Dat is het toch het 'tafeltje dekje' idee?quote:Op woensdag 20 december 2023 20:09 schreef gargamelnl het volgende:
Ook gekapt met thuisbezorgd e.d. Overgestapt op uitgekookt. Lekkerder, goedkoper en gezonder.
Klopt. Alleen dat dat tafeltje dekje is het echt niet meer. https://uitgekookt.nl/maaltijdenquote:Op woensdag 20 december 2023 20:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is het toch het 'tafeltje dekje' idee?
Vond dat altijd een beetje oubollig en vooral voor ouderen, maar dat is er wel een beetje vanaf.
Daar zijn er wel meerde van inderdaad. (Apetito)
.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:34 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Yep. Het is dusdanig goed, dat ik voor de komende 3 weken besteld heb.![]()
De doos werd afgelopen donderdag gezorgd door de eigen bezorgdienst van uitgekookt.
De eerste maaltijd die ik had gegeten was runderlapjes, gekookte aardappelen en stoofpeertjes.
Dit was echt de eerste keer dat ik bij een kant en klaar maaltijd letterlijk mijn bord heb schoongelikt.
Opwarmen is iets van 5 minuten magnetron of half uur in de voorverwarmde oven op 125 graden.
Ik kies altijd voor het laatste. Heb toch altijd het idee dat de magnetron de groenten sloopt.
Maandag wordt het volgende bezorgd door uitgekookt:![]()
![]()
![]()
- Gebakken varkenshaas met een romige champignonsaus, worteltjes aangemaakt met honing en roseval aardappels.
- Oma's bakschotel van gebakken krieltjes, bruine bonen, champignons, courgette, gebakken spek en ui en piccalilly.
- Tagliatelle met verse groenten zoals paprika, courgette en champignons en gamba’s gebakken in een smaakvolle pesto.
- Jus pakket van 10 cupjes (te veel jus bestaat niet)
Dat er een halve zool wat rechten heeft gegeven hoeven wij niet te erkennen ook al verlenen jullie je halve identiteit er aan. Blijft gewoon naar volk van onder de rivieren.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 22:12 schreef Catkiller het volgende:
Blijft gewoon naar volk van onder de rivieren.
Sushi moet je nooit laten bezorgen. Voor 30 euro zit je nauwelijks vol dan kan je beter naar het restaurant gaan voor een 10 euro meerquote:Op woensdag 20 december 2023 19:27 schreef 2dope het volgende:
Wel teringduur ja maar ik heb geen zin om elke dag te koken. Zojuist Mexicaanse meuk op, loaded fries pulled beef en een paar quesadilla's grilled spicy chicken. Was 19,60 kwijt ex fooi voor 1 persoon.
Sushi is helemaal mal, als je dan wat variatie wil en ook nog enigszins genoeg wil hebben ben je al heel snel 30 euro kwijt, voor één persoon![]()
Dus mensen die online eten bestellen zijn dik?quote:Op woensdag 20 december 2023 23:35 schreef Cockwhale het volgende:
Moet je maar niet zo'n luie dikzak zijn. Mooi dat dikkies tegenwoordig extra graaiflatie over hun spekrollen moeten betalen.
Dat platform laat je zelfs als consument betalen voor het gebruik ervan. (Een bepaald percentage als Platformkosten.)quote:
Ja jij ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus mensen die online eten bestellen zijn dik?
We zijn Gelderlander en wonen tussen de rivieren. Dus lul niet. En wie zijn "wij" ?quote:Op woensdag 20 december 2023 22:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat er een halve zool wat rechten heeft gegeven hoeven wij niet te erkennen ook al verlenen jullie je halve identiteit er aan. Blijft gewoon naar volk van onder de rivieren.
Veel lekkere maaltijden zijn zo gemaakt. FF wat thaise groenten roerbakken met zoveel vlees als je wil. Bakje voorgestoomde rijst erbij. Veel goedkoper dan Thuisbezorgd en ook veel gezonder.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:55 schreef LXIV het volgende:
Ik bestelde Thais en voor meer dan 40 euro kreeg ik een klein bakje groente, een klein bakje vlees en wat rijst. Kleine maaltijd voor 2 personen dus. Dan is koken toch de moeite.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |