abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 14:15:12 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211669030
Ja, hoi hallo. Het is je boy onlogisch hier.

Nou ga er allemaal maar even goed voor zitten. Dit wordt een TOPVERHAAL.

TS heeft dus een nieuwe koelkast gekocht. Deze is besteld bij onze vrienden van bol.com (geen lamp ditmaal @Scrummie). Allereerst kreeg ik een mailtje van bol.com dat de bezorging de volgende dag zou plaatsvinden tussen 09:45 en 11:15. Om 10:00 kreeg ik een mailtje dat het tussen 12:00 en 13:30 geleverd zou worden. Uiteindelijk werd dat ding pas tegen 16:30 geleverd. Mo kwam hem netjes brengen en zette hem met zijn steekwagentje net over de deur, want Mo mag niet tillen. Daar stond ik dan, met mijn 2 meter hoge koelkast in mijn gang. Enfin, de buurman kwam even helpen maar dat ging zo eenvoudig nog niet. Ik heb een redelijk smalle keuken en die koelkast is best groot en lomp (beetje zoals TS maar daarover later meer!)

De buurman en TS schoven de koelkast door de deuropening van de gang naar de keuken maar een botsinkje hier en daar was niet te voorkomen. Uiteindelijk moesten we hem over het keukenblad heen tillen en raakte hij ook nog hier en daar een keukenkastje. Met als mooi eindresultaat dat er aan de linkerzijde 2 deukjes zitten en aan de rechterzijde een ferme kras :) TS geeft daar geen klote om. Uiteindelijk telt de functionaliteit. Maar omwille van mijn frustratie over het geheel deel ik dit stukje toch met jullie.

Goed, die koelkast staat op zijn plek. Ik bedank de buurman en ontdoe de koelkast van alle zooi. Ik wist dat de deur omgehangen moest worden. Dit technisch wonder krijgt nog geen stekker in een stopcontact. Dus waarom ik er überhaupt (dit blijft zo'n geinig woord hé :)) aan begon BEGRIJPT NIEMAND. De deur voor het koelgedeelte is er inmiddels af en ook de deur voor het vriesvak krijg ik er goed vanaf. Maar nu komt het.

De scharnieren hingen rechts, en moesten dus naar de linkerkant. De schroefgaten aan de linkerkant waren netjes afgedopt met plastic afdichtdopjes. Deze afdichtdopjes hebben een 'pikkie' die in het schroefdraad steekt. Ik trek die dopjes eraf en van één van die dopjes breekt dat plastic pikkie af en blijft vast zitten in het schroefdraad. _O_ Dit heb ik getracht eruit te halen met een pincet. Dat was geen succes. Toen heb ik het met een boortje geprobeerd (WAAROM IN GODSNAAM) uit te boren. Dit leidde ertoe dat het plastic weliswaar verpulverd raakte, maar de schroef voor de scharnier er natuurlijk nog lang niet inging. Ondertussen was ik hier dus al 2,5 uur mee bezig. Ik stond op het punt die hele koelkast naar buiten te flikkeren. In een (spaarzaam) Eureka-momentje dacht ik; Weet je wat, de tyfus. Ik hang de onderste scharnier gewoon aan één schoef. Het betreft de veel kleinere vriesdeur, het steunt op een pennetje, dat heeft geen klote te houden. Nou ja, fout natuurlijk. Die deur hangt dan volledig uit het lood. Daar kon dus een streep doorheen.

Omdat de verkopende partij in België zit, via bol.com, dacht ik eerst even lokaal maar een service bedrijfje in witgoed te bellen om het euvel op te lossen. Ik heb er meerdere gesproken, geen van alle brandt zijn vingers eraan. 'Neem maar contact op met de leverancier'. Dat heb ik inmiddels ook gedaan maar dat neemt niet weg dat ik de servers van FOK! kan vervuilen met dit pareltje van een topic.

De huidige status is dus dat mijn koelkast in mijn keuken staat, zonder deuren en dus niet in gebruik is.

Een foto ter illustratie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iets van M5 of M6. Je ziet het witte spul wat dus het verpulverde plastic is. Dat heeft zich nu ook lekker in het schroefdraad genesteld. Ik ga nog proberen om het met een tap schoon te krijgen. Maar ik heb weinig hoop :{

De mogelijke scenario's:

• TS hangt de deur weer in de oorspronkelijke situatie terug. Dit is echt ronduit waardeloos en eigenlijk geen optie gezien de setup van mijn keuken.
• TS flikkert alsnog deze koelkast naar buiten en koopt een nieuwe
• TS betaalt 100 euro voorrijkosten omdat er een plastic dingetje afbreekt en vast blijft zitten _O_

Dit was echt een klote weekend boys.
Nu wil ik huilen en naar mijn moeder.

:'(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:16:26 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_211669049
Niet gelezen.
pi_211669052
Lang verhaal.
pi_211669071
Dit ga ik echt niet allemaal lezen.

Waarom kan je niet zelf een koelkast tillen, je bent toch zo sterk!!

Veel sterkte in deze koele tijden.
pi_211669085
Ik wil ook naar je moeder
pi_211669089
Dit leest niet lekker weg
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:19:04 #7
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211669091
Bonusklacht: geen koude Schultenbräu meer kunnen drinken.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:20:12 #8
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211669104
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:15 schreef onlogisch het volgende:

TS heeft dus een nieuwe koelkast gekocht. Deze is besteld bij onze vrienden van bol.com (geen lamp ditmaal @:Scrummie). Allereerst kreeg ik een mailtje van bol.com dat de bezorging de volgende dag zou plaatsvinden tussen 09:45 en 11:15. Om 10:00 kreeg ik een mailtje dat het tussen 12:00 en 13:30 geleverd zou worden. Uiteindelijk werd dat ding pas tegen 16:30 geleverd. Mo kwam hem netjes brengen en zette hem met zijn steekwagentje net over de deur, want Mo mag niet tillen. Daar stond ik dan, met mijn 2 meter hoge koelkast in mijn gang. Enfin, de buurman kwam even helpen maar dat ging zo eenvoudig nog niet. Ik heb een redelijk smalle keuken en die koelkast is best groot en lomp (beetje zoals TS maar daarover later meer!)

De buurman en TS schoven de koelkast door de deuropening van de gang naar de keuken maar een botsinkje hier en daar was niet te voorkomen. Uiteindelijk moesten we hem over het keukenblad heen tillen en raakte hij ook nog hier en daar een keukenkastje. Met als mooi eindresultaat dat er aan de linkerzijde 2 deukjes zitten en aan de rechterzijde een ferme kras :) TS geeft daar geen klote om. Uiteindelijk telt de functionaliteit. Maar omwille van mijn frustratie over het geheel deel ik dit stukje toch met jullie.

Goed, die koelkast staat op zijn plek. Ik bedank de buurman en ontdoe de koelkast van alle zooi. Ik wist dat de deur omgehangen moest worden. Dit technisch wonder krijgt nog geen stekker in een stopcontact. Dus waarom ik er überhaupt (dit blijft zo'n geinig woord hé :)) aan begon BEGRIJPT NIEMAND. De deur voor het koelgedeelte is er inmiddels af en ook de deur voor het vriesvak krijg ik er goed vanaf. Maar nu komt het.

De scharnieren hingen rechts, en moesten dus naar de linkerkant. De schroefgaten aan de linkerkant waren netjes afgedopt met plastic afdichtdopjes. Deze afdichtdopjes hebben een 'pikkie' die in het schroefdraad steekt. Ik trek die dopjes eraf en van één van die dopjes breekt dat plastic pikkie af en blijft vast zitten in het schroefdraad. _O_ Dit heb ik getracht eruit te halen met een pincet. Dat was geen succes. Toen heb ik het met een boortje geprobeerd (WAAROM IN GODSNAAM) uit te boren. Dit leidde ertoe dat het plastic weliswaar verpulverd raakte, maar de schroef voor de scharnier er natuurlijk nog lang niet inging. Ondertussen was ik hier dus al 2,5 uur mee bezig. Ik stond op het punt die hele koelkast naar buiten te flikkeren. In een (spaarzaam) Eureka-momentje dacht ik; Weet je wat, de tyfus. Ik hang de onderste scharnier gewoon aan één schoef. Het betreft de veel kleinere vriesdeur, het steunt op een pennetje, dat heeft geen klote te houden. Nou ja, fout natuurlijk. Die deur hangt dan volledig uit het lood. Daar kon dus een streep doorheen.

Omdat de verkopende partij in België zit, via bol.com, dacht ik eerst even lokaal maar een service bedrijfje in witgoed te bellen om het euvel op te lossen. Ik heb er meerdere gesproken, geen van alle brandt zijn vingers eraan. 'Neem maar contact op met de leverancier'. Dat heb ik inmiddels ook gedaan maar dat neemt niet weg dat ik de servers van FOK! kan vervuilen met dit pareltje van een topic.

De huidige status is dus dat mijn koelkast in mijn keuken staat, zonder deuren en dus niet in gebruik is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iets van M5 of M6. Je ziet het witte spul wat dus het verpulverde plastic is. Dat heeft zich nu ook lekker in het schroefdraad genesteld. Ik ga nog proberen om het met een tap schoon te krijgen. Maar ik heb weinig hoop :{

De mogelijke scenario's:

• TS hangt de deur weer in de oorspronkelijke situatie terug. Dit is echt ronduit waardeloos en eigenlijk geen optie gezien de setup van mijn keuken.
• TS betaalt 100 euro voorrijkosten omdat er een plastic dingetje afbreekt en vast blijft zitten _O_

Deuren weer op de oude positie en de koelkast op de kop zetten, dan draaien de deuren ook de goede kant op.
pi_211669109
quote:

TS heeft dus een nieuwe koelkast gekocht. Deze is besteld bij onze vrienden van bol.com (geen lamp ditmaal @:Scrummie). Allereerst kreeg ik een mailtje van bol.com dat de bezorging de volgende dag zou plaatsvinden tussen 09:45 en 11:15. Om 10:00 kreeg ik een mailtje dat het tussen 12:00 en 13:30 geleverd zou worden. Uiteindelijk werd dat ding pas tegen 16:30 geleverd. Mo kwam hem netjes brengen en zette hem met zijn steekwagentje net over de deur, want Mo mag niet tillen. Daar stond ik dan, met mijn 2 meter hoge koelkast in mijn gang. Enfin, de buurman kwam even helpen maar dat ging zo eenvoudig nog niet. Ik heb een redelijk smalle keuken en die koelkast is best groot en lomp (beetje zoals TS maar daarover later meer!)

SPOILER

De mogelijke scenario's:

Laat ze maar scrollen
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:21:35 #10
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_211669119
Koelkastdeur "goed" hangen en de vrieskist weer in de oude positie. Die gebruik je (denk ik) toch veel minder. :+
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:22:30 #11
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_211669138
Yea, she's on crack.
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 14:22:50 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211669141
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:21 schreef Bargehassus het volgende:
Koelkastdeur "goed" hangen en de vrieskist weer in de oude positie. Die gebruik je (denk ik) toch veel minder. :+
Ja dat gaat dus niet. Wel creatief ;)
4045
onlogisch
pi_211669159
Daarom de volgende keer bij Coolblue of een andere electronica/witgoed zaak kopen en voor 25 euro of zo extra een aansluitservice erbij kopen.

Dan zetten ze hem op de plaats waar jij hem wil, sluiten ze hem aan, nemen ze de troep en de oude koelkast weer mee.
pi_211669202
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Daarom de volgende keer bij Coolblue of een andere electronica/witgoed zaak kopen en voor 25 euro of zo extra een aansluitservice erbij kopen.

Dan zetten ze hem op de plaats waar jij hem wil, sluiten ze hem aan, nemen ze de troep en de oude koelkast weer mee.
En ben je verzekerd als zij schade aanrichten.

Vanaf moment dat dopje afbrak had onlo het probleem bij de winkel moeten leggen, of fabrikant die strontdopjes maakt. Wie gaat daar nou boren...
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:30:50 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211669224
Tijd voor een nieuwe nieuwe koelkast.
pi_211669236
pi_211669277
Maar oplossing, tsja, hangt af van hoe duur die koelkast was en zet dat af tegen de kosten die je maakt om een mannetje het te laten komen oplossen. Met een dunne tang ipv pincet had je het wellicht nog eruit kunnen pielen maar je ging boren. Probeer het probleem alsnog bij de winkel te leggen ook al heb je zelf met boren schade aangericht nu. Of bel met het merk van de koelkast, leg uit wat er gebeurd is en hoop dat ze meelevend zijn en/of een tip hebben.
pi_211669302
Leg je koelkast neer en leg er een rvs plaat overheen.
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:39:29 #19
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_211669347
Moet er perse de schroef in die er bij geleverd is? Anders zou je er misschien een plug in kunnen douwen en daar weer een passende schroef in.
Misschien lul ik nu heel dom maar ik ken de constructie verder niet.
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 14:59:48 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211669616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:39 schreef Bargehassus het volgende:
Moet er perse de schroef in die er bij geleverd is? Anders zou je er misschien een plug in kunnen douwen en daar weer een passende schroef in.
Misschien lul ik nu heel dom maar ik ken de constructie verder niet.
Ik heb al andere schroeven gehaald. Eentje die korter is. Want het plastic hoopt zich natuurlijk achterin dat schroefgat op. Dus een kortere schroef zou wellicht soelaas bieden. Echter door het verpulveren met een boortje van het plastic, is dat plastic zich natuurlijk gaan nestelen in dat schroefdraad, ook aan het begin van het gat. Dus je krijgt er geen schroef meer in. :')
4045
onlogisch
pi_211669688
Ondanks de omvang toch gelezen uit piëteit met het slachtoffer TS. Mss volgende keer toch de vrienden van Coolblue proberen? Voor 35 euro wisselen ze de draairichting van de deur.
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 15:06:29 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211669709
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:05 schreef alpeko het volgende:
Ondanks de omvang toch gelezen uit piëteit met het slachtoffer TS. Mss volgende keer toch de vrienden van Coolblue proberen? Voor 35 euro wisselen ze de draairichting van de deur.
Ja, dat gaan we de volgende keer maar doen ja. Maar zo'n koelkast koop je natuurlijk niet iedere dag. Hoewel ik misschien wel als dit niet op te lossen valt :D
4045
onlogisch
pi_211669813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Niet gelezen.
de samenvatting is dat TS een enorme faalhaas is met 2 linkerhanden
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 15:12:38 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211669820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
de samenvatting is dat TS een enorme faalhaas is met 2 linkerhanden
Goede samenvatting.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 19 december 2023 @ 15:13:19 #26
35723 crew  GGMM
pi_211669828
quote:
Het is je boy onlogisch hier.
Daar stopte ik met lezen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 15:14:28 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211669839
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:13 schreef GGMM het volgende:

[..]
Daar stopte ik met lezen
Geen probleem maat. Van alle mensen die een mogelijke oplossing kunnen bieden vind ik jouw bijdrage het minst waarschijnlijk :)
4045
onlogisch
pi_211670051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 22:00 schreef Bezsen het volgende:
Onlogisch koopt een nieuw apparaat.
Onlogisch heeft een probleem met het apparaat.

Goh.
Hoe kan dit nou de waarheid zijn? ;(

Ik ga vanavond even voor je lange epistel zitten. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211670169
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Goede samenvatting.
chatGPT maakte er dit van:

TS kocht een koelkast via bol.com, maar de bezorging liep chaotisch. Met moeite in de keuken geplaatst, ontstonden schade en problemen bij het omhangen van de deur. Lokale servicebedrijven weigerden hulp, en TS deelt zijn frustratie op FOK!.
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:05:15 #30
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211670991
Onlogisch kutverhaal, gelezen en meteen mijn beeldscherm door midden geslagen om mijn mannelijk te tonen itt TS die niet eens een koelkastje kan tillen :')
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_211671002
Doe inspiratie op van simple ideas op facebook.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:15:42 #32
504454 rodetoemaat
Echte toematen lover
pi_211671085
Zelf gaan prutsen :')
Toematen lover
pi_211671094
Heb je dat met een steenboor proberen uit te boren ofzo? :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:17:25 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
  Forum Admin dinsdag 19 december 2023 @ 17:18:54 #35
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_211671118
Volgende keer zo'n aansluitmonteur erbij boeken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_211671137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:15 schreef Aberkullie het volgende:
Beter bestellen bij @:Coolguy oeps typo ik bedoel @:Coolblue
Bij hem krijg je een gratis Breitling erbij.
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:34:14 #37
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211671255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:15 schreef rodetoemaat het volgende:
Zelf gaan prutsen :')
Überhaupt zelf iets doen :')
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:34:38 #38
504454 rodetoemaat
Echte toematen lover
pi_211671258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:34 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Überhaupt zelf iets doen :')
_O- _O-
Toematen lover
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:34:51 #39
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211671260
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:18 schreef Kanelbulle het volgende:
Ik wil ook op je moeder.
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:35:44 #40
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211671265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:05 schreef alpeko het volgende:
TS is een kniepert.
pi_211671317
Godskolere wat een prutser die ts, dacht eerst nog dat ik aan het lezen was op het viva forum… 8)7
pi_211671849
Halverwege gestopt met lezen. Conclusie: eigen schuld, had je maar moeten bestellen bij een website die alles voor je op de goede plek zet en installeert.
Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 december 2023 @ 18:59:52 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211672190
Goffetomme man :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 19 december 2023 @ 19:03:23 #44
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211672243
Volgende keer dus niet zo gierig doen en gewoon via Coolblue bestellen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211672245
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
Echt he
pi_211672280
Op het moment dat dat plastic dopje afbrak had je moeten bellen.

Maar nu je er zelf in hebt lopen boren denk ik niet dat je nog aanspraak kunt maken op de garantie.
pi_211672397
quote:
Via Danny's link Bosch koelkast
pi_211672424
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:08 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Op het moment dat dat plastic dopje afbrak had je moeten bellen.

Maar nu je er zelf in hebt lopen boren denk ik niet dat je nog aanspraak kunt maken op de garantie.
Een of andere winkel uit Belgie die via Bol verkoopt zal wel niet zo geneigd zijn maar de fabrikant wil wellicht wel z'n naam wat hooghouden omdat hij slechte dopjes plaatst. Welk merk zou het zijn?
pi_211672428
Stevige lijm in die opening en als dat hard is die schroef er doorheen jassen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_211672667
quote:

SPOILER

De mogelijke scenario's:

Ik heb je hele verhaal gelezen. Moet wel zeggen dat je mij in de tweede alinea bijna verloor. Een nieuw witgoed product mag er best even netjes uit zien. Dus krassen en deuken zou ik niet willen bij een product dat nog moet worden gebruikt.

Met betrekking tot het erin hangen van een deur dat dus helemaal mislukt is. Ja das een pijnlijke leerschool. Blijven oefenen denk ik. Wat ga je nu doen? Beroepen op de garantie?
pi_211672702
quote:
Das ook niet altijd feest. Laatst nog een vaatwasser besteld, Omdat het een vrijstaande was wilde ze hem niet op de juiste plek in de keuken plaatsen en een monteur kon ik ook niet bestellen via Coolblue "want vrij staand model". Zit je dan met een niet aangesloten vaatwasser midden in je kleine keuken die fucking in de weg staat.

Nee Coolblue is niet alleen maar feest.

Zelfde voor wasdroger en wasmachine. Wilden ze op de juiste plek zetten maar wilde 't niet aansluiten op een hangschakelaar, daar kon ik dus nog een elektricien voor regelen.
pi_211676158
Hahaha een koelkast op Bol .com kopen. Eigenlijk koop je hem dan bij Dynalogic en dan mag je blij zijn dat je überhaupt op de afgesproken dag een koelkast geleverd hebt gekregen.

Voor de rest, hoe moeilijk kan het zijn, schroefdraad schoonmaken of gewoon een dikke Parker erin rossen. Stuk is het toch al.
.
pi_211676278
tl;dr maar een goede koelkast is wel handig!
pi_211676290
Wat zijn dit voor satanische praktijken
pi_211676440
Heb je nog geluk dat de display en de bediening niet in de deur zelf zitten, dat maakt het nog vervelender :7
Ook als je de deur niet hoeft om te wisselen is het verstandig om niet een dergelijke koelkast te kopen, extra kwetsbaar door de bedrading.
pi_211677406
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoe kan dit nou de waarheid zijn? ;(

Ik ga vanavond even voor je lange epistel zitten. :)
@onlogisch wacht nog steeds op jouw hulp
  woensdag 20 december 2023 @ 08:46:58 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211677484
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:28 schreef kuolema het volgende:
Halverwege gestopt met lezen. Conclusie: eigen schuld, had je maar moeten bestellen bij een website die alles voor je op de goede plek zet en installeert.
Ja, of bij je lokale witgoedboer moeten kopen, die je kennelijk wel weet te vinden als je de boel verkloot hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 december 2023 @ 09:07:36 #60
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211677631
pi_211678011
wanneer nieuwe update @onlogisch
pi_211678528
Leuk topic. Ik heb hartelijk gelachen.
pi_211679130
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:28 schreef kuolema het volgende:
Goede feestdagen!

woensdag 20 december 2023 @ 14:45:23 #64
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_211680975
Hoi onlogische vriend! Wat een avontuur met die koelkast, zeg. Het lijkt erop dat die nieuwe aanwinst toch wat meer problemen met zich meebracht dan je had verwacht. Die plastic afdichtdopjes kunnen soms echt de duivel zijn, vooral als ze besluiten vast te blijven zitten in het schroefdraad.

Laten we eens kijken naar je mogelijke scenario's:

Terugplaatsen in de oorspronkelijke situatie: Zo te horen is dit niet echt een optie vanwege de opstelling van je keuken. Jammer dat het niet zo soepel ging als gehoopt.
Koelkast naar buiten flikkeren en een nieuwe kopen: Tja, begrijpelijk dat je op dat punt bent beland na zo'n frustrerende ervaring. Maar laten we eerlijk zijn, dat is niet de meest economische of duurzame oplossing.
Service bedrijf inschakelen en 100 euro voorrijkosten betalen: Dit klinkt als een last resort, maar het lijkt erop dat dit wel eens de beste oplossing zou kunnen zijn om de boel weer op de rit te krijgen.
En laten we niet vergeten het 4e scenario:

Onlogisch improviseren: Misschien kun je een handige buurman, vriend of familielid inschakelen die goed is in knutselen. Samen kunnen jullie wellicht een creatieve oplossing bedenken om de deur weer op zijn plek te krijgen zonder de noodzaak van een dure servicebeurt.
Hoe dan ook, ik hoop dat je snel uit deze koelkast-nachtmerrie komt en weer kunt genieten van koude drankjes zonder de stress van kapotte deuren. Sterkte, mijn vriend! En als het echt niet lukt, een troostende knuffel van je moeder kan soms wonderen doen.
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 15:26:25 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211681484
Hoi @Scrummie,

Ik wil je graag bedanken voor je reactie op het probleem met mijn koelkast. Het was echt een avontuur, zoik kan ook nog wat onlogische improvisatie toepassen en samen met handige mensen uit mijn omgeving iets creatiefs bedenken!

Bedankt voor al je steun en suggesties
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2023 @ 15:29:02 #66
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_211681503
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Hoi @:Scrummie,

Ik wil je graag bedanken voor je reactie op het probleem met mijn koelkast. Het was echt een avontuur, zoik kan ook nog wat onlogische improvisatie toepassen en samen met handige mensen uit mijn omgeving iets creatiefs bedenken!

Bedankt voor al je steun en suggesties
zoik
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 15:30:44 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211681514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]
zoik
Bedank @Nova maar.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 15:31:21 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211681522
Erg mooi. Dat zag @Scrummie dus niet @GGMM :)
4045
onlogisch
  Forum Admin woensdag 20 december 2023 @ 15:33:23 #69
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_211681545
Het is maar goed dat je geen vlammenwerper in huis had om het plastic er even uit te smelten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 20 december 2023 @ 15:35:07 #70
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_211681563
Goed verhaal ^O^ Niet gelezen...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_211682150
Gestopt met lezen bij bol.com

Wie koopt daar nou een koelkast
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_211692419
Heeft die leverancier of fabrikant nou nog niet gereageerd?
pi_211693578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Ja, dit.

En staan er nu 2 koelkasten in je smalle keuken? Vragen, vragen.
pi_211693634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Ik denk dat als je eenmaal zelf in dat ding hebt lopen boren, je geen aanspraak meer kunt maken op de garantie.
pi_211693663
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 17:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ik denk dat als je eenmaal zelf in dat ding hebt lopen boren, je geen aanspraak meer kunt maken op de garantie.
Niet officieel garantie, je probeert of de fabrikant coulant wil zijn bij een oplossing. Indien ze wel helpen blijf jij alsnog een positief beeld hebben bij het merk en vrienden/familie/halve internet wellicht ook. Uiteindelijk was het wel hun dopje dat afbrak wat niet hoort toch? Boren zou ik niet zeggen, gewoon dat je met een tang hebt geprobeerd het eruit te halen.
pi_211693687
Je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Niet geschoten is altijd mis.
pi_211694013
Joh hee, sorry... Maar als die koelkast van je beschadigd is, en je wil er iets aan doen... KOMOP DAN! Lui jong! :(
  donderdag 21 december 2023 @ 18:16:38 #78
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_211694084
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 23:16 schreef Fer het volgende:
Hahaha een koelkast op Bol .com kopen. Eigenlijk koop je hem dan bij Dynalogic en dan mag je blij zijn dat je überhaupt op de afgesproken dag een k oelkast geleverd hebt gekregen.
Dit. Oh mij god, dit. :'(

Ter info: MediaMarkt doet daar ook zaken mee (en het kleine kutbedrijfje in Brabant waar ik m'n vriezer en koelkast kocht, maar daar loop je minder snel tegenaan).
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_211694331
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 18:16 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Dit. Oh mij god, dit. :'(

Ter info: MediaMarkt doet daar ook zaken mee (en het kleine kutbedrijfje in Brabant waar ik m'n vriezer en koelkast kocht, maar daar loop je minder snel tegenaan).
quote:
Dynalogic is meer dan een bezorgdienst. Vanaf het moment dat een bestelling bij ons binnenkomt, staat uw klant op ons netvlies.
_O_
pi_211694730
Aan de kleur van de koelkast te zien is ie vervaardigd in 1960.
  donderdag 21 december 2023 @ 19:30:54 #81
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_211694758
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
[..]
_O_
P.S. ons netvlies heeft glaucoom haha groetjens :D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_211698131
Heb het toch maar een keer gelezen maar wat een beunhaas :')
pi_211698167
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 21:57 schreef BaksteenMongool het volgende:
Heb het toch maar een keer gelezen maar wat een beunhaas :')
Het is een topverhaal, maar @onlogisch laat het als een kaars uitgaan. Erg teleurstellend. -O-
pi_211698182
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 21:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het is een topverhaal, maar @:onlogisch laat het als een kaars uitgaan. Erg teleurstellend. -O-
Het is al een kwalitatief beter topic dan eigenlijk alles wat ik hier voorbij zie komen
pi_211698226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:00 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
Het is al een kwalitatief beter topic dan eigenlijk alles wat ik hier voorbij zie komen
Hopelijk heb je hem een dikke like gegeven. :)
pi_211698332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hopelijk heb je hem een dikke like gegeven. :)
Bij deze is die gegeven :)
  Moderator donderdag 21 december 2023 @ 22:13:49 #87
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_211698516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 09:07 schreef Rostrup het volgende:
@:DJkoelkast
Niet nieuw
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator donderdag 21 december 2023 @ 22:16:24 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211698572
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 17:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja, dit.

En staan er nu 2 koelkasten in je smalle keuken? Vragen, vragen.
Nee, er staat één koelkast (zonder deuren) in de keuken. De oude koelkast is meegenomen door Mo toen hij de nieuwe kwam brengen. Ik doe het dus al een week zonder koelkast. Dat is heel vervelend kan ik je zeggen.

Morgen komt er iemand langs.
4045
onlogisch
pi_211698827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Nee, er staat één koelkast (zonder deuren) in de keuken. De oude koelkast is meegenomen door Mo toen hij de nieuwe kwam brengen. Ik doe het dus al een week zonder koelkast. Dat is heel vervelend kan ik je zeggen.

Morgen komt er iemand langs.
Ik gun je met kerst wel een werkende koelkast voor koude snackjes en Sasjes.
  Moderator donderdag 21 december 2023 @ 22:31:29 #90
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211698875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik gun je met kerst wel een werkende koelkast voor koude snackjes en Sasjes.
De Sasjes liggen er al in.
4045
onlogisch
pi_211698884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]
De Sasjes liggen er al in.
Op kleur gesorteerd?
pi_211698900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:00 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
Ja, een bijzonder leerzaam topic.
pi_211699585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik heb al andere schroeven gehaald. Eentje die korter is. Want het plastic hoopt zich natuurlijk achterin dat schroefgat op. Dus een kortere schroef zou wellicht soelaas bieden. Echter door het verpulveren met een boortje van het plastic, is dat plastic zich natuurlijk gaan nestelen in dat schroefdraad, ook aan het begin van het gat. Dus je krijgt er geen schroef meer in. :')
Stofzuiger erop en plastiek is weg
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_211699594
Verder de terechtste klacht van 2023
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 21 december 2023 @ 23:36:01 #95
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_211699748
Ik krijg bijna fysieke klachten omdat ik moet lezen hoe iemand plastic weg wil boren met een boor die blijkbaar bijna net zo dik is als de schroefmaat.

Dislike gegeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Catkiller op 21-12-2023 23:49:53 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_211699926
Nederig topic.
-nee-
pi_211700632
TS bestelt een dikke koelkast, zonder dat hij heeft bedacht wat hij in huis haalt.
  vrijdag 22 december 2023 @ 02:25:45 #98
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211700639
tldr;

De gebruiker, "onlogisch," deelt zijn avontuur met de aanschaf van een nieuwe koelkast die via bol.com is besteld. De bezorging verliep vertraagd en bij het ophangen van de deuren brak een plastic pikkie af in het schroefdraad, waardoor de deur niet correct kon worden bevestigd. Na meerdere mislukte pogingen en 2,5 uur frustratie, overweegt de gebruiker verschillende scenario's, waaronder het terugplaatsen van de deur in de oorspronkelijke positie, het aanschaffen van een nieuwe koelkast, of het betalen van voorrijkosten voor professionele hulp. Het weekend wordt als klote ervaren, en de gebruiker deelt zijn dilemma met de FOK! community.
pi_211700641
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 02:25 schreef KoningWouter het volgende:
tldr;

De gebruiker, "onlogisch," deelt zijn avontuur met de aanschaf van een nieuwe koelkast die via bol.com is besteld. De bezorging verliep vertraagd en bij het ophangen van de deuren brak een plastic pikkie af in het schroefdraad, waardoor de deur niet correct kon worden bevestigd. Na meerdere mislukte pogingen en 2,5 uur frustratie, overweegt de gebruiker verschillende scenario's, waaronder het terugplaatsen van de deur in de oorspronkelijke positie, het aanschaffen van een nieuwe koelkast, of het betalen van voorrijkosten voor professionele hulp. Het weekend wordt als klote ervaren, en de gebruiker deelt zijn dilemma met de FOK! community.
te lang om helemaal door te nemen, maar volgens mij met koop op afstand kun je zeggen niet tevreden ermee neem het maar terug.

Geld terug en ergens anders bestellen?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 december 2023 @ 02:31:42 #100
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211700644
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 02:29 schreef kree het volgende:

[..]
te lang om helemaal door te nemen, maar volgens mij met koop op afstand kun je zeggen niet tevreden ermee neem het maar terug.

Geld terug en ergens anders bestellen?
In principe wel. Maar dan moet je niet met een boortje de hele koelkast naar de vernieling hebben geholpen. :')
pi_211700647
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 02:31 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
In principe wel. Maar dan moet je niet met een boortje de hele koelkast naar de vernieling hebben geholpen. :')
owh dat is het verhaal, ja. hahaha dat is dingetje dan wel idd. beter gelijk dus terug hadden kunnen sturen. :')
pi_211700650
echt en niks is tegen TS maar onderhand weet ik, hoewel je zelf denkt fix het wel ff, beter niet doen gelijk terug :')

denk beetje je rechten mee vergooid, maarja joh ik ook gedaan in alle wijsheid leert men wel keer :)
  vrijdag 22 december 2023 @ 09:32:40 #103
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211702193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 02:29 schreef kree het volgende:

[..]

[..]
Dat gaat over koop op afstand, niet over sloop op afstand.
  Moderator vrijdag 22 december 2023 @ 12:18:19 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211704194

Een dank voor een ieder die mij emotioneel heeft bijgestaan tijdens deze zware periode van 6 dagen zonder koelkast.

Extra klacht; maak daar maar 7 dagen van. Want de monteur heeft hem plat moeten leggen waardoor hij nu 12 uur lang niet aan mag. Ik kan er dus morgen pas echt van genieten :)

Nou, toedels hé :W
4045
onlogisch
pi_211704208
7 dagen geen koud bier 😱 :'(
  Moderator vrijdag 22 december 2023 @ 12:20:32 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211704213
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 12:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
7 dagen geen koud bier 😱 :'(
:')

@Bezsen
4045
onlogisch
pi_211704386
De terror, maar begrijp eruit opgelost dus :P
pi_211704397
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 december 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:

Extra klacht; maak daar maar 7 dagen van. Want de monteur heeft hem plat moeten leggen waardoor hij nu 12 uur lang niet aan mag. Ik kan er dus morgen pas echt van genieten :)
Op tijd voor de feestdagen. ^O^

quote:
Malle Brabander.
pi_211704420
Oh, trouwens, kekke knop, om je groenten BROC extra vers te houden? _O_
pi_211704423
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een dank voor een ieder die mij emotioneel heeft bijgestaan tijdens deze zware periode van 6 dagen zonder koelkast.

Wat heeft de monteur gedaan precies om het OK te krijgen? En moest je flink dokken voor zijn komst en arbeid?
pi_211704432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 12:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat heeft de monteur gedaan precies om het OK te krijgen? En moest je flink dokken voor zijn komst en arbeid?
Zou @onlogisch voor de monteur ook een lekker kopje koffie gezet hebben?
pi_211704851
ja er kwam wat anders in mijn gedachten, hahaha maar wil jullie tere zieltjes niet schaden, tis mss ff wat te veel maar vond het qua nr goed gedaan. :P
pi_211704881
hmmmm zal ik het posten, hahaha tis zo niet wat ik normaal luister ofzo, gelijk naar de hell met dit... :)
pi_211704908
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tranen in mijn ogen. En dat nog voor de kerst.

Waarom ligt er nog geen bier in?
pi_211704924
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 13:22 schreef kree het volgende:
hmmmm zal ik het posten, hahaha tis zo niet wat ik normaal luister ofzo, gelijk naar de hell met dit... :)
Gewoon lekker voor jezelf houden
  Moderator vrijdag 22 december 2023 @ 14:27:51 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211705646
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 12:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Plastic verhit en verder uitgeboord. Schroefdraad opnieuw opgetapt.

70 euro. Maar omdat het bijna kerstmis is heb ik hem een barkie gegeven.
4045
onlogisch
pi_211705671
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Plastic verhit en verder uitgeboord. Schroefdraad opnieuw opgetapt.

70 euro. Maar omdat het bijna kerstmis is heb ik hem een barkie gegeven.
Erg mooi
pi_211705681
Maar het was dus iemand die je zelf geregeld hebt vanuit de Goudengids?
  vrijdag 22 december 2023 @ 14:38:40 #119
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211705731
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
De wat?
pi_211705827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:38 schreef Rostrup het volgende:

[..]
De wat?
B-)
pi_211706260
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
_O-
  vrijdag 22 december 2023 @ 16:04:45 #122
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211706728
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
B-)
Jij bent een kloon van Tong80?
pi_211706753
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 16:04 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Jij bent een kloon van Tong80?
Nee

:T
pi_211706778
hoe wist je nou wie je hiervoor moest bellen? Snap dat je 100 pleuro geeft als het toch relatief snel en goed gemaakt is :)
  vrijdag 22 december 2023 @ 17:13:10 #125
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_211707350
Eind goed, al goed. *O*

Geniet van je koelkast.
  Moderator vrijdag 22 december 2023 @ 18:40:50 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211708027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 16:07 schreef LethalNinja het volgende:
hoe wist je nou wie je hiervoor moest bellen? Snap dat je 100 pleuro geeft als het toch relatief snel en goed gemaakt is :)
Ik heb contact gehad met de verkopende partij. Die heeft een gast geregeld die hier in de buurt woont die een eigen zaakje in witgoed plaatsen/reparatie heeft
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 22 december 2023 @ 18:41:08 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211708033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:13 schreef Bargehassus het volgende:
Eind goed, al goed. *O*

Geniet van je koelkast.
Bedankt :)
4045
onlogisch
pi_211708088
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik heb contact gehad met de verkopende partij. Die heeft een gast geregeld die hier in de buurt woont die een eigen zaakje in witgoed plaatsen/reparatie heeft
Ga je nu een mooie positieve review plaatsen?
pi_211708110
Geniet van je koelkast maat :)
  Moderator zaterdag 23 december 2023 @ 09:40:31 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211714080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ga je nu een mooie positieve review plaatsen?
Prima.

Komt ie:

SPOILER
@GGMM @Caland @Scrummie @maxi-mus check deze review
4045
onlogisch
pi_211714139
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Dat denk je, heb ik gedaan. Een vaatwasser, ze hebben met geweld de water afvoer leiding verbogen. Eentje van de twee monteurs probeerde nog te helpen, de ander is gewoon weggelopen naar de bus. :')

Uiteindelijk stonden we daar dan. Zelf de leiding kunnen fixen en Coolblue gaf niet thuis. Na een klacht wel de service kosten van 25 euro of zo teruggekregen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2023 09:50:26 ]
pi_211714364
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dus een tip van Bol.com, daar had je gekocht? Nou fijn dat het uiteindelijkt toch goed gekomen is.
pi_211714383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:49 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Dat denk je, heb ik gedaan. Een vaatwasser, ze hebben met geweld de water afvoer leiding verbogen. Eentje van de twee monteurs probeerde nog te helpen, de ander is gewoon weggelopen naar de bus. :')

Uiteindelijk stonden we daar dan. Zelf de leiding kunnen fixen en Coolblue gaf niet thuis. Na een klacht wel de service kosten van 25 euro of zo teruggekregen.
Coolblue en vaatwassers :') Ik weet niet of ik dat nog eens ga doen. Hier hadden ze de oude redelijk snel weggehaald maar de nieuwe wilde ze niet op de juiste plek zetten. Nauwelijks moeite en uiteindelijk liepen ze maar gewoon weg. Stond daar dus een vaatwasser volledig in de weg en niet bruikbaar (want niet aangesloten).
pi_211715147
Goh, ik moet binnenkort ook een koelkast aanschaffen.
Misschien dan toch maar naar de plaatselijke Expert winkel.

Deur hoeft gelukkig niet van draairichting veranderd worden :P

Goed topic, voor verdere goede adviezen sta ik natuurlijk open :7
pi_211715610
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:19 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Coolblue en vaatwassers :') Ik weet niet of ik dat nog eens ga doen. Hier hadden ze de oude redelijk snel weggehaald maar de nieuwe wilde ze niet op de juiste plek zetten. Nauwelijks moeite en uiteindelijk liepen ze maar gewoon weg. Stond daar dus een vaatwasser volledig in de weg en niet bruikbaar (want niet aangesloten).
Ja, daar betaal je dan extra geld voor, zodat gekwalificeerde monteurs hem voor je installeren, dus niet. Is een beetje alsof je powerlevel in WoW gaat aanbieden en ze vervolgens alleen maar halverwege de eerste dungeon brengt haha.

Trouwens goed dat je Jürgen uit de clan hebt gesmeten, altijd die smoesjes dat hij zich niet lekker voelt. En nu weer janken dat hij morgen niet kan omdat hij kerstavond of zo heeft? Goed gehandeld, we staan achter je beslissing. Zijn vriendin is nu ook de clan uit gegaan, dat is fijn, want nu kan ik me weer concentreren op het raiden en raak ik minder afgeleid.
pi_211715832
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:17 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Dus een tip van Bol.com, daar had je gekocht? Nou fijn dat het uiteindelijkt toch goed gekomen is.
Hij kocht het bij een Belgische winkel, via Bol.com. Wel goed dat die Belgen een mannetje in Nederland bij hem in de buurt wisten die niet al te gekke prijzen hanteerde. Als ik het goed begrijp tenminste. Het eerste verhaal kon hij als ebook uitgeven maar de details van de oplossing moet je uit hem trekken.
pi_211716137
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:19 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Ja, daar betaal je dan extra geld voor, zodat gekwalificeerde monteurs hem voor je installeren, dus niet. Is een beetje alsof je powerlevel in WoW gaat aanbieden en ze vervolgens alleen maar halverwege de eerste dungeon brengt haha.

Trouwens goed dat je Jürgen uit de clan hebt gesmeten, altijd die smoesjes dat hij zich niet lekker voelt. En nu weer janken dat hij morgen niet kan omdat hij kerstavond of zo heeft? Goed gehandeld, we staan achter je beslissing. Zijn vriendin is nu ook de clan uit gegaan, dat is fijn, want nu kan ik me weer concentreren op het raiden en raak ik minder afgeleid.
Je zou denken bij witgoed, het grote witgoed. Een wasmachine, wasdroger of vaatwasser dat ze wel weten wat ze doen. Maar helaas nee, ze doen van alles maar ze gaan bij lange na niet voor goed/ prima. Ik noemde net de vaatwasser maar de koelkast was ook geen feest. Tot drie keer toe wisten ze de koelkast al ver van te voren uit de verpakking te halen en in het trappenhuis van deukjes te voorzien.

Ja Jürgen mocht weg hoor. Deed ook altijd arrogant, was zogenaamd een sterke DPS en zou helpen met de verdediging maar hij was alleen maar bezig met zijn eigen score. Zag hem nooit de healers beschermen en toen hij bijna dood was wel boos op de healers dat ze hem niet snel genoeg healen. Die vriendin had wel een geile stem ja. Goed dat die weg is kunnen we ons weer op Raids focussen.
pi_211716148
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij kocht het bij een Belgische winkel, via Bol.com. Wel goed dat die Belgen een mannetje in Nederland bij hem in de buurt wisten die niet al te gekke prijzen hanteerde. Als ik het goed begrijp tenminste. Het eerste verhaal kon hij als ebook uitgeven maar de details van de oplossing moet je uit hem trekken.
ja vind ik ook, na de OP is het maar warrig maar ik denk dat jij het goed hebt samen gevat. De verkoop winkel is waar hij geholpen is. Bol.com heeft alleen het geld ontvangen en doorgezet naar de verkoper met inhouding van een leuk percentage voor zichzelf.
pi_211716261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:31 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Je zou denken bij witgoed, het grote witgoed. Een wasmachine, wasdroger of vaatwasser dat ze wel weten wat ze doen. Maar helaas nee, ze doen van alles maar ze gaan bij lange na niet voor goed/ prima. Ik noemde net de vaatwasser maar de koelkast was ook geen feest. Tot drie keer toe wisten ze de koelkast al ver van te voren uit de verpakking te halen en in het trappenhuis van deukjes te voorzien.

Ja Jürgen mocht weg hoor. Deed ook altijd arrogant, was zogenaamd een sterke DPS en zou helpen met de verdediging maar hij was alleen maar bezig met zijn eigen score. Zag hem nooit de healers beschermen en toen hij bijna dood was wel boos op de healers dat ze hem niet snel genoeg healen. Die vriendin had wel een geile stem ja. Goed dat die weg is kunnen we ons weer op Raids focussen.
Ja, koelkast heb ik ook door hen laten plaatsen. Niet die service fee betaald, maar ze hebben hem gewoon netjes geleverd. De mooiste ervaring heb ik ooit met een bankstel gehad. Die mocht Aziz niet naar boven dragen van de baas, maar voor 3 tientjes deed hij dat wel even met zijn collega. _O_

Iedereen in de clan voelt zich prettiger zonder Jürgen. Schijnt ook dat hij nieuwe leden deed pesten en riep dat hij de beste was van de clan. :') Dat hij jou leider liet zijn omdat hij medelijden met je had. Haha, wij weten allebei dat hij een loser was in WoW. In het echt schijnt hij het wel goed voor elkaar te hebben gladde jongen die altijd andere deed pesten op school. Blij dat hij weg is, die galkbak. Zonder ons kan hij nog niet eens de easy raids aan. :')
  Moderator zaterdag 23 december 2023 @ 13:52:00 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211716355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:17 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Nee, de verkopende partij die het via bol.com aanbood. :)
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')