal weinig mee als een simpele instructie al te moeilijk is.

Het is best duidelijk dat dit Ajax afhankelijk is van de (bovengemiddelde) individuele kwaliteiten van een paar wisselvallige voorhoedespelers en dat het verder los zand is. Dus als het voorin niet draait kan Ajax echt van iedereen verliezen blijkt.
Makkelijk eerste
  vrijdag 22 december 2023 @ 16:00:13 #299
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_211706647
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nouja de jeugd zoals Martha, Taylor en Rensch hoeft voor mij ook niet te spelen.

Hlynsson is nog wel ok maar dat die de kar moet trekken zegt genoeg.
pi_211706656
Het begint meestal met een middenveld dat goed staat. En Ajax en een goed middenveld is al vier jaar behelpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')