Denk dat het genre humor er eerder bij pastquote:Op donderdag 21 december 2023 10:13 schreef marc0871 het volgende:
Ik moet de eerste nog steeds zien![]()
De lift ook, trouwens.
Ben niet zo'n fan van horror
Zover zou ik ook weer niet willen gaan maar horror is het ook zeker niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:14 schreef 111210 het volgende:
[..]
Denk dat het genre humor er eerder bij past
Liever Ciske de Rat 3, Schatjes! 2, Spetters 2quote:Op donderdag 21 december 2023 10:22 schreef DrDentz het volgende:
Misschien toch ook Flodder 4 maken?
Schatjes! 2 bestaat al.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever Ciske de Rat 3, Schatjes! 2, Spetters 2
Met Tatjana die inmiddels al 60 is en met Sinterklaas als zoon Kees zeker.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:22 schreef DrDentz het volgende:
Misschien toch ook Flodder 4 maken?
Nieuwe acteurs, misschien met een Marokkaanse familie om het een beetje multi-culti te maken anno nu. Fatima: "O buurman, wat doet u nu!"quote:Op donderdag 21 december 2023 10:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met Tatjana die inmiddels al 60 is en met Sinterklaas als zoon Kees zeker.
quote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nieuwe acteurs, misschien met een Marokkaanse familie om het een beetje multi-culti te maken anno nu. Fatima: "O buurman, wat doet u nu!"
Mo: "Kijk dan Ibi wat een geile kechs hier"
Eerlijk is eerlijk, ik weet niet of je de films van Dick Maas echt horror kunt noemen. Ik vind ze meer komisch dan horror eigenlijk. De Sint ook bijvoorbeeld, het heeft gewoon te weinig budget en creativiteit om het echt eng te laten zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:13 schreef marc0871 het volgende:
Ik moet de eerste nog steeds zien![]()
De lift ook, trouwens.
Ben niet zo'n fan van horror
Tatjana kan de nieuwe "Ma Flodder" spelenquote:Op donderdag 21 december 2023 10:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met Tatjana die inmiddels al 60 is en met Sinterklaas als zoon Kees zeker.
Als ze de halve film weer in utrecht opnemen moet dat goedkomenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:59 schreef Dutch_view het volgende:
Gaaf! Deel 1 is een geweldige filmZeer goede stunts, zeker voor een Nederlandse film in die tijd.
Mooi dat Huub weer de hoofdrol vertolkt. Heb er alle vertrouwen in dat het een dikke film gaat worden![]()
Alleen, politie achtervolgingen met 30 km/u ?
Hij werkte in deel 1 toch ook samen met Monique vd Ven..quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:59 schreef Poefbank het volgende:
Geforceerde vrouwelijke rechercheur in het script gedrukt. Het moet natuurlijk wel van deze tijd zijn.
Klopt, maar dit voelt als geforceerd want stoere vrouwelijke rechercheur. De rol van Monique was wel wat anders.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij werkte in deel 1 toch ook samen met Monique vd Ven..
Het is niet geforceerd, je hebt gewoon een paar grote namen nodig. Holly-Mae Brood is bekend, een opkomende ster en dat heb je nodig. De jeugd zegt Huub Stapel maar weinig natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Klopt, maar dit voelt als geforceerd want stoere vrouwelijke rechercheur. De rol van Monique was wel wat anders.
Dat is jouw mening, maar er zijn nog genoeg mannelijke leading roles natuurlijk. Van de andere kant is het gefilmd in een stad met diversiteit en inclusie. Dus wellicht heeft iemand bij een fonds (die 10 miljoen kwam niet aanwaaien) dat wel bedacht natuurlijk. Dan had je het maar in Polen moeten filmen of in Hongarije.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:41 schreef Poefbank het volgende:
Holly draait al wel een tijdje mee en is niet echt meer opkomend. Monique had destijds een andere rol dan de nu stoere vrouwelijke rechercheur. Want tegenwoordig moet elke actiefilm een vrouwelijke girlboss bevatten. Maar wie weet past het wel bij Amsterdamned 2. Maar de film kan ook gewoon leunen op Huub stapel alleen.
Klinkt dus als geforceerd wat je schetst.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar er zijn nog genoeg mannelijke leading roles natuurlijk. Van de andere kant is het gefilmd in een stad met diversiteit en inclusie. Dus wellicht heeft iemand bij een fonds (die 10 miljoen kwam niet aanwaaien) dat wel bedacht natuurlijk. Dan had je het maar in Polen moeten filmen of in Hongarije.
Weten we eigenlijk al wie de schurk speelt?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:07 schreef The_Verve het volgende:
Dit wordt niks. Zonde van het budget.
Ik hoorde geruchten over Frits Barend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 03:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Weten we eigenlijk al wie de schurk speelt?
Door van Boeckel speelde het in het eerste deel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Door_Van_Boeckel
Ik lees op de wikipedia pagina dat het budget 6,5 miljoen euro is. Ter vergelijking: Zwartboek kostte 20 jaar geleden 18 miljoen euro en is daarmee de duurste Nederlands geproduceerde film ooit.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:01 schreef W00fer het volgende:
Ik mis gewoon de oude bootrace, het verliefd worden van Huub op Monique, het hebben van echte stunts.
Ik weet het niet. Het zal wel aan mij liggen maar is dit 10 miljoen waard? Duurder dan De Oost uit 2020?
Ik snap inflatie maar dit is wel echt absurd. Er is in 2 steden gedraaid, niet in het buitenland.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:02 schreef Farenji het volgende:
Wat is dit nou, is dit een remake van het origineel maar dan met een bejaarde gepensioneerde Eric Visser? Of is het een vervolg dat jaren na het origineel speelt waar er opeens WEER een psycho duiker rondzwemt en Eric uit z'n pensioen wordt getrokken?
Hoelang ben je al niet meer buiten geweest?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ok, ik kijk de dvd wel als ie in de ramsj bak van de free record shop ligt.
Hoezo, bedoel je dat de FRS geen ramsj bak meer heeft?!?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoelang ben je al niet meer buiten geweest?
Nee maar misschien kun je hem nog bij Bart Smit kopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:29 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hoezo, bedoel je dat de FRS geen ramsj bak meer heeft?!?![]()
![]()
Huub Stapel heeft bij RTL (Renze ofzo) zelf gezegd dat ze 10 miljoen nodig hadden. Wiki zit er wel vaker naast. En welke film valt 3,5 miljoen goedkoper uit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik lees op de wikipedia pagina dat het budget 6,5 miljoen euro is. Ter vergelijking: Zwartboek kostte 20 jaar geleden 18 miljoen euro en is daarmee de duurste Nederlands geproduceerde film ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |