gelukkig zijn er wel meer boefjes in de wereld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien als die Duitser ergens een nieuwe baan vindt.
Dat lukt ze wonderbaarlijk genoeg altijd wel weer. Vaak zonder verlies ook, dat hebben PSV laat staan Feyenoord minder. Zo'n recordaankoop Ueda bijvoorbeeld kan je als die niet snel het licht ziet volledig afschrijven. Bij Ajax is er altijd wel weer een club die zo gek is om tenminste de aanschafprijs over te maken al bakt hij er geen klote van.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat nog moeilijk genoeg worden om die ruim 200 miljoen euro aan troep van de afgelopen twee zomers te lozen.
Dat wordt wel steeds moeilijker als je dusdanig overbetaalt voor troep.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lukt ze wonderbaarlijk genoeg altijd wel weer. Vaak zonder verlies ook, dat hebben PSV laat staan Feyenoord minder. Zo'n recordaankoop Ueda bijvoorbeeld kan je als die niet snel het licht ziet volledig afschrijven. Bij Ajax is er altijd wel weer een club die zo gek is om tenminste de aanschafprijs over te maken al bakt hij er geen klote van.
Ik ben bang dat dat voor deze spelers niet meer op zal gaan en dat heeft natuurlijk ook te maken met moneyball Sven transfers. Als je 'ondergewaarderde' spelers koopt en ze presteren niet ziet iedereen juist een bevestiging van hun status.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lukt ze wonderbaarlijk genoeg altijd wel weer. Vaak zonder verlies ook, dat hebben PSV laat staan Feyenoord minder. Zo'n recordaankoop Ueda bijvoorbeeld kan je als die niet snel het licht ziet volledig afschrijven. Bij Ajax is er altijd wel weer een club die zo gek is om tenminste de aanschafprijs over te maken al bakt hij er geen klote van.
En dat was opzich niet eens zo’n probleem geweest als je marktconforme bedragen had neergelegd. Maar de tactiek van Sven lijkt we betalen gewoon het dubbele te zijn geweestquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat voor deze spelers niet meer op zal gaan en dat heeft natuurlijk ook te maken met moneyball Sven transfers. Als je 'ondergewaarderde' spelers koopt en ze presteren niet ziet iedereen juist een bevestiging van hun status.
Wilders heeft ze er uit gezet.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaai en Avila zijn in Utrecht achtergebleven neem ik aan?
Ja of er is een aanzienlijk verschil tussen Feyenoord/PSV brandhout en dat van Ajax.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel steeds moeilijker als je dusdanig overbetaalt voor troep.
De transfermarkt werkt ook wat anders dan je moet 200 miljoen aan troep afschrijven, dat bekt natuurlijk wel leuk maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of er is een aanzienlijk verschil tussen Feyenoord/PSV brandhout en dat van Ajax.
Bonter dan zo'n Bassey kunnen ze het toch niet maken, zou je denken. En zelfs die is weer helemaal opgeleefden zijn geld eigenlijk wel waard.
Daarom en als je weer een keer een fatsoenlijke trainer treft die het organisatorisch goed neer zet zou ook helpen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
De transfermarkt werkt ook wat anders dan je moet 200 miljoen aan troep afschrijven, dat bekt natuurlijk wel leuk maar meer ook niet.
Dat lukt nu al vier trainers niet, je zou bijna gaan denken dat het niet daar aan ligtquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom en als je weer een keer een fatsoenlijke trainer treft die het organisatorisch goed neer zet zou ook helpen.
Vier lichtgewichten ja.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lukt nu al vier trainers niet, je zou bijna gaan denken dat het niet daar aan ligt
Die Bassey was bovendien homegrown, dat kun je niet zomaar doortrekken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Avila is niet eens 1,3 miljoen waard, laat staan 13.
Ik vind het wel koddig dat er nog steeds users zijn die niet zien hoe vreselijk ziek de club is in alle lagen van de organisatie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lukt nu al vier trainers niet, je zou bijna gaan denken dat het niet daar aan ligt
ik ben benieuwd wie dat zijn dan, want dat het van hogerhand al praktisch 3 jaar ziek is hoor ik overal om mij heen wel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel koddig dat er nog steeds users zijn die niet zien hoe vreselijk ziek de club is in alle lagen van de organisatie.
Er moet wel wat meer gebeuren dan dat, probleem is dat de troep van/na Overmars nog steeds niet opgeruimd is, dat Mislintat rapport is er ook nog niet, er zijn toch wat mensen die handtekeningen onder die die transfers hebben gezet en dan heb ik het niet over die financiele vrouw maar RVC leden.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom en als je weer een keer een fatsoenlijke trainer treft die het organisatorisch goed neer zet zou ook helpen.
Gaaei is ook geen toppertje.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:31 schreef Scorpie het volgende:
We hebben toch wel een paar echte miskopen gedaan zeg. Zo’n Avila kan er echt helemaal niks van. En Mikautadze, hou op hoor, die heeft elke minuut dat hij speelde laten zien dat hij totaal ongeschikt is voor Ajax. Om het maar niet te hebben over Schutteralo, en achterlijke Forbs die zijn amateurverdediger niet eens voorbij komt.
Vanmorgen 9 uur van de beurs gehaald en van halst is naar de kvk gegaan om ze uit te schrijven.quote:
Dat zien mensen prima, maar dat betekent niet dat Steijn niet een ontzettende kutcoach is en een groot deel van het probleem was.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel koddig dat er nog steeds users zijn die niet zien hoe vreselijk ziek de club is in alle lagen van de organisatie.
En die zie ik zonder (weinig) verlies nog wel worden verkocht. Die lijkt soms nog wel te willen (maar kan het niet). We hadden paar jaar geleden nog een deen op de rechtsback die er weinig van bakte, toch verkocht en deed het niet onaardig (naam ff kwijt). Doet me beetje aan hem denkenquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaaei is ook geen toppertje.
Ach, je ziet bij Feyenoord en PSV trouwens ook hoeveel verschil een trainer kan maken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Vanmorgen 9 uur van de beurs gehaald en van halst is naar de kvk gegaan om ze uit te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |