abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211703302
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 10:11 schreef Blues het volgende:
Hier lichte paniek vanochtend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gedoe. Ondanks de genoemde paniek 'klink' je steeds redelijk kalm. Volgens mij zijn jullie goed bezig.
:* Succes in het ziekenhuis
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211703321
M'n bidet belde net, dat het bestelde model niet in het magazijn bleek te liggen. Dus ze sturen een sjiekere :7
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211703475
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 10:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Gaat t wel? :*
Iets met moeders?
Het gaat wel en niks met moeders.

SPOILER: kloetjes en bonkjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211703506
Oeh @sigme da’s een ellendige bijkomstigheid. Is weer beginnen een optie?
We have far more in common than that which devides us..
pi_211703547
Hierom heeft een vriendin van mij op haar 49e een nieuw spiraal laten plaatsen. Die moet het 5-6 jaar doen, daarna zou het statistisch gezien 'vanzelf' over moeten zijn.
pi_211703587
Oh fuu @sigme

Novasure?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211703777
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh fuu @:sigme

Novasure?
Of dat ja.

SPOILER
pi_211704198
Oh @sigmw, wat een hel :'(
Spoilers!
pi_211704275
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 10:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heb een gangpad stoel kunnen bemachtigen dus kan ook wandelen *O*
Fijne vakantie *O*

quote:
SPOILER
Goed opgelost ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211704290
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211704316
Net thuis van werk, de eerste keer sinds zondagmiddag dat ik mijn huis overdag zie en er meer doe dan alleen slapen :D Katten ook dolgelukkig O+
Vier dagen achterstand in de adventskalenders ingehaald _O-

Straks komt dinnetje eten en daarna gaan we samen kerstrepeteren zodat ze zondagavond mee kan zingen.

Gisteren had ik ook al met haar gegeten. Bij een van de lokale sterren. Samen met onze peettantes. Die dames genoten, het was uitermate lekker en gezellig. Een van de tantes was jarig geweest en kreeg zomaar een gesigneerd receptenboek van de chef _O_

En nu moet ik morgenvroeg in de digitale wachtrij gaan liggen. Want we willen met zijn viertjes naar de musical over een lokale stadsfiguur en de laatste zitplaatsen gaan morgen in de verkoop.
pi_211704521
quote:
SPOILER
😥
pi_211705370
quote:
SPOILER
Jemig, wat een stress weer. Wel goed opgelost, je blijft er zo positief over. En fijn dat je nog naar het ziekenhuis kunt en hopelijk wordt dan alles weer netjes dicht en vast gemaakt...
pi_211705418
Ik mag gewoon weer aan de anticonceptie.
Pfew.
pi_211705454
Wat kut (....) idd @sigme hoop op een goede oplossing.

Die heftige menstruaties betekenen ws dat overgang is ingezet :* met alle mentale gekkigheid erbij.
pi_211705468
Nou was maar goed dat we gingen.
SPOILER
Ik klink mss wel positief maar ik moet tussendoor ook wel echt soms diep zuchten en hoofd proberen niet meer zo te laten galopperen, we moeten aan zoveel dingen denken ook. Hebben we dit hebben we dat hoe gaan we het doen en wanneer etc
:% :%
pi_211705479
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:09 schreef Blues het volgende:
Nou was maar goed dat we gingen. Litteken heelt niet goed, in de buiklagen die doorgehaald zijn is het nog niet genoeg genezen. Chirurg erbij, die maakt het gaatje een GAT en stopte er allemaal wattenstaafjes in en het spoot er werkelijk uit🫣 Ze zijn bang voor een eventueel abces, dus 2x daags goed grondig spoelen met spuitje water, vet gaasje erin proppen (iewwww) en afplakken met weer een ander soort bol gaas. En vlg week woensdag naar de wondpoli.
Dus toch weer afspraak. Ik moet ook weer werken dus ff kijken of hij zelf weer kan rijden..
Zo wat goed dat jullie gegaan zijn zeg
pi_211705488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo wat goed dat jullie gegaan zijn zeg
Was nog aan het aanvullen en in spoiler zetten ;)

Ja zeker goed.
  vrijdag 22 december 2023 @ 14:21:21 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211705574
Sinds wanneer is het normaal dat plakjes gerookte zalm 45,- / kilo kost ??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211705579
T zit ook echt niet mee. En aan alles denken, het is niet jullie dagelijkse werk en je hebt er ook geen opleiding voor gehad. Maak anders gewoon even een lijstje wat er allemaal moet gebeuren dan hoef je niet meer te denken of je iets gedaan hebt.
pi_211705618
Boh :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211705662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:21 schreef fietsie het volgende:
Sinds wanneer is het normaal dat plakjes gerookte zalm 45,- / kilo kost ??
Al een tijdje geen zalm gekocht?

@Blues ja, je moet nu idd ineens aan van alles en nog wat denken. Ben je samen de hele dag bezig met zorg en zorgen. Hoe dan ook niet tof, maar de enorme dooddoener is 'het is nou eenmaal even zo'. Enorme knuf voor jullie twee :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211705663
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:09 schreef Blues het volgende:
Nou was maar goed dat we gingen.
SPOILER
Ik klink mss wel positief maar ik moet tussendoor ook wel echt soms diep zuchten en hoofd proberen niet meer zo te laten galopperen, we moeten aan zoveel dingen denken ook. Hebben we dit hebben we dat hoe gaan we het doen en wanneer etc
:% :%
:*
pi_211705700
Kiek dan! M’n apotheekmeneer:
pi_211705775
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:35 schreef sigme het volgende:
Kiek dan! M’n apotheekmeneer:
[ afbeelding ]
:D O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')