Van mij mag het opwarmen... als het maar alleen in de winter is.quote:Op maandag 25 december 2023 10:43 schreef aloa het volgende:
Mensen die nu nog ontkennen dat het klimaat opwarmt
Geen volle bak winter, dan maar zoquote:
De winter mag wel kouder.quote:Op maandag 25 december 2023 12:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van mij mag het opwarmen... als het maar alleen in de winter is.
Kerst bbq, in de korte broekquote:Op maandag 25 december 2023 12:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van mij mag het opwarmen... als het maar alleen in de winter is.
Die kou komt nog wel.quote:Op maandag 25 december 2023 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen volle bak winter, dan maar zo![]()
Komende week sowieso wel lekker. In VT zo'n 13-18. Zonnetje, droge lucht, windstil. Niets aan veranderen.
In principe niet. De sneeuwgrens lag relatief hoog. Veel lager gelegen gebieden hebben ook regen gehad. Het geeft vaak hoogwater als het eerst koud is en in veel lager gelegen gebieden ook sneeuwt en het vervolgens gaat dooien met wind en regen, dan heb je dubbel zoveel water. Veel sneeuw in de lagere delen is reeds weg.quote:Op maandag 25 december 2023 13:02 schreef MissButterflyy het volgende:
In de Alpen valt veel sneeuw nu. Kan dat problemen geven als dit weer gaat smelten? Als we straks dat ook nog erbij krijgen
Hier nietquote:Op maandag 25 december 2023 13:49 schreef Haags het volgende:
Zon en al de hele dag droog hier, weinig mis mee lijkt me.
Die ellende komt nu al op ons afquote:Op maandag 25 december 2023 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In principe niet. De sneeuwgrens lag relatief hoog. Veel lager gelegen gebieden hebben ook regen gehad. Het geeft vaak hoogwater als het eerst koud is en in veel lager gelegen gebieden ook sneeuwt en het vervolgens gaat dooien met wind en regen, dan heb je dubbel zoveel water. Veel sneeuw in de lagere delen is reeds weg.
Alle sneeuw wat hogerop dooit, ook in het voorjaar, gaat vrijwel altijd geleidelijk en geeft geen piek.
idd, die zijn door een asteroïde inslag uitgevaagd. dat je het maar weet!!quote:Op maandag 25 december 2023 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
200 miljoen jaar geleden liepen er hele andere dieren op aarde. Ik bedoel maar!
Leuk weer voor elektrische auto's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |