quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:11 schreef Blues het volgende:
Hier lichte paniek vanochtend.Wat een gedoe. Ondanks de genoemde paniek 'klink' je steeds redelijk kalm. Volgens mij zijn jullie goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes in het ziekenhuis
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Het gaat wel en niks met moeders.quote:
SPOILER: kloetjes en bonkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Of dat ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 22 december 2023 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb een gangpad stoel kunnen bemachtigen dus kan ook wandelen
Hier lichte paniek vanochtend.Goed opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hier lichte paniek vanochtend.😥SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier lichte paniek vanochtend.Jemig, wat een stress weer. Wel goed opgelost, je blijft er zo positief over. En fijn dat je nog naar het ziekenhuis kunt en hopelijk wordt dan alles weer netjes dicht en vast gemaakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klink mss wel positief maar ik moet tussendoor ook wel echt soms diep zuchten en hoofd proberen niet meer zo te laten galopperen, we moeten aan zoveel dingen denken ook. Hebben we dit hebben we dat hoe gaan we het doen en wanneer etc
![]()
![]()
Zo wat goed dat jullie gegaan zijn zegquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:09 schreef Blues het volgende:
Nou was maar goed dat we gingen. Litteken heelt niet goed, in de buiklagen die doorgehaald zijn is het nog niet genoeg genezen. Chirurg erbij, die maakt het gaatje een GAT en stopte er allemaal wattenstaafjes in en het spoot er werkelijk uit🫣 Ze zijn bang voor een eventueel abces, dus 2x daags goed grondig spoelen met spuitje water, vet gaasje erin proppen (iewwww) en afplakken met weer een ander soort bol gaas. En vlg week woensdag naar de wondpoli.
Dus toch weer afspraak. Ik moet ook weer werken dus ff kijken of hij zelf weer kan rijden..
Was nog aan het aanvullen en in spoiler zettenquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo wat goed dat jullie gegaan zijn zeg
Al een tijdje geen zalm gekocht?quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:21 schreef fietsie het volgende:
Sinds wanneer is het normaal dat plakjes gerookte zalm 45,- / kilo kost ??
quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:09 schreef Blues het volgende:
Nou was maar goed dat we gingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klink mss wel positief maar ik moet tussendoor ook wel echt soms diep zuchten en hoofd proberen niet meer zo te laten galopperen, we moeten aan zoveel dingen denken ook. Hebben we dit hebben we dat hoe gaan we het doen en wanneer etc
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:35 schreef sigme het volgende:
Kiek dan! M’n apotheekmeneer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |