Als ik social media en ANP metingen zie dan zijn de problemen vooral groot in westen van Overijssel en groot deel Gelderlandquote:Op zondag 24 december 2023 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik hier buiten het dorp kijk staan er een aantal sloten zo hoog dat ze bijna het overspoelen.
En ook de visvijver begint al een aangrenzend weiland in te stromen.
Wat is die flits in de lucht?quote:Op zondag 24 december 2023 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
Gister met vrienden naar de kust van Murcia gereden om o.a. bij een plek genaamd Batería de Castillitos te belanden. Bizarre plek met (niet meer in gebruik zijnde) mega grote kanonnen uit de jaren 30 die gericht staan op Algerije![]()
![]()
Erg indrukwekkend om te bezoeken. Je staat op 100m boven zeeniveau en kan kilometers ver kijken. Aanrader, mocht je ooit in de buurt zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2023 14:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Elke keer denk je het kan niet erger. En dan kan dat toch weer.
Ik kan me het hoogwater uit 1995 nog goed herinnerenquote:Op zondag 24 december 2023 14:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik social media en ANP metingen zie dan zijn de problemen vooral groot in westen van Overijssel en groot deel Gelderland
Zo erg lijkt het vooralsnog niet te worden.quote:Op zondag 24 december 2023 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan me het hoogwater uit 1995 nog goed herinneren
Indrukwekkende beelden.
Ach stel je niet aan. Ik ben nu lekker watermannen aan het maken. En straks waterengelen maken in de gracht.quote:Op zondag 24 december 2023 14:26 schreef Adrie072 het volgende:
It`s beginning to look a lot like Christmas........ yeah right!
Gooi je waterballen op willekeurige voorbijgangers?quote:Op zondag 24 december 2023 14:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. Ik ben nu lekker watermannen aan het maken. En straks waterengelen maken in de gracht.
Maar 1 smiley?quote:Op zondag 24 december 2023 14:50 schreef Scjvb het volgende:
Pfff.. wordt intussen wel een beetje erg veel water.Als dit zo doorgaat...
Yes!quote:
De nieuwjaarsduik ff vervroegen, nieuw ritueel met kerst lekker dichtbij in de sloten plensen of weiland slidingquote:Op zondag 24 december 2023 14:50 schreef Scjvb het volgende:
Pfff.. wordt intussen wel een beetje erg veel water.Als dit zo doorgaat...
Welke BN-ers neem je mee en welke zeker niet?quote:Op zondag 24 december 2023 14:55 schreef StateOfMind het volgende:
Straks Noah maar eens bellen, of ie nog een ark heeft, voor weinâg.
Geen enkele BN-er, die kunnen me allemaal gestolen worden verzuipenquote:Op zondag 24 december 2023 14:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Welke BN-ers neem je mee en welke zeker niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |