quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah ik moest aan deze video denken
Jaaaa onze HEILMUSSSSquote:Op donderdag 21 december 2023 20:13 schreef Joop_W het volgende:
De recent toegevoegde Duitser aan de TT is wel echt een geweldig GIF-je.
Mooie meid wel, maar inderdaad zou er niet mee in één huis willen wonen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Bannen van tv - niet aandacht op nationale tv geven
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
waarom krijgt die hoer steeds aandacht?
Ik vind het wel een leuke gozer, qua karakterquote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Ingewikkeld plakkerig kapsel heb die Amsterdammer
iedere dag een pot gel (die gele)quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Ingewikkeld plakkerig kapsel heb die Amsterdammer
0,80 cent?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iedere dag een pot gel (die gele)
Na dat kutaccent gehoord te hebben kan me het allemaal niks meer schelen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke gozer, qua karakter
We kijken toch naar het innerlijk, sigaar?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Na dat kutaccent gehoord te hebben kan me het allemaal niks meer schelen.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Niet lullig bedoeld maar zij zit niet echt in een positie om nee te zeggen. Of meer, om niet te kritisch te zijn.
quote:
ben jij zo'n Sidonia?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel een biertje met hem doen als vrienden
Hij komt tot m’n middel
Ik ben geen 1.68m nee.quote:
Tot volgende keerquote:
Dan ga ik toch maar kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een beetje de week van de klunsjes
Twee keer Xquote:
Stukje skinhead geweestquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Geile nektattoo, stond vast vroeger een hakenkruis.
Meteen na de kennismaking naam afkortenquote:
Hey halloquote:
Laat ons nouquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
Toevallig iedere keer sneeuwstorm buiten
Nee, je gaat gewoon in 1x de liefde van je leven vinden!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als ik mee zal doen zou ik sowieso niet 2x meedoen
Zij zal straks nee zeggenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Cinderblok kan in de eerste de beste kroeg tien van die kerels krijgen. Lijkt me niet dat ze daarop zat te wachten.
Net iets minder erg dan de garageman van pasquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Kan iemand deze man executeren? In een greppel of zo.
Wel korte sneakersokken eronder zag ikquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Mark praat over Mark.
Mark heeft geen hoogwaterbroek +100
Onder die pantalon? Weirdquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel korte sneakersokken eronder zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |