Hulp vragen, in januari krijgen we een paar dagen per week wat hulp, dus hij gaat helpen met tillen. Naar binnen is niet zo hoog, alleen op het platform krijgen is wat anders, ik ga kijken of we dat met een lier kunnen doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:27 schreef Seven. het volgende:
Je kippen groeien als een malle! En het is ineens geen bouwplaats meer nu er gestuct is.
Hoe gaan jullie de kachel tillen?
Nee, de volgende keer als we boodschappen gaan doen. En ja, in het huurhuis komt waarschijnlijk nog een kachel. Daar zit nu een openhaard in, dat is echt niets.quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:14 schreef Seven. het volgende:
Volgende keer? Was je van plan om nog een kachel te gaan plaatsen?
Vorst heeft voordelen, dan is het overdag vaak zonnig (behalve vandaag). Het is maar een graadje vorst, niet zo heel erg koud. Volgende week krijgen we wat regen, dus hogere nachttemperatuur.quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:08 schreef Seven. het volgende:
Vorst in Portugal, hier is het 12c. Bizar.
Nee, ze staan echt tegen bijna tegen de kerk aan. Niet mijn foto overigens. Er staat altijd brandweer bij, het gaat soms ook fout.De balken liggen echt op nog geen meter van de kerk af.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! Wel ff die hand van Liesbeth in de gaten houden als hij dik is, dat het niet gaat ontsteken.
En ik hoop dat je met het perspectief hebt gespeeld met dat vuur bij de kerk, anders zullen er nogal wat kerken in vlammen opgaan met O&N als ze het allemaal zo doen!
En een kas van 20mFantastisch!
Die zal ze moeten gaan halen, bedankt voor de tip, het is meer dan 10 jaar geleden. Van de week even langs de huisarts dus, haar hand is al een stuk dunner, je kan weer zien dat knokkels heeft. Overigens gebeuren dit soort dingen bij haar altijd op zondag.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!🍾
En sterkte voor Liesbeth!
Ik hakte een keer in mn vinger met een elektrische grassnoeier. Deed zeer maar schoon gespoeld en dichtgetaped. Huisarts gebeld en die had het over een tetanus injectie. Nou had ik die een jaar of 8 ervoor nog gehad en ze beschermen 10 jaar.
Maar dat dus, tetanus injectie voor Liesbeth?
Fijn dat het met haar hand weer wat beter gaat. Maar sowieso lijkt me een tetanusbescherming handig voor het vele werk wat jullie doen en de dieren die er rondlopen. Ongeluk, klein hoekjequote:Op woensdag 3 januari 2024 08:27 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die zal ze moeten gaan halen, bedankt voor de tip, het is meer dan 10 jaar geleden. Van de week even langs de huisarts dus, haar hand is al een stuk dunner, je kan weer zien dat knokkels heeft. Overigens gebeuren dit soort dingen bij haar altijd op zondag.
Ja, de ziekenhuizen hebben een afdeling die altijd open is (op 35 en 45 minuten rijden).quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Fijn dat het met haar hand weer wat beter gaat. Maar sowieso lijkt me een tetanusbescherming handig voor het vele werk wat jullie doen en de dieren die er rondlopen. Ongeluk, klein hoekje![]()
En, uiteraard op zondag of feestdagen. Hebben jullie in Portugal iets als een HAP eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |