SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is iets van M5 of M6. Je ziet het witte spul wat dus het verpulverde plastic is. Dat heeft zich nu ook lekker in het schroefdraad genesteld. Ik ga nog proberen om het met een tap schoon te krijgen. Maar ik heb weinig hoop
De mogelijke scenario's:
• TS hangt de deur weer in de oorspronkelijke situatie terug. Dit is echt ronduit waardeloos en eigenlijk geen optie gezien de setup van mijn keuken.
• TS flikkert alsnog deze koelkast naar buiten en koopt een nieuwe
• TS betaalt 100 euro voorrijkosten omdat er een plastic dingetje afbreekt en vast blijft zitten
Dit was echt een klote weekend boys.
Nu wil ik huilen en naar mijn moeder.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:15 schreef onlogisch het volgende:
Ja, hoi hallo. Het is je boy onlogisch hier.
Nou ga er allemaal maar even goed voor zitten. Dit wordt een TOPVERHAAL.
TS heeft dus een nieuwe koelkast gekocht. Deze is besteld bij onze vrienden van bol.com (geen lamp ditmaal @:Scrummie). Allereerst kreeg ik een mailtje van bol.com dat de bezorging de volgende dag zou plaatsvinden tussen 09:45 en 11:15. Om 10:00 kreeg ik een mailtje dat het tussen 12:00 en 13:30 geleverd zou worden. Uiteindelijk werd dat ding pas tegen 16:30 geleverd. Mo kwam hem netjes brengen en zette hem met zijn steekwagentje net over de deur, want Mo mag niet tillen. Daar stond ik dan, met mijn 2 meter hoge koelkast in mijn gang. Enfin, de buurman kwam even helpen maar dat ging zo eenvoudig nog niet. Ik heb een redelijk smalle keuken en die koelkast is best groot en lomp (beetje zoals TS maar daarover later meer!)
De buurman en TS schoven de koelkast door de deuropening van de gang naar de keuken maar een botsinkje hier en daar was niet te voorkomen. Uiteindelijk moesten we hem over het keukenblad heen tillen en raakte hij ook nog hier en daar een keukenkastje. Met als mooi eindresultaat dat er aan de linkerzijde 2 deukjes zitten en aan de rechterzijde een ferme krasTS geeft daar geen klote om. Uiteindelijk telt de functionaliteit. Maar omwille van mijn frustratie over het geheel deel ik dit stukje toch met jullie.
Goed, die koelkast staat op zijn plek. Ik bedank de buurman en ontdoe de koelkast van alle zooi. Ik wist dat de deur omgehangen moest worden. Dit technisch wonder krijgt nog geen stekker in een stopcontact. Dus waarom ik er überhaupt (dit blijft zo'n geinig woord hé) aan begon BEGRIJPT NIEMAND. De deur voor het koelgedeelte is er inmiddels af en ook de deur voor het vriesvak krijg ik er goed vanaf. Maar nu komt het.
De scharnieren hingen rechts, en moesten dus naar de linkerkant. De schroefgaten aan de linkerkant waren netjes afgedopt met plastic afdichtdopjes. Deze afdichtdopjes hebben een 'pikkie' die in het schroefdraad steekt. Ik trek die dopjes eraf en van één van die dopjes breekt dat plastic pikkie af en blijft vast zitten in het schroefdraad.Dit heb ik getracht eruit te halen met een pincet. Dat was geen succes. Toen heb ik het met een boortje geprobeerd (WAAROM IN GODSNAAM) uit te boren. Dit leidde ertoe dat het plastic weliswaar verpulverd raakte, maar de schroef voor de scharnier er natuurlijk nog lang niet inging. Ondertussen was ik hier dus al 2,5 uur mee bezig. Ik stond op het punt die hele koelkast naar buiten te flikkeren. In een (spaarzaam) Eureka-momentje dacht ik; Weet je wat, de tyfus. Ik hang de onderste scharnier gewoon aan één schoef. Het betreft de veel kleinere vriesdeur, het steunt op een pennetje, dat heeft geen klote te houden. Nou ja, fout natuurlijk. Die deur hangt dan volledig uit het lood. Daar kon dus een streep doorheen.
Omdat de verkopende partij in België zit, via bol.com, dacht ik eerst even lokaal maar een service bedrijfje in witgoed te bellen om het euvel op te lossen. Ik heb er meerdere gesproken, geen van alle brandt zijn vingers eraan. 'Neem maar contact op met de leverancier'. Dat heb ik inmiddels ook gedaan maar dat neemt niet weg dat ik de servers van FOK! kan vervuilen met dit pareltje van een topic.
De huidige status is dus dat mijn koelkast in mijn keuken staat, zonder deuren en dus niet in gebruik is.
Een foto ter illustratie:Deuren weer op de oude positie en de koelkast op de kop zetten, dan draaien de deuren ook de goede kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is iets van M5 of M6. Je ziet het witte spul wat dus het verpulverde plastic is. Dat heeft zich nu ook lekker in het schroefdraad genesteld. Ik ga nog proberen om het met een tap schoon te krijgen. Maar ik heb weinig hoop
De mogelijke scenario's:
• TS hangt de deur weer in de oorspronkelijke situatie terug. Dit is echt ronduit waardeloos en eigenlijk geen optie gezien de setup van mijn keuken.
• TS betaalt 100 euro voorrijkosten omdat er een plastic dingetje afbreekt en vast blijft zitten
Nu wil ik huilen en naar mijn moeder.Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
TS heeft dus een nieuwe koelkast gekocht. Deze is besteld bij onze vrienden van bol.com (geen lamp ditmaal @:Scrummie). Allereerst kreeg ik een mailtje van bol.com dat de bezorging de volgende dag zou plaatsvinden tussen 09:45 en 11:15. Om 10:00 kreeg ik een mailtje dat het tussen 12:00 en 13:30 geleverd zou worden. Uiteindelijk werd dat ding pas tegen 16:30 geleverd. Mo kwam hem netjes brengen en zette hem met zijn steekwagentje net over de deur, want Mo mag niet tillen. Daar stond ik dan, met mijn 2 meter hoge koelkast in mijn gang. Enfin, de buurman kwam even helpen maar dat ging zo eenvoudig nog niet. Ik heb een redelijk smalle keuken en die koelkast is best groot en lomp (beetje zoals TS maar daarover later meer!)
De buurman en TS schoven de koelkast door de deuropening van de gang naar de keuken maar een botsinkje hier en daar was niet te voorkomen. Uiteindelijk moesten we hem over het keukenblad heen tillen en raakte hij ook nog hier en daar een keukenkastje. Met als mooi eindresultaat dat er aan de linkerzijde 2 deukjes zitten en aan de rechterzijde een ferme krasTS geeft daar geen klote om. Uiteindelijk telt de functionaliteit. Maar omwille van mijn frustratie over het geheel deel ik dit stukje toch met jullie.
Goed, die koelkast staat op zijn plek. Ik bedank de buurman en ontdoe de koelkast van alle zooi. Ik wist dat de deur omgehangen moest worden. Dit technisch wonder krijgt nog geen stekker in een stopcontact. Dus waarom ik er überhaupt (dit blijft zo'n geinig woord hé) aan begon BEGRIJPT NIEMAND. De deur voor het koelgedeelte is er inmiddels af en ook de deur voor het vriesvak krijg ik er goed vanaf. Maar nu komt het.
De scharnieren hingen rechts, en moesten dus naar de linkerkant. De schroefgaten aan de linkerkant waren netjes afgedopt met plastic afdichtdopjes. Deze afdichtdopjes hebben een 'pikkie' die in het schroefdraad steekt. Ik trek die dopjes eraf en van één van die dopjes breekt dat plastic pikkie af en blijft vast zitten in het schroefdraad.Dit heb ik getracht eruit te halen met een pincet. Dat was geen succes. Toen heb ik het met een boortje geprobeerd (WAAROM IN GODSNAAM) uit te boren. Dit leidde ertoe dat het plastic weliswaar verpulverd raakte, maar de schroef voor de scharnier er natuurlijk nog lang niet inging. Ondertussen was ik hier dus al 2,5 uur mee bezig. Ik stond op het punt die hele koelkast naar buiten te flikkeren. In een (spaarzaam) Eureka-momentje dacht ik; Weet je wat, de tyfus. Ik hang de onderste scharnier gewoon aan één schoef. Het betreft de veel kleinere vriesdeur, het steunt op een pennetje, dat heeft geen klote te houden. Nou ja, fout natuurlijk. Die deur hangt dan volledig uit het lood. Daar kon dus een streep doorheen.
Omdat de verkopende partij in België zit, via bol.com, dacht ik eerst even lokaal maar een service bedrijfje in witgoed te bellen om het euvel op te lossen. Ik heb er meerdere gesproken, geen van alle brandt zijn vingers eraan. 'Neem maar contact op met de leverancier'. Dat heb ik inmiddels ook gedaan maar dat neemt niet weg dat ik de servers van FOK! kan vervuilen met dit pareltje van een topic.
De huidige status is dus dat mijn koelkast in mijn keuken staat, zonder deuren en dus niet in gebruik is.
Een foto ter illustratie:Laat ze maar scrollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is iets van M5 of M6. Je ziet het witte spul wat dus het verpulverde plastic is. Dat heeft zich nu ook lekker in het schroefdraad genesteld. Ik ga nog proberen om het met een tap schoon te krijgen. Maar ik heb weinig hoop
De mogelijke scenario's:
Nu wil ik huilen en naar mijn moeder.
Ja dat gaat dus niet. Wel creatiefquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:21 schreef Bargehassus het volgende:
Koelkastdeur "goed" hangen en de vrieskist weer in de oude positie. Die gebruik je (denk ik) toch veel minder.
En ben je verzekerd als zij schade aanrichten.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Daarom de volgende keer bij Coolblue of een andere electronica/witgoed zaak kopen en voor 25 euro of zo extra een aansluitservice erbij kopen.
Dan zetten ze hem op de plaats waar jij hem wil, sluiten ze hem aan, nemen ze de troep en de oude koelkast weer mee.
Ik heb al andere schroeven gehaald. Eentje die korter is. Want het plastic hoopt zich natuurlijk achterin dat schroefgat op. Dus een kortere schroef zou wellicht soelaas bieden. Echter door het verpulveren met een boortje van het plastic, is dat plastic zich natuurlijk gaan nestelen in dat schroefdraad, ook aan het begin van het gat. Dus je krijgt er geen schroef meer in.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:39 schreef Bargehassus het volgende:
Moet er perse de schroef in die er bij geleverd is? Anders zou je er misschien een plug in kunnen douwen en daar weer een passende schroef in.
Misschien lul ik nu heel dom maar ik ken de constructie verder niet.
Ja, dat gaan we de volgende keer maar doen ja. Maar zo'n koelkast koop je natuurlijk niet iedere dag. Hoewel ik misschien wel als dit niet op te lossen valtquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:05 schreef alpeko het volgende:
Ondanks de omvang toch gelezen uit piëteit met het slachtoffer TS. Mss volgende keer toch de vrienden van Coolblue proberen? Voor 35 euro wisselen ze de draairichting van de deur.
Goede samenvatting.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
de samenvatting is dat TS een enorme faalhaas is met 2 linkerhanden
Geen probleem maat. Van alle mensen die een mogelijke oplossing kunnen bieden vind ik jouw bijdrage het minst waarschijnlijkquote:
Hoe kan dit nou de waarheid zijn?quote:Op donderdag 14 december 2023 22:00 schreef Bezsen het volgende:
Onlogisch koopt een nieuw apparaat.
Onlogisch heeft een probleem met het apparaat.
Goh.
Bij hem krijg je een gratis Breitling erbij.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:15 schreef Aberkullie het volgende:
Beter bestellen bij @:Coolguy oeps typo ik bedoel @:Coolblue
Überhaupt zelf iets doenquote:
TS is een kniepert.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:05 schreef alpeko het volgende:
Ondanks de omvang toch gelezen uit piëteit met het slachtoffer TS. Mss volgende keer toch de vrienden van Coolblue proberen? Voor 35 euro wisselen ze de draairichting van de deur.
Echt hequote:Op dinsdag 19 december 2023 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
Volgende keer dus niet zo gierig doen en gewoon via Coolblue bestellen
Via Danny's link Bosch koelkastquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
Een of andere winkel uit Belgie die via Bol verkoopt zal wel niet zo geneigd zijn maar de fabrikant wil wellicht wel z'n naam wat hooghouden omdat hij slechte dopjes plaatst. Welk merk zou het zijn?quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:08 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Op het moment dat dat plastic dopje afbrak had je moeten bellen.
Maar nu je er zelf in hebt lopen boren denk ik niet dat je nog aanspraak kunt maken op de garantie.
Een foto ter illustratie:Ik heb je hele verhaal gelezen. Moet wel zeggen dat je mij in de tweede alinea bijna verloor. Een nieuw witgoed product mag er best even netjes uit zien. Dus krassen en deuken zou ik niet willen bij een product dat nog moet worden gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is iets van M5 of M6. Je ziet het witte spul wat dus het verpulverde plastic is. Dat heeft zich nu ook lekker in het schroefdraad genesteld. Ik ga nog proberen om het met een tap schoon te krijgen. Maar ik heb weinig hoop
De mogelijke scenario's:
Nu wil ik huilen en naar mijn moeder.
Met betrekking tot het erin hangen van een deur dat dus helemaal mislukt is. Ja das een pijnlijke leerschool. Blijven oefenen denk ik. Wat ga je nu doen? Beroepen op de garantie?
Das ook niet altijd feest. Laatst nog een vaatwasser besteld, Omdat het een vrijstaande was wilde ze hem niet op de juiste plek in de keuken plaatsen en een monteur kon ik ook niet bestellen via Coolblue "want vrij staand model". Zit je dan met een niet aangesloten vaatwasser midden in je kleine keuken die fucking in de weg staat.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
@onlogisch wacht nog steeds op jouw hulpquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou de waarheid zijn?![]()
Ik ga vanavond even voor je lange epistel zitten.
Ja, of bij je lokale witgoedboer moeten kopen, die je kennelijk wel weet te vinden als je de boel verkloot hebt.quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:28 schreef kuolema het volgende:
Halverwege gestopt met lezen. Conclusie: eigen schuld, had je maar moeten bestellen bij een website die alles voor je op de goede plek zet en installeert.
Goede feestdagen!quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:28 schreef kuolema het volgende:
Halverwege gestopt met lezen. Conclusie: eigen schuld, had je maar moeten bestellen bij een website die alles voor je op de goede plek zet en installeert.
zoikquote:Op woensdag 20 december 2023 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Hoi @:Scrummie,
Ik wil je graag bedanken voor je reactie op het probleem met mijn koelkast. Het was echt een avontuur, zoik kan ook nog wat onlogische improvisatie toepassen en samen met handige mensen uit mijn omgeving iets creatiefs bedenken!
Bedankt voor al je steun en suggesties
Ja, dit.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft die leverancier of fabrikant nou nog niet gereageerd?
Ik denk dat als je eenmaal zelf in dat ding hebt lopen boren, je geen aanspraak meer kunt maken op de garantie.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft die leverancier of fabrikant nou nog niet gereageerd?
Niet officieel garantie, je probeert of de fabrikant coulant wil zijn bij een oplossing. Indien ze wel helpen blijf jij alsnog een positief beeld hebben bij het merk en vrienden/familie/halve internet wellicht ook. Uiteindelijk was het wel hun dopje dat afbrak wat niet hoort toch? Boren zou ik niet zeggen, gewoon dat je met een tang hebt geprobeerd het eruit te halen.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik denk dat als je eenmaal zelf in dat ding hebt lopen boren, je geen aanspraak meer kunt maken op de garantie.
Dit. Oh mij god, dit.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:16 schreef Fer het volgende:
Hahaha een koelkast op Bol .com kopen. Eigenlijk koop je hem dan bij Dynalogic en dan mag je blij zijn dat je überhaupt op de afgesproken dag een k oelkast geleverd hebt gekregen.
quote:Op donderdag 21 december 2023 18:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dit. Oh mij god, dit.
Ter info: MediaMarkt doet daar ook zaken mee (en het kleine kutbedrijfje in Brabant waar ik m'n vriezer en koelkast kocht, maar daar loop je minder snel tegenaan).
quote:Dynalogic is meer dan een bezorgdienst. Vanaf het moment dat een bestelling bij ons binnenkomt, staat uw klant op ons netvlies.
Het is een topverhaal, maar @onlogisch laat het als een kaars uitgaan. Erg teleurstellend.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:57 schreef BaksteenMongool het volgende:
Heb het toch maar een keer gelezen maar wat een beunhaas
Het is al een kwalitatief beter topic dan eigenlijk alles wat ik hier voorbij zie komenquote:Op donderdag 21 december 2023 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een topverhaal, maar @:onlogisch laat het als een kaars uitgaan. Erg teleurstellend.
Hopelijk heb je hem een dikke like gegeven.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:00 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Het is al een kwalitatief beter topic dan eigenlijk alles wat ik hier voorbij zie komen
Bij deze is die gegevenquote:Op donderdag 21 december 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je hem een dikke like gegeven.
Nee, er staat één koelkast (zonder deuren) in de keuken. De oude koelkast is meegenomen door Mo toen hij de nieuwe kwam brengen. Ik doe het dus al een week zonder koelkast. Dat is heel vervelend kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dit.
En staan er nu 2 koelkasten in je smalle keuken? Vragen, vragen.
Ik gun je met kerst wel een werkende koelkast voor koude snackjes en Sasjes.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, er staat één koelkast (zonder deuren) in de keuken. De oude koelkast is meegenomen door Mo toen hij de nieuwe kwam brengen. Ik doe het dus al een week zonder koelkast. Dat is heel vervelend kan ik je zeggen.
Morgen komt er iemand langs.
De Sasjes liggen er al in.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun je met kerst wel een werkende koelkast voor koude snackjes en Sasjes.
Op kleur gesorteerd?quote:
Ja, een bijzonder leerzaam topic.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:00 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Het is al een kwalitatief beter topic dan eigenlijk alles wat ik hier voorbij zie komen
Stofzuiger erop en plastiek is wegquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb al andere schroeven gehaald. Eentje die korter is. Want het plastic hoopt zich natuurlijk achterin dat schroefgat op. Dus een kortere schroef zou wellicht soelaas bieden. Echter door het verpulveren met een boortje van het plastic, is dat plastic zich natuurlijk gaan nestelen in dat schroefdraad, ook aan het begin van het gat. Dus je krijgt er geen schroef meer in.
te lang om helemaal door te nemen, maar volgens mij met koop op afstand kun je zeggen niet tevreden ermee neem het maar terug.quote:Op vrijdag 22 december 2023 02:25 schreef KoningWouter het volgende:
tldr;
De gebruiker, "onlogisch," deelt zijn avontuur met de aanschaf van een nieuwe koelkast die via bol.com is besteld. De bezorging verliep vertraagd en bij het ophangen van de deuren brak een plastic pikkie af in het schroefdraad, waardoor de deur niet correct kon worden bevestigd. Na meerdere mislukte pogingen en 2,5 uur frustratie, overweegt de gebruiker verschillende scenario's, waaronder het terugplaatsen van de deur in de oorspronkelijke positie, het aanschaffen van een nieuwe koelkast, of het betalen van voorrijkosten voor professionele hulp. Het weekend wordt als klote ervaren, en de gebruiker deelt zijn dilemma met de FOK! community.
In principe wel. Maar dan moet je niet met een boortje de hele koelkast naar de vernieling hebben geholpen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
te lang om helemaal door te nemen, maar volgens mij met koop op afstand kun je zeggen niet tevreden ermee neem het maar terug.
Geld terug en ergens anders bestellen?
owh dat is het verhaal, ja. hahaha dat is dingetje dan wel idd. beter gelijk dus terug hadden kunnen sturen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 02:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In principe wel. Maar dan moet je niet met een boortje de hele koelkast naar de vernieling hebben geholpen.
Dat gaat over koop op afstand, niet over sloop op afstand.quote:Op vrijdag 22 december 2023 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
te lang om helemaal door te nemen, maar volgens mij met koop op afstand kun je zeggen niet tevreden ermee neem het maar terug.
[..]
Op tijd voor de feestdagen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Extra klacht; maak daar maar 7 dagen van. Want de monteur heeft hem plat moeten leggen waardoor hij nu 12 uur lang niet aan mag. Ik kan er dus morgen pas echt van genieten
Malle Brabander.quote:Nou, toedels hé
Wat heeft de monteur gedaan precies om het OK te krijgen? En moest je flink dokken voor zijn komst en arbeid?quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dank voor een ieder die mij emotioneel heeft bijgestaan tijdens deze zware periode van 6 dagen zonder koelkast.
Extra klacht; maak daar maar 7 dagen van. Want de monteur heeft hem plat moeten leggen waardoor hij nu 12 uur lang niet aan mag. Ik kan er dus morgen pas echt van genieten
Nou, toedels hé
Zou @onlogisch voor de monteur ook een lekker kopje koffie gezet hebben?quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat heeft de monteur gedaan precies om het OK te krijgen? En moest je flink dokken voor zijn komst en arbeid?
Tranen in mijn ogen. En dat nog voor de kerst.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dank voor een ieder die mij emotioneel heeft bijgestaan tijdens deze zware periode van 6 dagen zonder koelkast.
Nou, toedels hé
Gewoon lekker voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:22 schreef kree het volgende:
hmmmm zal ik het posten, hahaha tis zo niet wat ik normaal luister ofzo, gelijk naar de hell met dit...
Plastic verhit en verder uitgeboord. Schroefdraad opnieuw opgetapt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat heeft de monteur gedaan precies om het OK te krijgen? En moest je flink dokken voor zijn komst en arbeid?
Erg mooiquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Plastic verhit en verder uitgeboord. Schroefdraad opnieuw opgetapt.
70 euro. Maar omdat het bijna kerstmis is heb ik hem een barkie gegeven.
De wat?quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
Maar het was dus iemand die je zelf geregeld hebt vanuit de Goudengids?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
Maar het was dus iemand die je zelf geregeld hebt vanuit de Goudengids?
Jij bent een kloon van Tong80?quote:
Ik heb contact gehad met de verkopende partij. Die heeft een gast geregeld die hier in de buurt woont die een eigen zaakje in witgoed plaatsen/reparatie heeftquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:07 schreef LethalNinja het volgende:
hoe wist je nou wie je hiervoor moest bellen? Snap dat je 100 pleuro geeft als het toch relatief snel en goed gemaakt is
Bedanktquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:13 schreef Bargehassus het volgende:
Eind goed, al goed.![]()
Geniet van je koelkast.
Ga je nu een mooie positieve review plaatsen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met de verkopende partij. Die heeft een gast geregeld die hier in de buurt woont die een eigen zaakje in witgoed plaatsen/reparatie heeft
Prima.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je nu een mooie positieve review plaatsen?
SPOILER
Dat denk je, heb ik gedaan. Een vaatwasser, ze hebben met geweld de water afvoer leiding verbogen. Eentje van de twee monteurs probeerde nog te helpen, de ander is gewoon weggelopen naar de bus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Daarom de volgende keer bij Coolblue of een andere electronica/witgoed zaak kopen en voor 25 euro of zo extra een aansluitservice erbij kopen.
Dan zetten ze hem op de plaats waar jij hem wil, sluiten ze hem aan, nemen ze de troep en de oude koelkast weer mee.
Dus een tip van Bol.com, daar had je gekocht? Nou fijn dat het uiteindelijkt toch goed gekomen is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met de verkopende partij. Die heeft een gast geregeld die hier in de buurt woont die een eigen zaakje in witgoed plaatsen/reparatie heeft
Coolblue en vaatwassersquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat denk je, heb ik gedaan. Een vaatwasser, ze hebben met geweld de water afvoer leiding verbogen. Eentje van de twee monteurs probeerde nog te helpen, de ander is gewoon weggelopen naar de bus.
Uiteindelijk stonden we daar dan. Zelf de leiding kunnen fixen en Coolblue gaf niet thuis. Na een klacht wel de service kosten van 25 euro of zo teruggekregen.
Ja, daar betaal je dan extra geld voor, zodat gekwalificeerde monteurs hem voor je installeren, dus niet. Is een beetje alsof je powerlevel in WoW gaat aanbieden en ze vervolgens alleen maar halverwege de eerste dungeon brengt haha.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Coolblue en vaatwassersIk weet niet of ik dat nog eens ga doen. Hier hadden ze de oude redelijk snel weggehaald maar de nieuwe wilde ze niet op de juiste plek zetten. Nauwelijks moeite en uiteindelijk liepen ze maar gewoon weg. Stond daar dus een vaatwasser volledig in de weg en niet bruikbaar (want niet aangesloten).
Hij kocht het bij een Belgische winkel, via Bol.com. Wel goed dat die Belgen een mannetje in Nederland bij hem in de buurt wisten die niet al te gekke prijzen hanteerde. Als ik het goed begrijp tenminste. Het eerste verhaal kon hij als ebook uitgeven maar de details van de oplossing moet je uit hem trekken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dus een tip van Bol.com, daar had je gekocht? Nou fijn dat het uiteindelijkt toch goed gekomen is.
Je zou denken bij witgoed, het grote witgoed. Een wasmachine, wasdroger of vaatwasser dat ze wel weten wat ze doen. Maar helaas nee, ze doen van alles maar ze gaan bij lange na niet voor goed/ prima. Ik noemde net de vaatwasser maar de koelkast was ook geen feest. Tot drie keer toe wisten ze de koelkast al ver van te voren uit de verpakking te halen en in het trappenhuis van deukjes te voorzien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, daar betaal je dan extra geld voor, zodat gekwalificeerde monteurs hem voor je installeren, dus niet. Is een beetje alsof je powerlevel in WoW gaat aanbieden en ze vervolgens alleen maar halverwege de eerste dungeon brengt haha.
Trouwens goed dat je Jürgen uit de clan hebt gesmeten, altijd die smoesjes dat hij zich niet lekker voelt. En nu weer janken dat hij morgen niet kan omdat hij kerstavond of zo heeft? Goed gehandeld, we staan achter je beslissing. Zijn vriendin is nu ook de clan uit gegaan, dat is fijn, want nu kan ik me weer concentreren op het raiden en raak ik minder afgeleid.
ja vind ik ook, na de OP is het maar warrig maar ik denk dat jij het goed hebt samen gevat. De verkoop winkel is waar hij geholpen is. Bol.com heeft alleen het geld ontvangen en doorgezet naar de verkoper met inhouding van een leuk percentage voor zichzelf.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij kocht het bij een Belgische winkel, via Bol.com. Wel goed dat die Belgen een mannetje in Nederland bij hem in de buurt wisten die niet al te gekke prijzen hanteerde. Als ik het goed begrijp tenminste. Het eerste verhaal kon hij als ebook uitgeven maar de details van de oplossing moet je uit hem trekken.
Ja, koelkast heb ik ook door hen laten plaatsen. Niet die service fee betaald, maar ze hebben hem gewoon netjes geleverd. De mooiste ervaring heb ik ooit met een bankstel gehad. Die mocht Aziz niet naar boven dragen van de baas, maar voor 3 tientjes deed hij dat wel even met zijn collega.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je zou denken bij witgoed, het grote witgoed. Een wasmachine, wasdroger of vaatwasser dat ze wel weten wat ze doen. Maar helaas nee, ze doen van alles maar ze gaan bij lange na niet voor goed/ prima. Ik noemde net de vaatwasser maar de koelkast was ook geen feest. Tot drie keer toe wisten ze de koelkast al ver van te voren uit de verpakking te halen en in het trappenhuis van deukjes te voorzien.
Ja Jürgen mocht weg hoor. Deed ook altijd arrogant, was zogenaamd een sterke DPS en zou helpen met de verdediging maar hij was alleen maar bezig met zijn eigen score. Zag hem nooit de healers beschermen en toen hij bijna dood was wel boos op de healers dat ze hem niet snel genoeg healen. Die vriendin had wel een geile stem ja. Goed dat die weg is kunnen we ons weer op Raids focussen.
Nee, de verkopende partij die het via bol.com aanbood.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dus een tip van Bol.com, daar had je gekocht? Nou fijn dat het uiteindelijkt toch goed gekomen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |