In Woerden in elk geval wel (daar was ik bij). En ook ergens in de buurt van Oss.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:03 schreef NailQueen het volgende:
Klopt het dat hij ooit in Almere heeft opgetreden?
Wat zingt deze gozer?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:05 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive heeft mij gevraagd om ook vanavond weer de vertaling te verzorgen en natuurlijk doe ik dat dan ook met liefde.
Muchas corazon Strani! Muchasquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:05 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive heeft mij gevraagd om ook vanavond weer de vertaling te verzorgen en natuurlijk doe ik dat dan ook met liefde.
Wat een random plaatsen voor zo'n grote artiestquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Woerden in elk geval wel (daar was ik bij). En ook ergens in de buurt van Oss.
Het ging over de in de jaren 70 befaamde maar ook beruchte zuid-Servische speelgoedautootjesindustrie.quote:
Als ik de 10de de staatsloterij win dan zorg ik ervoor dat hij in de Afas of Ziggo komt te staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat een random plaatsen voor zo'n grote artiest
Joost Klein gaat winnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:11 schreef Fred_B het volgende:
En toen Waterloo won, was het ESF het jaar erna in Zweden. En weten welk land er (net als 50 jaar later gaat gebeuren) won in Zweden.
Leuke invalshoek inderdaad. Ludiek.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
Wat grappig dat ze die link leggen tussen Waterloo en het ESF.
Ja, ik denk misschien omdat de slag bij Waterloo ook een enorm effect heeft gehad op de toekomst van Europa?quote:
Nou ja, als de chauffeur van Franz Ferdinand gewoon een tosti had besteld in plaats van een broodje kaas in Sarajevo, keken we nu gewoon naar de voorronde van het altijd sterke Oostenrijk-Hongarije, dat Servië er vanzelf een keer bijgenomen had.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk misschien omdat de slag bij Waterloo ook een enorm effect heeft gehad op de toekomst van Europa?
Maar zou het ESF dan in dezelfde vorm bestaan? Zonder WO1 waarschijnlijk geen WO2 en was het ESF ook niet onderdeel van een poging om Europa te verenigen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als de chauffeur van Franz Ferdinand gewoon een tosti had besteld in plaats van een broodje kaas in Sarajevo, keken we nu gewoon naar de voorronde van het altijd sterke Oostenrijk-Hongarije, dat Servië er vanzelf een keer bijgenomen had.
Songfestivals had je vroeger wel in alle soorten en maten. Misschien was dit dan de voorronde van Knokke 2024 geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar zou het ESF dan in dezelfde vorm bestaan? Zonder WO1 waarschijnlijk geen WO2 en was het ESF ook niet onderdeel van een poging om Europa te verenigen?
Nu.nl raakte ook al in de war. Ria Valk werd 4de op het ESF volgens hun maar dat was het Knokke festivalquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Songfestivals had je vroeger wel in alle soorten en maten. Misschien was dit dan de voorronde van Knokke 2024 geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |