abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211713940
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat zijn natuurlijk wel de typisch extreemrechtse manieren om omfloerst te zeggen dat je een hekel hebt aan 'buitenlanders'.
Dat wil je gewoon graag, mensen afschilderen als racisten.

Je kunt ook voor je eigen belang opkomen zonder dat je "een hekel" hebt aan de andere partij.
pi_211713967
quote:

[..]
Dat zijn natuurlijk wel de typisch extreemrechtse manieren om omfloerst te zeggen dat je een hekel hebt aan 'buitenlanders'.
Je kan ook tussen de regels door lezen he? Dan kun je alles wel opvatten zoals je zelf graag wil.

Nederland staat bijv zwaar onder het juk van Brussel he? NL moet naar de pijpen dansen van Brussel, en dat wil Wilders niet meer, danwel een stuk gematiger...

Dus ja, Nederland moet weer van de NLers worden.
pi_211713975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:13 schreef torentje het volgende:

[..]
En wat zijn de bijdrages aan de maatschappij van de PVV-stemmers? Ik zie hen nooit nuttige arbeid doen.
Mss moet jij eens wat vaker met je begeleider naar buiten, en je ogen eens open doen....

:')
pi_211713985
De linkse ochtend haat frames gaan weer lekker zie ik.
Iedere pvvstemmer is extreem recht, het zijn nutteloze uitvreters...

Goed geslapen iedereen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211714020
quote:

[..]
Voor wie? Voor jou, voor mij, voor de gemiddelde pvv stemmer of voor een rechtsextremist? Zo een uiting van nationalisme koppel ik niet aan buitenlanders haat, daar zitten nog een paar grote sprongen tussen.
pi_211714021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:10 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, ik heb bijv ook PVV gestemd, maar niet uit extreem rechtse motieven.
Puur uit afkeer tegen de heersende elite. Daarbij wil Wilders helemaal niet alle buitenlanders eruit hebbeb. Heeft hij nooit gezegd.

Heb zelf echt geen afkeer tegen buitenlanders die hier komen hoor.
Áls je maar aan de regels houdt, de taal wil leren, werkt, bijdragen aan de maatschappij etc.
Nou, als je dat al extreemrechts gedachtegoed wil noemen.....

En ik heb trouwens 2 buitenlandse collega's,allebei moslim, en óók die hebben PVV gestemd...
Waar komt jouw afkeer tegen de heersende elite vandaan eigenlijk?

En wat valt daar onder volgens jou, die heersende elite?

Dat jouw moslim collega's op PVV stemmen, dat zou best kunnen maar dat zegt niks over of ze gelijk hebben. Wel is het duidelijk merkwaardig, want in het verkiezingsprogramma staat letterlijk, en ik citeer:
quote:
.
geen islamitische scholen, korans en moskeeën
.

PS wanneer zijn de lijsttrekkersverkiezingen bij PVV, zou je toch wel verwachten van een partij die zo uitgesproken voor een gekozen burgemeester en referenda is?
pi_211714034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:19 schreef Toine51 het volgende:
Mss moet jij eens wat vaker met je begeleider naar buiten, en je ogen eens open doen....
Naar buiten? Dan moet ie onder het dak vandaan welke waarschijnlijk door een PVV-er in elkaar getimmerd is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211714035
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
En Stef Blok, die vond dat sociale woningbouw niet meer van deze tijd is en die markt flink heeft verziekt.
Erelid Stef!
pi_211714042
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Naar buiten? Dan moet ie onder het dak vandaan welke waarschijnlijk door een PVV-er in elkaar getimmerd is.
Of door iemand die evengoed een grafhekel aan PVV heeft.
pi_211714052
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:29 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Dat jouw moslim collega's op PVV stemmen, dat zou best kunnen maar dat zegt niks over of ze gelijk hebben. Wel is het duidelijk merkwaardig, want in het verkiezingsprogramma staat letterlijk, en ik citeer:
[..]
.

PS wanneer zijn de lijsttrekkersverkiezingen bij PVV, zou je toch wel verwachten van een partij die zo uitgesproken voor een gekozen burgemeester en referenda is?
Pseudo intellectuele suggestieve hautaine toontje :')

Dat zie je vaak terug bij alles wat een afkeer heeft aan het populisme. En nog steeds vraagt wokepolicorlinks zich af waarom het populisme aan het groeien is in west europa.

Ipv er achter willen komen wat die mensen drijft en wie ze zijn, is het dit gedrag.
'Wie zijn toch die mensen?'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211714085
quote:

[..]
Wat een typerende symplistische gedachtegang weer. _O-
pi_211714100
Het nieuws brengt vaak wel de statistische uitzonderingen.

En waar we vroeger per zuil stemden ‘voor’ onze groep die deugde, stemmen we nu blijkbaar landelijk ‘tegen’ de 0,01 % of veel lager die niet deugt.

Domme uitwerking eigenlijk. Social media bedankt.
  zaterdag 23 december 2023 @ 09:47:28 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211714113
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Want jij wil - na al jouw reacties omtrent dit onderwerp - zeggen dat die vlieger voor jou niet opgaat?
Huilen dan.
pi_211714143
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Want jij wil - na al jouw reacties omtrent dit onderwerp - zeggen dat die vlieger voor jou niet opgaat?
pi_211714152
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:19 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Met geopende ogen zie ik buitenshuis dat er weinig tot geen nuttige arbeid wordt gedaan door rechtsstemmers.
pi_211714155
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat zie je vaak terug bij alles wat een afkeer heeft aan het populisme. En nog steeds vraagt wokepolicorlinks zich af waarom het populisme aan het groeien is in west europa.

Ipv er achter willen komen wat die mensen drijft en wie ze zijn, is het dit gedrag.
Schuif de schuld niet af op links, je bent een racist die achter een fascist aanloopt als je op Wilders stemt.
  zaterdag 23 december 2023 @ 09:59:14 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211714224
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:50 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik begreep dat PVV'ers het goed vinden wanneer mensen 'de waarheid durven te benoemen'.
Huilen dan.
pi_211714230
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik begreep dat PVV'ers het goed vinden wanneer mensen 'de waarheid durven te benoemen'.
Ja maar je moet ze geen nazis noemen
pi_211714249
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Op het dak van mijn huis mag men echter niet lopen, omdat er dan veel schade zou kunnen ontstaan.
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:04:55 #45
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211714266
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
En Stef Blok, die vond dat sociale woningbouw niet meer van deze tijd is en die markt flink heeft verziekt.
Ja onze stef was zo trots dat ie de huurwoningen voor een prikkie kon dumpen aan beleggers in Azie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211714295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Haha, tering, beetje op de vorm inhakken omdat een paar vragen je al teveel worden.

Vragen die niet eens aan jou gericht waren.
pi_211714296
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:29 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

[..]
.

Nou eh, 13 jaar Rutte is wel genoeg geweest he? Met zijn afbraakbeleid.
Hoe blind moet je zijn om nog in de VVD te geloven...?
En denk je dat het met Timmerschrans óók goed zou gaan?

En je kan ook op de PVV stemmen maar niet met álle standpunten eens zijn he?
pi_211714304
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:08 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nou eh, 13 jaar Rutte is wel genoeg geweest he? Met zijn afbraakbeleid.
Hoe blind moet je zijn om nog in de VVD te geloven...?
En denk je dat het met Timmerschrans óók goed zou gaan?

En je kan ook op de PVV stemmen maar niet met álle standpunten eens zijn he?
Nou vertel dan eens, met welke reden zou je op een haatdragende populist stemmen. Om de Nederlander weer op 1 te zetten?
pi_211714308
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:51 schreef torentje het volgende:

[..]
Met geopende ogen zie ik buitenshuis dat er weinig tot geen nuttige arbeid wordt gedaan door rechtsstemmers.
Jij kent werkelijk ook iedereen he?
pi_211714324
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:20 schreef Red_85 het volgende:
De linkse ochtend haat frames gaan weer lekker zie ik.
Iedere pvvstemmer is extreem recht, het zijn nutteloze uitvreters...

Goed geslapen iedereen?
Fatsoenlijk spellen kunnen de PVV'ers zo te zien in elk geval niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')