Denk dat Jan zichzelf ook moet uitschrijven, nu ben ik nooit zo goed in tijdlijnen maar hij was toch RVC lid technische zaken en heeft dus alle Mislintat transfers goedgekeurd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Vanmorgen 9 uur van de beurs gehaald en van halst is naar de kvk gegaan om ze uit te schrijven.
Als jou dat goed doet is het prima maar er zijn gewoon excuses voor, de grootste afgang ooit denk ik van een Ajax team in een officiële wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Realistisch zat het ook wel tegen gisteren, veel blessures, half onspeelbaar veld en alle wisselvallige spelers die allemaal zich van hun meest negatieve kant lieten zien en desondanks een idioot hoog balbezit en vrij normale statistieken qua passing en kansen
Maar goed met dat benoemen zal ik wel weer een slechte verliezer ofzo zijn
Ik moet zeggen dat ik het redelijk bizar vond dat PSV werd afgelast, maar Ajax niet. Het veld zag er echt niet uit. En ja, je verliest eigenlijk wegens 2 persoonlijke fouten. Avila die tja, hoe noem je het, kinderlijk eenvoudig omheen wordt gelopen, wat een lul. Alleen maar aandacht voor de man, terwijl de bal gewoon voor het grijpen was. Ongelofelijk. En de fout van Martha op randje 16. Nog 3 minuten spelen, laat die kerel lekker lopen richting de cornervlag. Maargoed. Al met al gewoon een blamage. Die hele avond.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Realistisch zat het ook wel tegen gisteren, veel blessures, half onspeelbaar veld en alle wisselvallige spelers die allemaal zich van hun meest negatieve kant lieten zien en desondanks een idioot hoog balbezit en vrij normale statistieken qua passing en kansen
Als je nou nog tegen topamateurs had gespeeld, maar dat is dit niet eens. Die gozer die twee keer scoorde woont in een studentenhuis en zit vier keer in de week zijn kop eraf te zuipen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Realistisch zat het ook wel tegen gisteren, veel blessures, half onspeelbaar veld en alle wisselvallige spelers die allemaal zich van hun meest negatieve kant lieten zien en desondanks een idioot hoog balbezit en vrij normale statistieken qua passing en kansen.
Toevallig ken ik iemand in Utrecht die het wel eens over Hercules had, maar anders had ik nog nooit van deze club gehoord.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nou nog tegen topamateurs had gespeeld, maar dat is dit niet eens. Die gozer die twee keer scoorde woont in een studentenhuis en zit vier keer in de week zijn kop eraf te zuipen.
Ik snap niet waarom je naar dit soort dingen zoekt als je net de meest historische nederlaag ooit hebt geleden. Op alle facetten is er gisteren een absolute dieptepunt bereikt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Realistisch zat het ook wel tegen gisteren, veel blessures, half onspeelbaar veld en alle wisselvallige spelers die allemaal zich van hun meest negatieve kant lieten zien en desondanks een idioot hoog balbezit en vrij normale statistieken qua passing en kansen.
Maar die kostte 2 of 3 miljoen, geen 17 of 23.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaaei is ook geen toppertje.
Hou toch op man.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar 9 op de 10 keer win je deze wedstrijd ook gewoon met exact hetzelfde slechte spel en gebrek aan instelling zoals gisteren. Dat is meer mijn punt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou toch op man.
Het enige wat er nu te doen is is iets met de tering schamen.
De spelers die in het veld stonden bij de start moeten ook dit met gemak winnen.
Tegen dit soort tegenstanders MOET dat 10 op 10 zijn. Deze ene keer kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar 9 op de 10 keer win je deze wedstrijd ook gewoon met exact hetzelfde slechte spel en instelling.
Maar dat ben ik dus niet met je eens, de start van het seizoen was voor mij een veel groter dieptepunt dan een wedstrijd als gisteren die je 9 op de 10 keer wint met hetzelfde kutspel. Begin van het seizoen verloren we terecht week op week dat is veel erger.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je naar dit soort dingen zoekt als je net de meest historische nederlaag ooit hebt geleden. Op alle facetten is er gisteren een absolute dieptepunt bereikt.
Ik vond gisteren echt veel erger. Voor het begin van het seizoen zie ik nou juist wel een paar excuses.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat ben ik dus niet met je eens, de start van het seizoen was voor mij een veel groter dieptepunt dan een wedstrijd als gisteren die je 9 op de 10 keer wint met hetzelfde kutspel. Begin van het seizoen verloren we terecht week op week dat is veel erger.
en valt nu in de categorie: grootste flops bij ajaxquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:51 schreef Wotte het volgende:
Ik vind vorm(?) van Sutalo echt bijzonder. Vrij uniek de afgelopen jaren maar over deze aankoop was iedereen unaniem lyrisch van de scouting tot Sven zelfs Maurice Steijn.
Kroatisch international, stond schijnbaar op de radar bij diverse topclubs, stond goed te boek in eigen land. Analyses lyrisch met kreten als typische Ajax verdediger en deze ging absoluut zeker slagen. Viel in de categorie spelers die normaal gesproken onhaalbaar zijn.
Dat kan best wel wat worden nog denk ik, maar is toch een miljoen of 10 teveel voor neergelegdquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:51 schreef Wotte het volgende:
Ik vind vorm(?) van Sutalo echt bijzonder. Vrij uniek de afgelopen jaren maar over deze aankoop was iedereen unaniem lyrisch van de scouting tot Sven zelfs Maurice Steijn.
Kroatisch international, stond schijnbaar op de radar bij diverse topclubs, stond goed te boek in eigen land. Analyses lyrisch met kreten als typische Ajax verdediger en deze ging absoluut zeker slagen. Viel in de categorie spelers die normaal gesproken onhaalbaar zijn.
Nah het loopt totaal niet bij hem en het bedrag helpt niet maar wil dat nog steeds een kans geven. Denk niet dat het een leider is en dat hoeft ook niet. Met een goede 6 er voor speel je ook een stuk lekkerder trouwens.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en valt nu in de categorie: grootste flops bij ajax
man man man wat was het. 23 miljoen? Werd gekocht om de leider van de verdediging te zijn. Maar word er uitgespeeld door een 17 jarige die niks gekost heeft
#SchipOutquote:Op vrijdag 22 december 2023 07:04 schreef vrijgevochten het volgende:
Waarom zit de coach in Australië
Parodie op een topclub
Gisteren was echt een factor 10 erger hoor. Nog nooit in de historie van Ajax leed men zo’n nederlaag, en ik kan wel zeggen dat de wedstrijd gisteren met afstand de slechtste wedstrijd van Ajax was die ik ooit heb mogen meemaken in de 32 jaar dat ik Ajax nu volg.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat ben ik dus niet met je eens, de start van het seizoen was voor mij een veel groter dieptepunt dan een wedstrijd als gisteren die je 9 op de 10 keer wint met hetzelfde kutspel. Begin van het seizoen verloren we terecht week op week dat is veel erger.
Ik doe er er zomaar 20 jaar bij en kom tot dezelfde conclusie en dat is ook niet zo moeilijk want het is nog nooit eerder voor gekomen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gisteren was echt een factor 10 erger hoor. Nog nooit in de historie van Ajax leed men zo’n nederlaag, en ik kan wel zeggen dat de wedstrijd gisteren met afstand de slechtste wedstrijd van Ajax was die ik ooit heb mogen meemaken in de 32 jaar dat ik Ajax nu volg.
Die had je misschien beter kunnen sturen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn nul excuses dat lijkt me duidelijk. Zelfs Jong Ajax had hier met 10-0 van moeten winnen.
Een iq gelijk zijn rugnummer.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was er nou met Brobbey op het eind? Die ging ineens nog door het lint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |