1 | twee zwarte Europese Korthaarkatten waarvan er één een wit stukje onder zijn hoofdje heeft. |
Top ditquote:Op donderdag 21 december 2023 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zit vanwege mijn ICT werk best vaak met Artificial Intelligence te klooien en dan kom je soms ook op hele flauwe (werk-ontwijkende) ideeën
Dus ik had voor de grap via de image creator van Bing een zo accuraat mogelijke omschrijving van onze kat gedaan om te zien waar die mee zou komen.
Nou, het beestje waar het om ging (ze heet Falafel):
[ afbeelding ]
en wat AI bedacht op basis van mijn omschrijving:
[ afbeelding ]
Ze heeft overigens echt een halsbandje om met haar naam erop, dat zie je niet op de 1e foto, dus vandaar
Ik ben benieuwd waar AI bij jullie mee gaat komen als je een omschrijving maakt van je huisdier, post gerust hieronder het resultaat
"Een cyperse kat genaamd 'Falafel' met een rood halsbandje om waar haar naam op staat, slapend op een rood dekentje op een bruine bank"quote:
quote:Full size picture of a Doberman with floppy ears and a black leather collar sitting on a forest path
Hahaha wtf. Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar je promptquote:Op donderdag 21 december 2023 10:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf dat been
@:oriente @:kingroland
lol naaktkat plaatjes gebruiktquote:Op donderdag 21 december 2023 10:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf dat been
Been van een sphinxquote:Op donderdag 21 december 2023 10:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf dat been
a skinny tortoiseshell cat, blackish with a brown stripe on his forehead till his nosequote:Op donderdag 21 december 2023 10:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hahaha wtf. Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar je prompt
That puush could not be found.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch (of @:onlogin) ik kan helaas het origineel niet meer vinden
Zo'n Doberman heeft meteen een totaal andere uitstraling met zulke orenquote:Op donderdag 21 december 2023 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
Leuk idee!
Het was even zoeken naar de prompt om een normale Dobermann te krijgen, want "natural ears", "uncropped ears", "normal ears" of combinaties daarvan werkten niet, maar deze uiteindelijk wel:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat was je prompt?quote:Op donderdag 21 december 2023 11:27 schreef junkiesietze het volgende:
fucking lange prompt geschreven, druk op join&create. moet je een of ander account aanmaken of inloggen. ga ik niet doen. jammer.
toen ik op back drukte was ie wegquote:
Ja het is altijd beetje 'hit and miss' met AIquote:Op donderdag 21 december 2023 13:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Boerenfox kent ie niet
Kwam ie aan met een vos
Toen Rat terriër gedaan (dat Amerikaanse ras komt qua uiterlijk en karakter het meest overeen met de Boerenfox).
Komt ie met een afbeelding van een rat
quote:Op donderdag 21 december 2023 11:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch (of @:onlogin) ik kan helaas het origineel niet meer vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Hee, ook een rat terriër (boerenfox)quote:Op donderdag 21 december 2023 22:40 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt best aardig.
[ afbeelding ]
1 | Realistic photo of a cat, with a white belly, black front legs but white feet, one a bit more white then the other. back legs are the same. Brown spots all over her back and head, brown pointy ears and a brown speck on her nose. |
Ik wist helemaal niet dat jij een leuke hond hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel tevreden over het resultaat. Maar het was dan ook niet zo heel moeilijke opdracht:
"Zwart keeshondje" als opdracht gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |