Terechte klachtquote:
Samen met U2 is helemaal baggerquote:Op donderdag 21 december 2023 13:21 schreef Bargehassus het volgende:
Het nummer an sich is niks mis mee, maar die versie met Mary J. Blige is.... grrrr....
Daar weet ik wel iets op:quote:
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
Her gehele oeuvre van Frans Bauer
Haten op Fransquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
Her gehele oeuvre van Frans Bauer
quote:
Idd jaquote:
Die is inderdaad ook afgrijselijk ja.quote:
Vreeeeeselijkquote:
Sommige Nederlandstalige shit vind ik dan wel weer leukquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
Nederlandstalig trek ik sowieso slecht
Als ze afgelopen zijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige Nederlandstalige shit vind ik dan wel weer leuk
Er hebben mensen voor minder Tbs gekregenquote:
Mja daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er hebben mensen voor minder Tbs gekregen![]()
Waarom eigenlijk? Ik lees hier en ook elders dat Nederland op bijna alle fronten onze cultuur en alles wat daarbij hoort, maar Nederlandstalige liedjes worden schijnbaar unaniem tot rotzooi verklaard.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
Nederlandstalig trek ik sowieso slecht
Kwestie van smaak.quote:Op zondag 24 december 2023 01:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik lees hier en ook elders dat Nederland op bijna alle fronten onze cultuur en alles wat daarbij hoort, maar Nederlandstalige liedjes worden schijnbaar unaniem tot rotzooi verklaard.
Ik denk niet dat het iets met smaak te maken heeft, want als jij een liedje hoort waarvan de tekst is vertaald van Nederlands naar Engels dat je het dan wel opeens leuk vindt.quote:Op zondag 24 december 2023 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Ik hou daar gewoon niet van, vreselijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |