Denk dat het genre humor er eerder bij pastquote:Op donderdag 21 december 2023 10:13 schreef marc0871 het volgende:
Ik moet de eerste nog steeds zien![]()
De lift ook, trouwens.
Ben niet zo'n fan van horror
Zover zou ik ook weer niet willen gaan maar horror is het ook zeker niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:14 schreef 111210 het volgende:
[..]
Denk dat het genre humor er eerder bij past
Liever Ciske de Rat 3, Schatjes! 2, Spetters 2quote:Op donderdag 21 december 2023 10:22 schreef DrDentz het volgende:
Misschien toch ook Flodder 4 maken?
Schatjes! 2 bestaat al.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever Ciske de Rat 3, Schatjes! 2, Spetters 2
Met Tatjana die inmiddels al 60 is en met Sinterklaas als zoon Kees zeker.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:22 schreef DrDentz het volgende:
Misschien toch ook Flodder 4 maken?
Nieuwe acteurs, misschien met een Marokkaanse familie om het een beetje multi-culti te maken anno nu. Fatima: "O buurman, wat doet u nu!"quote:Op donderdag 21 december 2023 10:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met Tatjana die inmiddels al 60 is en met Sinterklaas als zoon Kees zeker.
quote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nieuwe acteurs, misschien met een Marokkaanse familie om het een beetje multi-culti te maken anno nu. Fatima: "O buurman, wat doet u nu!"
Mo: "Kijk dan Ibi wat een geile kechs hier"
Eerlijk is eerlijk, ik weet niet of je de films van Dick Maas echt horror kunt noemen. Ik vind ze meer komisch dan horror eigenlijk. De Sint ook bijvoorbeeld, het heeft gewoon te weinig budget en creativiteit om het echt eng te laten zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:13 schreef marc0871 het volgende:
Ik moet de eerste nog steeds zien![]()
De lift ook, trouwens.
Ben niet zo'n fan van horror
Tatjana kan de nieuwe "Ma Flodder" spelenquote:Op donderdag 21 december 2023 10:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met Tatjana die inmiddels al 60 is en met Sinterklaas als zoon Kees zeker.
Als ze de halve film weer in utrecht opnemen moet dat goedkomenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:59 schreef Dutch_view het volgende:
Gaaf! Deel 1 is een geweldige filmZeer goede stunts, zeker voor een Nederlandse film in die tijd.
Mooi dat Huub weer de hoofdrol vertolkt. Heb er alle vertrouwen in dat het een dikke film gaat worden![]()
Alleen, politie achtervolgingen met 30 km/u ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |