Fijne berichten zo. Met stapjes vooruit.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:05 schreef Blues het volgende:
En weer terug uit zkh. Blaasscan was goed na verwijderen CAD, 'en hij plast'![]()
![]()
Zo blij, echt! Weer een stapje de goede richting uit!
Morgen de stomavpk en de chirurg laten kijken naar litteken en dan voorlopig hopelijk ff klaar.
Straks bij Caprera g's kerstpakket ophalen.
Nu vieren we het blaasgedeelte met een kalfskroketje![]()
En aangevenquote:Op donderdag 21 december 2023 16:07 schreef Blues het volgende:
De combiketel heeft alweer 2x dezelfde foutmelding gegeven
Morgen om 14 uur komt de monteur weer. Als het die *&&^%$ is gooi ik de deur voor zijn neus dicht.
Ik wil gewoon een nieuwe ketel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij de wbv: “een ernstig zieke patiënt in huis!”
quote:Op donderdag 21 december 2023 16:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
En aangevenWeten ze !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij de wbv: “een ernstig zieke patiënt in huis!”
En hoe oud is de ketel?quote:
Oh geen idee.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hoe oud is de ketel?
Collega huurt 1-gezinshuis van asr. Onlangs éen grote verduurzaamheidsoperatie achter de rug.
Nieuwe kozijnen, hr+ glas, panelen, warmtepomp, lekkende dakramen vervangen. Het was even afzien.
Nu volgt nog een keuken.
Ohh cool! Dat ga ik ook een keer proberenquote:Op donderdag 21 december 2023 16:30 schreef Blues het volgende:
Wat AI kan doen.
Eng![]()
Blues in AI / Laat AI een afbeelding van je huisdier maken
Yessss en idd plassen is de bomb vandaagquote:Op donderdag 21 december 2023 17:05 schreef yinu het volgende:
Er. Is. Geplast!![]()
Om kwart voor 5. Toen ik nét een uitgesteld telefoontje aan het plegen was. Toen als een razende de plas opgepipetteerd, weer gewone vulling in de bak gekieperd (want die andere moet ook wel weer eens piesen), door de storm naar de DA gefietst, en daar zit ik nu te wachten op de uitslag. Pfiew.
Hoera voor iedereen die plast wanneer het moet!of het mensen zijn of katten
Nou ja 😢 Moet het een speciaal merk zijn of zo?quote:Op donderdag 21 december 2023 18:53 schreef Tele6 het volgende:
De regenbroeken waren uitverkocht. Dus de komende dagen ben ik overgeleverd aan het weer
Regenbroek online besteld, komt 29 december
Fijn dat er geplast isquote:Op donderdag 21 december 2023 17:05 schreef yinu het volgende:
Er. Is. Geplast!![]()
Om kwart voor 5. Toen ik nét een uitgesteld telefoontje aan het plegen was. Toen als een razende de plas opgepipetteerd, weer gewone vulling in de bak gekieperd (want die andere moet ook wel weer eens piesen), door de storm naar de DA gefietst, en daar zit ik nu te wachten op de uitslag. Pfiew.
Hoera voor iedereen die plast wanneer het moet!of het mensen zijn of katten
In Telestad voor St ALSquote:Op donderdag 21 december 2023 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Oh, glazen huis. Bestaat dat nog steeds?
Zeker en succesvoller dan de laatste 7 jaar.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Oh, glazen huis. Bestaat dat nog steeds?
Het doel spreekt mensen denk ook echt weer meer aan.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker en succesvoller dan de laatste 7 jaar.
En lekker dichtbij dus wel leuk om te gaan kijken.
Sowieso een goed doel waar wij als brouwerij al veel aan doneren.
Ja, het is iets wat iedereen kan over komen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het doel spreekt mensen denk ook echt weer meer aan.
Net naar Gromingen gereden en wel even geluisterd maar ze draaiden teveel kut muziek. Engelbewaarder
Ow dat wist ik niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef Molo het volgende:
Treurige is wel dat er voor ALS inmiddels in alle fundraisers zoveel geld is opgehaald, dat het niet meer zinnig uitgegeven kan worden om onderzoek te versnellen.
De projecten zijn er niet, de onderzoekers met expertise zijn er niet etc.
Maar ondanks dat het geen heel gek veel voorkomende ziekte is, spreekt het gewoon enorm aan door de ernst en het verloop.
Zul je niet zien voor spijsverteringsstoornissen of borderline ofzo
Sad but true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |