abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211670574
quote:
Vorige keer was het zijn handeltje in boeken, nu zijn het de maaltijdboxen. Thierry Baudet, leider van Forum voor Democratie, is geschorst als Kamerlid omdat hij opnieuw weigert duidelijk te maken wat hij er aan commerciële bedrijfjes op na houdt. Ook zijn fractiegenoten mogen 7 dagen niet het woord voeren in de Kamer.

Kamerleden moeten hun nevenfuncties opgeven om hun belangen helder te maken, maar Forum weigert dit. Een meerderheid in de Tweede Kamer stemde daarom voor het voorstel om Baudet, Freek Jansen en Gideon van Meijeren te schorsen.

Alleen PVV, BBB en Ja21 stemden tegen de sancties. ,,Financiele overtredingen moeten financiele sancties krijgen. Daarom stemmen wij tegen”, zei Henk Vermeer namens BBB. Opmerlijk wel: kersvers voorzitter Martin Bosma stemde vóór de straffen, terwijl PVV dus tegen was. Thierry Baudet wilde weten waarom. Bosma: ,,Je kunt gewoon duidelijk maken waar je staat als Kamerlid.”

Voor Baudet is het de tweede keer dat hij geschorst wordt, hij kreeg de sanctie vorig jaar ook al, toen dus vanwege de boeken die hij verkoopt. Het zogeheten College van onderzoek integriteit Tweede Kamer is het orgaan dat toeziet op de Kamerleden. In een rapport wees dat college op de ‘recidive’ van de FvD’ers. Bij Gideon van Meijeren speelt mee dat hij niet officieel heeft gemeld dat hij ook lid is van Provinciale Staten van Zuid-Holland en van de gemeenteraad in Den Haag. Ook deze nevenfuncties en de inkomsten had hij moeten laten registreren.

Gideon van Meijeren toonde zich namens alle FvD’ers verbolgen. ,,Honderdduizenden mensen hebben bij de verkiezingen duidelijk gemaakt dat ze door ons willen worden vertegenwoordigd. En nu legt het kartel ons het zwijgen op.”

Strenger
Het is wel de vraag of Forum erg veel last gaat hebben van de schorsing. Vorige keer ontbraken ze bij enkele debatten, maar de dagen dat ze geschorst werden, vielen ook samen met een reces. Dat kan nu weer gebeuren: het Kerstreces staat voor de deur.
https://www.ad.nl/politie(...)ltijdboxen~a1aabcab/
7 hele dagen, dat zal ze leren.....
pi_211670651
Alsof het FvD nog iets toe te voegen heeft.
pi_211670673
Ja had er een email er over.

Ze maken hier druk om terwijl de grooste leugenaar die nergens geen active herinneringen aan heeft .
Samen met zijn nokia uit jaar 0.

Laats ze eerst maar eens alles aanpakken waar letterlijk de wetten worden gebroken .
pi_211670676
Baudet vindt dit prachtig, lekker weer wat aandacht voor hem. En hij kan weer janken over het kartel op twitter.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:37:33 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211670705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:23 schreef C64 het volgende:

[..]
7 hele dagen, dat zal ze leren.....
Vanwege het kerstreces zijn het er feitelijk twee.

Zoals ik al elders heb gezegd: je kunt die lui meer straffen door ze te verplichten te komen opdagen dan weg te sturen uit de tweede kamer.
pi_211670709
Hello Forumfresh voor Democratie boxen?
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:41:34 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211670758
7 dagen. Wat een ellende zeg.

#OPHEF
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211670761
Boeit ze toch helemaal niets. Ze zijn toch amper in de Kamer.
pi_211670776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik zie Thierry sinds de laatste verkiezing alleen nog maar zijn producten verkopen in kookfilmpjes :').
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211670782
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zoals ik al elders heb gezegd: je kunt die lui meer straffen door ze te verplichten te komen opdagen dan weg te sturen uit de tweede kamer.
Jup en het zal ook niet de laatste keer zijn, er zal uit een ander vaatje getapt moeten worden om dit soort gedrag aan banden te leggen met sancties die die lui wel raken.

Het is ook wel typisch dat PVV en Campina BBB financiële enkel sancties willen.
pi_211670813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Alsof het FvD nog iets toe te voegen heeft.
Voor wappies wel. Die zullen ze dan ook wel blijven steunen. Onverbeterlijk.
Tjèr lacht zichzelf de ballen uit zijn broek. :')
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_211670899
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zie Thierry sinds de laatste verkiezing alleen nog maar zijn producten verkopen in kookfilmpjes :').
Zijn kookboxen met 'uitsluitend lokale producten'. Na controle van zo'n box bleken er Japanse noodles van Chinese makelij in te zitten, boontjes van een halve aardbol hiervandaan en zelfs de aardappelen kwamen uit het buitenland (Frankrijk) _O- :{w
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211670938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zijn kookboxen met 'uitsluitend lokale producten'. Na controle van zo'n box bleken er Japanse noodles van Chinese makelij in te zitten, boontjes van een halve aardbol hiervandaan en zelfs de aardappelen kwamen uit het buitenland (Frankrijk) _O- :{w
Het gaat er om dat hij het goed bedoelde.
pi_211670982
Misschien kan de kamermeerderheid van 75+1 ook besluiten de andere 74 tot aan de volgende verkiezingen te schorsen? Dat de kiezer ze verkozen heeft doet er immers niet toe.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211670987
Kunnen we die mongolen na een waarschuwing niet gewoon de kamer uittrappen
pi_211671479
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kan de kamermeerderheid van 75+1 ook besluiten de andere 74 tot aan de volgende verkiezingen te schorsen? Dat de kiezer ze verkozen heeft doet er immers niet toe.
Ze hebben gewoon stemrecht hoor, alleen spreekrecht is ontnomen omdat ze zich niet aan de geldende regels houden.

Vreemd dat een partij die aandringt op totale aanpassing van iedereen, geen afwijkende meningen of levensstijl wil tolereren dan toch zelf weigert om aan democratische regels te voldoen.

Maar goed, als je de politiek wilt inzetten als vedienmodel dan ga je natuurlijk kromme redenaties verzinnen.
pi_211671503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:34 schreef suijkerbuijk het volgende:

Ze maken hier druk om terwijl de grooste leugenaar die nergens geen active herinneringen aan heeft .

Laats ze eerst maar eens alles aanpakken waar letterlijk de wetten worden gebroken .
Dit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:34 schreef Ronald het volgende:
Baudet vindt dit prachtig, lekker weer wat aandacht voor hem. En hij kan weer janken over het kartel op twitter.
En dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:56:49 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211671532
Dat ze bekend moeten maken dat ze hun achterban financieel uitmelken vinden ze vervelend natuurlijk.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:58:46 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211671557
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Baudet zegt daarover: "dat zal er dan een keer tussen zijn geglipt".

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)nu-ook-maaltijdboxen

:') :') :') :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211671585
Vieze goedkope schaamteloze hoeren zijn het.
pi_211671615
Hebben ze nog mazzel dat we in Nederland nog geen tribunalen hebben....
  dinsdag 19 december 2023 @ 18:04:59 #22
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_211671617
Rutte en co hebben miljarden laten verdwijnen. Families uit elkaar getrokken. Kinderen laten verdwijnen en die staat gewoon te lachen in de kamer en in Brussel...
pi_211671624
pi_211671636
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:04 schreef Strijder_ het volgende:
Rutte en co hebben miljarden laten verdwijnen. Families uit elkaar getrokken. Kinderen laten verdwijnen en die staat gewoon te lachen in de kamer en in Brussel...
Ja, laten we de politiek eerlijker en opener maken.
  dinsdag 19 december 2023 @ 18:18:26 #25
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211671747
Ze weigeren gewoon:

quote:
Volgens FVD houden hun Kamerleden zich aan de wet. Die verplicht Kamerleden om neveninkomsten door te geven aan de belastingdienst. "Alle FVD- Kamerleden houden zich hier vanzelfsprekend aan en doen dit jaarlijks", liet een woordvoerder van de partij eerder weten.

"Daarnaast zijn er huisregels van de Tweede Kamer zelf, waarin verzocht wordt neveninkomsten tevens door te geven aan de Tweede Kamer. FVD voelt zich niet geroepen verantwoording af te leggen aan andere Kamerleden, enkel aan de kiezer."
FvD parasiteert dus op de openheid van de andere partijen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 19 december 2023 @ 18:19:02 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211671755
Heel prima dat dit soort oplichterlij wordt aangepakt
  dinsdag 19 december 2023 @ 18:23:24 #27
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211671794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:34 schreef Ronald het volgende:

Die thumbnail :D
pi_211671884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:23 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Net te vroeg voor Pasen
pi_211672166
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Lerr jij nou godverdomme eerst maar eens normale zinnen te schrijven. Man, man, man, wat een didactische puinhoop.
Die didactische puinhoop komt ook door Rutte, bedoel je?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211672205
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

Om half acht melden bij de conciërge en 's middags nablijven. :Y
  dinsdag 19 december 2023 @ 19:04:16 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211672242
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Om half acht melden bij de conciërge en 's middags nablijven. :Y
Dat nablijven en om half 8 melden is geen enkel probleem denk ik. Na de middag dikke party tot vroeg in de morgen en na half 8 thuis je roes uitslapen :T

quote:
De beveiligingsdienst van de Tweede Kamer beklaagt zich over drankfeestjes en andere ‘misdragingen’ van Forum-Kamerleden en hun medewerkers. Zo zou Kamerlid Gideon van Meijeren meermaals beschonken zijn aangetroffen en verzocht zijn het Kamergebouw te verlaten.

https://www.parool.nl/ned(...)getroffen~b22331166/
pi_211672275
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Lerr jij nou godverdomme eerst maar eens normale zinnen te schrijven. Man, man, man, wat een didactische puinhoop.
Leer
pi_211672305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat kan ook nauwelijks anders. Voor de meeste mensen is Kamerlid al meer dan een fulltime baan, maar zo'n Van Meijeren is daarnaast nog gemeenteraadslid, Statenlid, ondernemer in maaltijdboxen, onderzoeksjournalist en draaideurcrimineel met een werkstraf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2023 19:11:30 ]
pi_211672374
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:18 schreef -XOR- het volgende:
Ze weigeren gewoon:
[..]
FvD parasiteert dus op de openheid van de andere partijen.
Ze zeggen wel verantwoording af te willen leggen aan de kiezer, maar dat doen ze natuurlijk evenmin.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2023 19:18:14 ]
  dinsdag 19 december 2023 @ 19:27:50 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211672462
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:34 schreef suijkerbuijk het volgende:

Heb je ook mail gehad van de FvD waarin ze verantwoording afleggen over hun neveninkomsten?

quote:
Van Meijeren zei vooraf in een stemverklaring dat het "niet aan Kamerleden is om elkaar te controleren en elkaar verantwoording af te leggen". De Kamer moet volgens hem de regering controleren en verantwoording afleggen aan de kiezer.
  dinsdag 19 december 2023 @ 19:55:08 #36
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211672824
Dat er überhaupt meer dan 3 mensen op dit stel kleuters gestemd hebben, vind ik al een hele prestatie. Daar mag van mij tijdens de schorsingsdagen ook wel een schaamteloze zelftraktatie van een kerstmaaltijdboxje met 100% Nederlandse roseval aardappelen uit Peru tegenoverstaan.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 19 december 2023 @ 20:05:48 #37
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211672998
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dat er überhaupt meer dan 3 mensen op dit stel kleuters gestemd hebben, vind ik al een hele prestatie.
Lees je een beetje in over groepsdynamica en dergelijke, en je begrijpt het wat beter (idem voor hun steeds maar in de peilingen stijgende collegaatjes).

Maar goed, geen gemis verder. Hopelijk spinnen ze er niet al teveel garen bij.
Top 2000-suggesties: Vanaf hier ----- 2025-jaarlijst
  Forum Admin dinsdag 19 december 2023 @ 20:22:24 #38
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211673310
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:05 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Lees je een beetje in over groepsdynamica en dergelijke, en je begrijpt het wat beter (idem voor hun steeds maar in de peilingen stijgende collegaatjes).

Maar goed, geen gemis verder. Hopelijk spinnen ze er niet al teveel garen bij.
Dat denk ik niet. FvD en in het bijzonder Baudet is full retard/wapperdeflap gegaan. De mensen die er nu op stemmen blijven dat toch wel doen en dit soort streken haalt zeker geen "zwevende" kiezer over. Het sterkt de mensen die er op stemmen alleen maar in hun overtuigingen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211673728
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat denk ik niet. FvD en in het bijzonder Baudet is full retard/wapperdeflap gegaan. De mensen die er nu op stemmen blijven dat toch wel doen en dit soort streken haalt zeker geen "zwevende" kiezer over. Het sterkt de mensen die er op stemmen alleen maar in hun overtuigingen.
Het is nog aannemelijker dat mijn zus momenteel op een houtvlot door 10 chimpansees genomen wordt, dan dat de officiële lezing van 9/11 klopt. #teamwap.
  Forum Admin dinsdag 19 december 2023 @ 20:58:45 #40
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211673851
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:49 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het is nog aannemelijker dat mijn zus momenteel op een houtvlot door 10 chimpansees genomen wordt, dan dat de officiële lezing van 9/11 klopt. #teamwap.
+1 voor je zeer creatieve "zuster op een houtvlot" verwijzing
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211673943
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Heb je ook mail gehad van de FvD waarin ze verantwoording afleggen over hun neveninkomsten?
[..]

Ze doen belasting invullen
En dat zijn ze verplicht dus de belasting weet het wel.

Verder zie hier hoe alles werkt.

https://www.p-direkt.nl/i(...)g/nevenwerkzaamheden

Stukje uit de bron.

Meldplicht
U bent verplicht om nevenwerkzaamheden te melden die de belangen van uw functie of organisatie kunnen raken. Hiervan is in ieder geval sprake in de volgende situaties:

Uw nevenfunctie vertoont overeenkomsten met uw ambtelijke functie en werkterrein.
U heeft voor uw nevenwerkzaamheden te maken met dezelfde personen, bedrijven en instanties als in uw ambtelijke functie.
U heeft door uw ambtelijke functie de nevenwerkzaamheden verkregen.
U maakt in uw nevenfunctie gebruik van of heeft voordeel van kennis of vaardigheden die u in uw ambtelijke functie heeft opgedaan.
De organisatie of persoon voor wie u de nevenwerkzaamheden verricht, heeft mogelijk een twijfelachtige reputatie.
De nevenfunctie kost u zo veel tijd en energie dat uw ambtelijke functie eronder kan lijden.

Sinds een boek schrijven valt daar onder?

https://youtube.com/shorts/OeSih248820?si=sPGdjeDrdMM0TdP-

[ Bericht 19% gewijzigd door suijkerbuijk op 19-12-2023 22:19:49 ]
pi_211674068
In dit artikel van De Andere Krant een stuk meer nuance. Het lijkt dus meer op selectieve politieke vervolging. Want bedenkelijke nevenfuncties bestaan al veel langer dan Forum voor Democratie https://deanderekrant.nl/(...)ede-kamer-2023-11-17
  dinsdag 19 december 2023 @ 21:23:25 #43
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_211674306
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 21:10 schreef Gunnter het volgende:
In dit artikel van De Andere Krant een stuk meer nuance. Het lijkt dus meer op selectieve politieke vervolging. Want bedenkelijke nevenfuncties bestaan al veel langer dan Forum voor Democratie https://deanderekrant.nl/(...)ede-kamer-2023-11-17
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_211674959
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 21:10 schreef Gunnter het volgende:
Fijn dat De Andere Krant zich zo druk maakt om de onbetaalde nevenfuncties van Kamerleden die netjes zijn opgenomen in het register. Zouden ze ook een mening hebben over Kamerleden die winst maken met hun partijbedrijfjes en dat weigeren te melden? Baudet praat tegenwoordig langer over maaltijdboxen dan politiek.
  dinsdag 19 december 2023 @ 22:24:34 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211675349
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 21:03 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ze doen belasting invullen
En dat zijn ze verplicht dus de belasting weet het wel.

Verder zie hier hoe alles werkt.

https://www.p-direkt.nl/i(...)g/nevenwerkzaamheden

Stukje uit de bron.

Meldplicht
U bent verplicht om nevenwerkzaamheden te melden die de belangen van uw functie of organisatie kunnen raken. Hiervan is in ieder geval sprake in de volgende situaties:

Uw nevenfunctie vertoont overeenkomsten met uw ambtelijke functie en werkterrein.
U heeft voor uw nevenwerkzaamheden te maken met dezelfde personen, bedrijven en instanties als in uw ambtelijke functie.
U heeft door uw ambtelijke functie de nevenwerkzaamheden verkregen.
U maakt in uw nevenfunctie gebruik van of heeft voordeel van kennis of vaardigheden die u in uw ambtelijke functie heeft opgedaan.
De organisatie of persoon voor wie u de nevenwerkzaamheden verricht, heeft mogelijk een twijfelachtige reputatie.
De nevenfunctie kost u zo veel tijd en energie dat uw ambtelijke functie eronder kan lijden.

Sinds een boek schrijven valt daar onder?

https://youtube.com/shorts/OeSih248820?si=sPGdjeDrdMM0TdP-
Dat vraag ik niet. Ik vraag of ze aan jou verantwoording hebben afgelegd over de neveninkomsten. Jij bent de kiezer namelijk.
  woensdag 20 december 2023 @ 00:03:57 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211676461
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:23 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bekpampers :')
pi_211676509
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat Baudet puur voor eigen financieel gewin in de kamer zit ipv uit politieke overweging bleek wel toen hij pre-corona in peilingen de grootste was.

Appeltje eitje zou je denken, de overwinning had ie op zak.

En toen opeens ging hij vol op het antisemitisme orgel, wat hem heel veel stemmen, en zelfs partijleden (JA21) kostte.
Weg niet te missen overwinning.

Later ging ie op het wappie orgel, wat zijn partij decimeerde, maar een kleine, vaste, trouwe kern opleverde die hij financieel uit kon kleden.
pi_211676793
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 december 2023 22:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag of ze aan jou verantwoording hebben afgelegd over de neveninkomsten. Jij bent de kiezer namelijk.
Ik geef er geen zak om.
En denk vele kiezers er ook geen zak om zal geven.

Waar we wel omgeven is wat de overheid doet voor ons

Zo simpel is het.
Ik geef geen zak om of Baudet gesponsord word via zijn boek verkoop , broodtrommels of via een pooier die hem gebukt zet om de hoek

Simpel
pi_211676818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 02:26 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ik geef er geen zak om.
En denk vele kiezers er ook geen zak om zal geven.

Waar we wel omgeven is wat de overheid doet voor ons

Zo simpel is het.
Ik geef geen zak om of Baudet gesponsord word via zijn boek verkoop , broodtrommels of via een pooier die hem gebukt zet om de hoek

Simpel
En als ie nou door Chinezen wordt gefinancierd? Of het WEF?
pi_211676971
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 02:47 schreef Raw85 het volgende:

[..]
En als ie nou door Chinezen wordt gefinancierd? Of het WEF?
Rutte en co werden al door de WEF geïmponeerd.
Bewijs is er niet maar gingen wel gezamelijk door een deur

China bezit grote delen van de eu oo transport basis.
Ze zullen dus ook wel wat mensen onder hun advies hebben zeg maar.

Maar belofte voor een eu baan of navo kan je ook zien als sponseren.
Of wat dachtje van op eens huis krijgt als donatie via een omweg.

Waarheid is dat geen een fris is in de kabinet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')