daar was ik al bang voorquote:
Was wel de spannendste scene jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor![]()
Echt als kind nachtmerries gehad daarvan. Mijn vader had ons gewoon meegenomen naar de bioscoop om die film te zien. Mijn zusje was 7, die heeft een partij gehuild
best goed gedaan als je bedenkt dat dit uit 1981 wasquote:
Die blijven ook leuk jaquote:
ik kots op Home Alonequote:Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Die blijven ook leuk ja
In ieder geval beter dan Home Alone
uiteraardquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:40 schreef drakin het volgende:
Zolang je maar uit de buurt van mijn cornflakes blijft
die dingen voeden niet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:57 schreef chufi het volgende:
Das lang geleden dat ik die heb gehad ...
do not meddle in the cornflakes of drakinquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:40 schreef drakin het volgende:
Zolang je maar uit de buurt van mijn cornflakes blijft
..or she will hunt me downquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
do not meddle in the cornflakes of drakin
Dat is wat vroegquote:
Leave my cornflakes alone!!!!quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
do not meddle in the cornflakes of drakin
Was inderdaad lang geleden, maar vond ze vroeger zo lekker dat ik gewoon een zakje gehaald heb.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:57 schreef chufi het volgende:
Das lang geleden dat ik die heb gehad ...
Maar het is zo lekkuhrquote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je die Bierproeverij nooit gevolgd
En ook met knoflooksaus.quote:
Die worden toch ook beter met bierquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
De sokken van Prisha kwamen veelvuldig voorbij bijvoorbeeld
Daar waren de meningen toch anders over ...quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die worden toch ook beter met bier
Thuis.quote:
Kan wel hoor alleen moet dan iemand anders dan D. het organiserenquote:
Is D. stout geweest dan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan wel hoor alleen moet dan iemand anders dan D. het organiseren
Nee hoor maar na 2 jaar had hij er even geen zin meer in volgens mijquote:
o jammerquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor maar na 2 jaar had hij er even geen zin meer in volgens mij
quote:Op woensdag 20 december 2023 00:05 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Presepe, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
De foto is uiteraard van eerder op de avond.
Dat kan kloppenquote:Op woensdag 20 december 2023 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik ken het trouwens niet, zo van naam.
quote:Pastasaus met champignons en tomatenpuree?
Dat had er ook wel bij gekund.quote:Op woensdag 20 december 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
Bonen.. courgette ... je weet niet ...
Het is vaak moeilijk te zien in die gevulde saus oplossingen ..quote:Op woensdag 20 december 2023 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat had er ook wel bij gekund.
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 december 2023 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is vaak moeilijk te zien in die gevulde saus oplossingen ..
buienradar geeft aan dat er geen buien zijn.quote:Op woensdag 20 december 2023 06:38 schreef pullup het volgende:
Eens even checken of het weer regent zo
Wtf ... klik ik eens een keer op VI ....quote:Op woensdag 20 december 2023 07:01 schreef Pearlbitch het volgende:
An apple a day keeps the doctor away.
Hoewel....... 🤔
[ twitter ]
Ik zag het gisteren, dacht dat ik niet mee bij kwam en dan vooral dag geschater van Renequote:Op woensdag 20 december 2023 07:01 schreef Pearlbitch het volgende:
An apple a day keeps the doctor away.
Hoewel....... 🤔
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
De sokken van Prisha kwamen veelvuldig voorbij bijvoorbeeld
Ik wilde zeggen: lekker is dat, vakantie. Maar het kan nog zijn dat je nog twee dagen thuis werkt, dus niet zo vanzelfsprekend dat je na vandaag al vrij bent.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Dagje kantoor. Laatste op kantoor voor 2023
I am Grootquote:
Nee moet nogwel wat dagen werken. Maar allemaal vanuit thuis. Ligt wel genoeg werk, dus de tijd gaat dan wel snel. Wel volgende week do en vr vrij genomen. Dus mag niet klagenquote:Op woensdag 20 december 2023 09:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: lekker is dat, vakantie. Maar het kan nog zijn dat je nog twee dagen thuis werkt, dus niet zo vanzelfsprekend dat je na vandaag al vrij bent.
Hier alleen gevuld met koffie. Ben geen thee drinkerquote:Op woensdag 20 december 2023 09:07 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
(dat kopje in die smilie is bij mij dus altijd gevuld met thee, laat dat duidelijk zijn)
ha dan had ik het me toch goed bedacht. Laatste dag op kantoor does not equal vakantie.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee moet nogwel wat dagen werken. Maar allemaal vanuit thuis. Ligt wel genoeg werk, dus de tijd gaat dan wel snel. Wel volgende week do en vr vrij genomen. Dus mag niet klagen
Ik vind koffie ontzettend heerlijk ruiken. Maar lusten doe ik het niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier alleen gevuld met koffie. Ben geen thee drinker
Ja meestal vindt je het dan ook wel lekker, als je het lekker vindt ruiken.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind koffie ontzettend heerlijk ruiken. Maar lusten doe ik het niet.
Wel bizar eigenlijk, meestal als je iets lekker vind ruiken dan vind je het ook lekker.
Thee daarentegen....liters! Met als gevolg dat ik vanaf einde ochtend veel extra stappen zet want dan gaat het doorlopen
Op kantoor is wel fijn. Even wat mensen in het echt zien. Maar zou idd niet meer kunnen zonder de dagen thuis. Lekker niet gestoord worden. Of nouja minder.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha dan had ik het me toch goed bedacht. Laatste dag op kantoor does not equal vakantie.
Thuis werken, ik vind het toch wel echt lekker.
Maar dan werk je dus wel woensdag na de kerst?
Haha, had ik dat maar met hamburgers dat t alleen lekker rook.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind koffie ontzettend heerlijk ruiken. Maar lusten doe ik het niet.
Wel bizar eigenlijk, meestal als je iets lekker vind ruiken dan vind je het ook lekker.
Thee daarentegen....liters! Met als gevolg dat ik vanaf einde ochtend veel extra stappen zet want dan gaat het doorlopen
Beide ouders? Dat is niet fijn en daar gaat idd wat tijd inzitten weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 20 december 2023 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op kantoor is wel fijn. Even wat mensen in het echt zien. Maar zou idd niet meer kunnen zonder de dagen thuis. Lekker niet gestoord worden. Of nouja minder.
Ja beetje klote situatie met gezondheid beiden ouders de afgelopen maanden gehad dus daar wel wat vrije uren heen gegaan en dus net niet genoeg vrije dagen om die woensdag ook nog vrij te nemen.
quote:Op woensdag 20 december 2023 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha, had ik dat maar met hamburgers dat t alleen lekker rook.
Ja ik heb bij mijn werkgever al een plan voor als het nog meer uit de klauwen gaat lopen. Zorgverlof zal ik dan waarschijnlijk gaan inzetten. Werkgever is erg meedenkende en flexibel naast het zorgverlof. Maar werk 32u dus probeer nu steeds ook wat te schuiven met uren. Maargoed is niet altijd te doen. Helemaal doordat mijn moeder ongeneeslijk ziek is, maar wel nog vol voor chemokuren gaat. Maargoed, tijd voor feestdagen en straks er het beste van maken.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Beide ouders? Dat is niet fijn en daar gaat idd wat tijd inzitten weet ik uit ervaring.
Zorgverlof is een mogelijkheid maar dan krijg je 70% betaald (tenminste hier, maar volgens mij is dat wettelijk bepaald?) en volgens mij heeft dat ook impact op je pensioen opbouw.
Gelukig heb je nog wel wat lange weekenden dan, dat is wel het voordeel dat kerst op ma/di valt en nieuwjaarsdag op ma.
Ah dat is heftig. Woont ze nog wel zelfstandig? Je zei dat het met beide ouders niet goed ging, dus er komt veel op jouw schouders neer dan. Het scheelt een beetje als je broers/zussen hebt zodat de last wat verdeeld kan worden?quote:Op woensdag 20 december 2023 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik heb bij mijn werkgever al een plan voor als het nog meer uit de klauwen gaat lopen. Zorgverlof zal ik dan waarschijnlijk gaan inzetten. Werkgever is erg meedenkende en flexibel naast het zorgverlof. Maar werk 32u dus probeer nu steeds ook wat te schuiven met uren. Maargoed is niet altijd te doen. Helemaal doordat mijn moeder ongeneeslijk ziek is, maar wel nog vol voor chemokuren gaat. Maargoed, tijd voor feestdagen en straks er het beste van maken.
Tnx voor de info iig! Is het met jouw ouders wel goed gekomen hoop ik?
Mijn ouders zijn inmiddels beiden overleden. Mijn vader had ALS en woonde ook nog eens in de VS. Dus dat was behoorlijk puzzelen hoe te regelen. Gelukkig was mijn werkgever destijds ook heel erg meedenkend, dus ik kon daarheen vliegen en in de weken dat ik daar was ook werken. Ze waren ook soepel met mijn uren. Heel fijn als je een werkgever hebt die meedenkt en het niet moeilijker maakt dan het al is.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx voor de info iig! Is het met jouw ouders wel goed gekomen hoop ik?
Verschrikkelijk zeg. Lichamelijk leed heeft dan echt direct invloed op het brein ook. Dan heb je een minstens zo drukke tijd als ik heb. Sterkte!quote:Op woensdag 20 december 2023 10:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn inmiddels beiden overleden. Mijn vader had ALS en woonde ook nog eens in de VS. Dus dat was behoorlijk puzzelen hoe te regelen. Gelukkig was mijn werkgever destijds ook heel erg meedenkend, dus ik kon daarheen vliegen en in de weken dat ik daar was ook werken. Ze waren ook soepel met mijn uren. Heel fijn als je een werkgever hebt die meedenkt en het niet moeilijker maakt dan het al is.
En nu heb ik beide schoonouders waar van alles mee is. Moeders twee weken geleden gevallen en de heup gebroken, en vaders die ook gevallen was, ribben gekneusd en Alzheimer dat sinds de afgelopen 2 weken behoorlijk verslechterd is. Hij mag niet alleen blijven dus dat was wel een hefitge tijd. Hij is sinds maandag opgenomen op een gesloten afdeling en moeders in een revalidatiecentrum. Het kost allemaal behoorlijk wat energie en tijd.
Morguh Heerquote:
Oh op een gesloten afdeling. Heftig hoor. Veel sterkte.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn inmiddels beiden overleden. Mijn vader had ALS en woonde ook nog eens in de VS. Dus dat was behoorlijk puzzelen hoe te regelen. Gelukkig was mijn werkgever destijds ook heel erg meedenkend, dus ik kon daarheen vliegen en in de weken dat ik daar was ook werken. Ze waren ook soepel met mijn uren. Heel fijn als je een werkgever hebt die meedenkt en het niet moeilijker maakt dan het al is.
En nu heb ik beide schoonouders waar van alles mee is. Moeders twee weken geleden gevallen en de heup gebroken, en vaders die ook gevallen was, ribben gekneusd en Alzheimer dat sinds de afgelopen 2 weken behoorlijk verslechterd is. Hij mag niet alleen blijven dus dat was wel een hefitge tijd. Hij is sinds maandag opgenomen op een gesloten afdeling en moeders in een revalidatiecentrum. Het kost allemaal behoorlijk wat energie en tijd.
70 is nog jong inderdaad. Wel fijn dat ze elkaar nog hebben en elkaar kunnen helpen. Maar veel zorgen zo als ze toch beiden hulpbehoevend zijn. Veel sterkte.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg. Lichamelijk leed heeft dan echt direct invloed op het brein ook. Dan heb je een minstens zo drukke tijd als ik heb. Sterkte!
Mijn moeder woont thuis en doet altijd al alles regelen thuis. Mijn vader heeft heel veel problemen met het korte termijn geheugen. Kan er fysiek zijn voor mijn moeder. Zijn lief voor elkaar. Maar liep tegen fysieke problemen aan. Oa een delier gehad. Hebben elkaar nodig en kunnen het nog redden mocht er niks op het pad komen. Maar liep allemaal anders dan gehoopt. Ouder zijn beiden ong 70, dus imo te jong om te sterven. Maargoed, je hebt het niet voor het zeggen
70 is jong idd. Een delier is ook heftig om mee te maken. Ze weten er zelf na afloop meestal niets van maar degenen die het aanschouwen welquote:Op woensdag 20 december 2023 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg. Lichamelijk leed heeft dan echt direct invloed op het brein ook. Dan heb je een minstens zo drukke tijd als ik heb. Sterkte!
Mijn moeder woont thuis en doet altijd al alles regelen thuis. Mijn vader heeft heel veel problemen met het korte termijn geheugen. Kan er fysiek zijn voor mijn moeder. Zijn lief voor elkaar. Maar liep tegen fysieke problemen aan. Oa een delier gehad. Hebben elkaar nodig en kunnen het nog redden mocht er niks op het pad komen. Maar liep allemaal anders dan gehoopt. Ouder zijn beiden ong 70, dus imo te jong om te sterven. Maargoed, je hebt het niet voor het zeggen
tnxquote:Op woensdag 20 december 2023 11:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh op een gesloten afdeling. Heftig hoor. Veel sterkte.
Morgen weer geloof ikquote:Op woensdag 20 december 2023 09:08 schreef Prisha het volgende:
@:pullup het lijkt droog te zijn. Je verzuipt vandaag niet. Denk ik
Zou mij niet gelukt zijnquote:Op woensdag 20 december 2023 09:09 schreef Prisha het volgende:
Update op het hulstblaadjes front: zakje is nog dicht. Ik herhaal: zakje is nog dicht.
Hier nog één hulstblaadje en 4 kerstkransjes.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:14 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen gluur ik met een schuin oog naar de kast waar de hulstblaadjes in zitten
Alvast wat nieuwe kopen want dat red je nooooit tot kerstquote:Op woensdag 20 december 2023 11:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Hier nog één hulstblaadje en 4 kerstkransjes.
Ze roepen gewoon naar je hequote:Op woensdag 20 december 2023 11:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Hier nog één hulstblaadje en 4 kerstkransjes.
Maar ik snap prima wat je bedoeltquote:Op woensdag 20 december 2023 12:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze roepen gewoon naar je he![]()
Ik ga me niet heel meer kunnen inhouden.
edit: de zin klopt niet
quote:Op woensdag 20 december 2023 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik snap prima wat je bedoelt
Ik had vorige week ook van die leuke hulstblaadjes gekocht : 'leuk voor in het schaaltje''quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook van die leuke hulstblaadjes gekocht : 'leuk voor in het schaaltje''
heeft er niet lang gelegen
Dus ik haal het maar niet meerquote:
Herkenbaar. Zoiets moet ik echt niet op een schaaltje in zicht zetten. Dat ligt er inderdaad niet lang. En een leeg schaaltje staat zo sneuquote:Op woensdag 20 december 2023 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus ik haal het maar niet meer![]()
Maar de foto van pullup met al die schattige chocolaatjes ziet er wel mooi uit
Ja preciesquote:Op woensdag 20 december 2023 12:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zoiets moet ik echt niet op een schaaltje in zicht zetten. Dat ligt er inderdaad niet lang. En een leeg schaaltje staat zo sneu
ha nee bij mij werkt dat ook niet. Mijn moeders had dat ook, mooie schaaltje! Als ik er was keek ik ik altijd of er wat bij haar in die schaal lagquote:Op woensdag 20 december 2023 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Mijn moeder heeft rond de kerst altijd zo'n prachtig bonbon schaaltje met dito chocolaatjes .
Zij is geen snoeper , dus dan blijft het ook langer liggen![]()
Zo werkt het bij mij helaas niet
Herkenbaar dusquote:Op woensdag 20 december 2023 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha nee bij mij werkt dat ook niet. Mijn moeders had dat ook, mooie schaaltje! Als ik er was keek ik ik altijd of er wat bij haar in die schaal lag
Gewoon in het doosje, net als @pullupquote:Op woensdag 20 december 2023 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook van die leuke hulstblaadjes gekocht : 'leuk voor in het schaaltje''
heeft er niet lang gelegen
Ik keek alleen naar de chocolaatjes op de fotoquote:Op woensdag 20 december 2023 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon in het doosje, net als @:pullup
Ook al meteen vakantie of moet je dit jaar nog werken?quote:
Het is woensdagquote:
die met nootjes zijn mijn grote valkuilquote:Op woensdag 20 december 2023 13:40 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit aan de bruine choco m&m's. Die roepen altijd (zie reclame). Dus gaan op vandaag.
quote:
Ik lust geen nootjes en ook geen pinda'squote:Op woensdag 20 december 2023 14:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
die met nootjes zijn mijn grote valkuil![]()
Eet smakelijk
Moet volgende week woensdag nog wat werken. Daarna weer weekendquote:Op woensdag 20 december 2023 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook al meteen vakantie of moet je dit jaar nog werken?
U heeft de dag goed geraden,quote:
Ok ik dacht dat je in het weekeinde was achtergeblevenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U heeft de dag goed geraden,
u gaat door voor de superhoofdprijs
quote:Op woensdag 20 december 2023 14:42 schreef pullup het volgende:
Dit doet een papegaai met een @:superbadeendje
[ twitter ]
Nee, geen vakantie helaasquote:Op woensdag 20 december 2023 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik dacht dat je in het weekeinde was achtergebleven
Dan eet je eerst de chocola eraf?quote:Op woensdag 20 december 2023 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik lust geen nootjes en ook geen pinda'sDus jij mag die voortaan van me hebben
Paar dagen vrij met kerst en voor de jaarwisseling op trainingskamp in Brugge voor een ruim weekjequote:Op woensdag 20 december 2023 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen vakantie helaas
Jij wel? Of moet je gewoon doorwerken?
Een ruim weekje voor de jaarwisseling. Dat past toch nietquote:Op woensdag 20 december 2023 15:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Paar dagen vrij met kerst en voor de jaarwisseling op trainingskamp in Brugge voor een ruim weekje
Zeker al begonnen en er is ook nog na de jaarwisseling ruimte zat om te blijvenquote:Op woensdag 20 december 2023 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een ruim weekje voor de jaarwisseling. Dat past toch niet
Voorbereiding voor Parijs al begonnen?
Dus daar een feestje met de ploegquote:Op woensdag 20 december 2023 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker al begonnen en er is ook nog na de jaarwisseling ruimte zat om te blijven
quote:Op woensdag 20 december 2023 15:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb zojuist ook hulstblaadjes gekocht voor kerst.
[ afbeelding ]
in een schaaltje?quote:
Die ik nu direct coach dit jaar gaan eerder voor Los Angeles en van wat ik hiervoor heb begeleid gaan er 6 naar de spelen in het nationale team en ik hoop op 4 medailles voor ze.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus daar een feestje met de ploeg
En hoe zijn de kansen in Parijs voor jouw roeiers?
Of in het maagjequote:
Ben je erbij in Parijs?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ik nu direct coach dit jaar gaan eerder voor Los Angeles en van wat ik hiervoor heb begeleid gaan er 6 naar de spelen in het nationale team en ik hoop op 4 medailles voor ze.
Eentje is net tot Asterdamse sporter van het jaar 2023 uitgeroepen en die maakt flinke kans op goud eigenlijk wel
Hopelijk dus ook een klein feestje voor jouquote:Op woensdag 20 december 2023 15:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ik nu direct coach dit jaar gaan eerder voor Los Angeles en van wat ik hiervoor heb begeleid gaan er 6 naar de spelen in het nationale team en ik hoop op 4 medailles voor ze.
Eentje is net tot Asterdamse sporter van het jaar 2023 uitgeroepen en die maakt flinke kans op goud eigenlijk wel
Als toerist 1 of 2 dagenquote:
ik meende van een collega te horen dat die kaartjes lastig waren te krijgen? maar jij kan er wellicht via de bond aan komen?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:41 schreef pullup het volgende:
Heb nog geen kaartjes maar dat gaat wel lukken
Ja klopt daar is nog wel wat te regelen denk ikquote:Op woensdag 20 december 2023 15:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik meende van een collega te horen dat die kaartjes lastig waren te krijgen? maar jij kan er wellicht via de bond aan komen?
Pullup kan vast wel tickets regelen via ene Mauritsquote:Op woensdag 20 december 2023 15:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik meende van een collega te horen dat die kaartjes lastig waren te krijgen? maar jij kan er wellicht via de bond aan komen?
Getsiequote:Op woensdag 20 december 2023 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pullup kan vast wel tickets regelen via ene Maurits
quote:Op woensdag 20 december 2023 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pullup kan vast wel tickets regelen via ene Maurits
Maurits Hendricks doelt ie opquote:
De grootste schandvlek die nog bij ajax zit nuquote:
In zijn verdediging, het hockeycoach zijn ging het goed afquote:Op woensdag 20 december 2023 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Maurits Hendricks doelt ie op
De knakker verantwoordelijk voor de losers vlucht uit Rio voor atleten zonder medailles en de achteruitgang van Ajax, alles wat die aanraakt is ten dode opgeschreven en het is nog een etter ook.
Met terugwerkende kracht moeten we kunnen concluderen dat die blijkbaar zo goed waren dat zelfs hij er niets aan kon verklotenquote:Op woensdag 20 december 2023 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In zijn verdediging, het hockeycoach zijn ging het goed af
Daarna, zie hier boven
quote:Op woensdag 20 december 2023 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De grootste schandvlek die nog bij ajax zit nu![]()
o. die.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Maurits Hendricks doelt ie op
De knakker verantwoordelijk voor de losers vlucht uit Rio voor atleten zonder medailles en de achteruitgang van Ajax, alles wat die aanraakt is ten dode opgeschreven en het is nog een etter ook.
Dan wel uiteraard.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar áls je een hond had zou die dat ook doen.
quote:Op woensdag 20 december 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
Dan maar geen corona prik.
Dichtstbijzijnde is Den Helder
Je bent ook wel aan de late kant.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
Dan maar geen corona prik.
Dichtstbijzijnde is Den Helder
In het begin van de Corona tijd ben ik er wel eens geweest voor een test, maar toen was de angst veel groter dan nu.quote:
Ja idd...totaal vergeten.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je bent ook wel aan de late kant.
Het goede levenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet volgende week woensdag nog wat werken. Daarna weer weekend
Mijn zoon werkt daar net rechts naast, ze hebben een extra buitenbar gemaakt, en vertelde vandaag dat ze gister 270 flessen glühwein hadden verkocht.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
Het was al gezellig druk voor S10 op de Grote Markt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb bijna de hele maand december al vrijquote:Op woensdag 20 december 2023 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel vakantie?
Een microbiologisch gedichtquote:Op woensdag 20 december 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Steven Wilson![]()
The power of nature
And the oppression of strangers
The consequence of dread
A barbarous brain, a dominant strain
You'll never win this game
Liedquote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een microbiologisch gedicht
Lang leve je bijstandsuitkering?quote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele maand december al vrij
Ik ook, werkopdracht uitgesteldquote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind twee weken wel genoeg..quote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Al zou ik best wat meer willen werken.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de bijstand zo hoog was als mijn salaris zou ik het gaan overwegenquote:Op woensdag 20 december 2023 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang leve je bijstandsuitkering?
Ik vind het ook niet erg om weer te beginnenquote:Op woensdag 20 december 2023 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook. Al zou ik best wat meer willen werken.
Daar heb ik ook even een gluhweintje gehaaldquote:Op woensdag 20 december 2023 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt daar net rechts naast, ze hebben een extra buitenbar gemaakt, en vertelde vandaag dat ze gister 270 flessen glühwein hadden verkocht.
Hij vond het wel te druk.
Jij als ervaringsdeskundige, zou ie stuk zijn?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de bijstand zo hoog was als mijn salaris zou ik het gaan overwegen
Is dat nieuw, dat ze bij SR zo'n "special artist" op de avond hebben? Ik heb bij vorige edities dat nooit zo ervaren.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik ook even een gluhweintje gehaaldWel een gezellig plekje om te werken deze dagen lijkt me
maar ook heel druk kan ik mij voorstellen. Nu was het nog lang niet vol en stond er al een flinke rij bij de twee barretjes daar.
En vanavond verwachten ze ook weer een vol plein voor Only The Poets.
Nu waren de afgelopen edities met corona sowieso wat anders ingericht maar ik heb ook het idee dat dat nieuw is. Ze hebben iedere avond een mooi programma op dat plein met live muziek maar op de radio zenden ze maar één nummer per artiest live uit. Dat is dus echt bedoeld om het plein te vermaken/vol te krijgen en dat is wel nieuw volgens mij.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat nieuw, dat ze bij SR zo'n "special artist" op de avond hebben? Ik heb bij vorige edities dat nooit zo ervaren.
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nu waren de afgelopen edities met corona sowieso wat anders ingericht maar ik heb ook het idee dat dat nieuw is. Ze hebben iedere avond een mooi programma op dat plein met live muziek maar op de radio zenden ze maar één nummer per artiest live uit. Dat is dus echt bedoeld om het plein te vermaken/vol te krijgen en dat is wel nieuw volgens mij.
En het werkt
Jongquote:
Kannetje olie erin, rol ducktape om de bumper te fixen en paar keer met een hamer op het motorblok slaan en hij loopt als nooit tevorenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als ervaringsdeskundige, zou ie stuk zijn?
O mooi zo wit donzig vogeltjequote:
Prachtig beestjequote:Op donderdag 21 december 2023 06:22 schreef pullup het volgende:
Zelfde pluisje, verschillende fotografen
Ben benieuwd naar de Kerstboom vol met ballen die hier aan de overkant staat. Zullen de ballen het overleven de storm. Merk er hier nog niet veel van, kan ook nog niet echt iets zien buitenquote:
Ik zie het zo vanzelf welquote:Op donderdag 21 december 2023 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de Kerstboom vol met ballen die hier aan de overkant staat. Zullen de ballen het overleven de storm. Merk er hier nog niet veel van, kan ook nog niet echt iets zien buiten
Lijkt mij wel verstandig. ANders moet je misschien wel heul hard roeien als je buitengaat en de wind van voren hebtquote:Op donderdag 21 december 2023 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het zo vanzelf welDenk dat het weer binnen op de roeimachine zitten gaat worden
Voor wereldvrede!quote:Op donderdag 21 december 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Even hier ook, wil jullie dit niet ontnemen![]()
Succes allemaal, geniet er van
Er is een feestdag in december die het leed tussen het verplichte gourmetten doet verzachten: Wereld Orgasme Dag. De initiatiefnemers menen dat het massaal en tegelijkertijd hebben van een orgasme, bijdraagt aan een toename van positieve energie in het energieveld van de aarde. Een collectief orgasme zou zelfs bijdragen aan de wereldvrede. Het zou meer effect hebben dan bidden. O ja, het moet natuurlijk wel synchroon gebeuren, dus kijk even op de link, dan weet je wanneer je in actie moet komen voor de wereldvrede.
https://www.dagenvanhetjaar.nl/21-december-wereld-orgasme-dag/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mondiaal_orgasme
Ja toch, beetje jammer vond ikquote:Op donderdag 21 december 2023 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Voor wereldvrede!![]()
Ik zie alleen nergens een timer ofzo. Zou jammer zijn als je wereldvrede op een paar seconden mist.
Hou je maar goed vast danquote:
Geel denk ikquote:
Sextinction Rebellionquote:Op donderdag 21 december 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Even hier ook, wil jullie dit niet ontnemen![]()
Succes allemaal, geniet er van
Er is een feestdag in december die het leed tussen het verplichte gourmetten doet verzachten: Wereld Orgasme Dag. De initiatiefnemers menen dat het massaal en tegelijkertijd hebben van een orgasme, bijdraagt aan een toename van positieve energie in het energieveld van de aarde. Een collectief orgasme zou zelfs bijdragen aan de wereldvrede. Het zou meer effect hebben dan bidden. O ja, het moet natuurlijk wel synchroon gebeuren, dus kijk even op de link, dan weet je wanneer je in actie moet komen voor de wereldvrede.
https://www.dagenvanhetjaar.nl/21-december-wereld-orgasme-dag/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mondiaal_orgasme
ALs het niet zo regende kwam ik ookquote:Op donderdag 21 december 2023 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sextinction Rebellion
Lekker met z'n allen vingerverven en handkarren op de A12.
quote:Op donderdag 21 december 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het niet zo regende kwam ik ook
Leuk he die Nederlandse taalquote:
Hoe kom je er op?quote:
Hoe kom je er afquote:
Morguh druk baasjequote:Op donderdag 21 december 2023 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
Drukke werkochtend, maar toch nog een goede morgen allemaal.
Jazeker, jij ook fijne feestdagen Saar!quote:Op donderdag 21 december 2023 08:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij is dit de meest natte kortste dag.
Bluh.
By the way, zagen jullie mijn berichtje voorbij komen?
Gezien en jij ook heel fijne feestdagenquote:Op donderdag 21 december 2023 08:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bluh.
Dat is morgenquote:Op donderdag 21 december 2023 08:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bluh.
Daar moeten ze van de regering wat aan doenquote:Op donderdag 21 december 2023 12:06 schreef espri het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Wat een weer zeg, even naar de tandarts en je bent bijna doorweekt.
Jahquote:Op donderdag 21 december 2023 12:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar moeten ze van de regering wat aan doen
Hier schijnt het zonnetje nuquote:Op donderdag 21 december 2023 12:06 schreef espri het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Hou op schei uit ... ff klein stukje fietsen naar de winkel ..quote:Op donderdag 21 december 2023 12:06 schreef espri het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Ja dat dus grrrrr.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hou op schei uit ... ff klein stukje fietsen naar de winkel ..
O goed dat je het zegt, ik ben vergeten een kerststol te kopen.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:07 schreef espri het volgende:
Maar goed, zit nu aan een lekkere krentenbol; met roomboter.
Ojee, dat kan niet he?quote:Op donderdag 21 december 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O goed dat je het zegt, ik ben vergeten een kerststol te kopen.
O vind het vaak lekkerder dan het warme eten. Lekker met een gekookt eitje en roomboterquote:Op donderdag 21 december 2023 13:09 schreef espri het volgende:
[..]
Ojee, dat kan niet he?
Ik lust het niet maar heb er wel 2 besteld, morgen komen kids en kleinzoon voor een paar dagen en die eten het wel.
Ik mocht van mezelf rosbief kopen , dus ik heb mezelf getrakteerd op een heerlijk vers bolletje met roomboter en rosbiefquote:Op donderdag 21 december 2023 13:07 schreef espri het volgende:
Maar goed, zit nu aan een lekkere krentenbol; met roomboter.
Nee spijs dan voel ik mn vullingen bij elkaar trekken brrrr.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind het vaak lekkerder dan het warme eten. Lekker met een gekookt eitje en roomboter![]()
Gezellig dagen dus voor de boeg, leuk hoor lekker genieten
Oehhhhhhh ook heerlijk, beetje zout, beetje peper hmmmquote:Op donderdag 21 december 2023 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik mocht van mezelf rosbief kopen , dus ik heb mezelf getrakteerd op een heerlijk vers bolletje met roomboter en rosbief
Zo nu en dan mag ik dat van mezelf kopen , beetje peper en zout eropquote:Op donderdag 21 december 2023 13:15 schreef espri het volgende:
[..]
Oehhhhhhh ook heerlijk, beetje zout, beetje peper hmmm
Dan kan je er zo van genieten he?quote:Op donderdag 21 december 2023 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo nu en dan mag ik dat van mezelf kopen , beetje peper en zout erop![]()
Ik vind dat juist lekker, ook met een plakje kaas er op.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:15 schreef espri het volgende:
[..]
Nee spijs dan voel ik mn vullingen bij elkaar trekken brrrr.
Ja wordt een drukke bedoening maar ook super gezellig.
Ja echt wel!! En helemaal nu ..droge kleren aan en bijkomen met een broodjequote:Op donderdag 21 december 2023 13:18 schreef espri het volgende:
[..]
Dan kan je er zo van genieten he?
Manlief ook maar alleen de geur word ik al niet lekkerquote:Op donderdag 21 december 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat juist lekker, ook met een plakje kaas er op.
Ultiem genotquote:Op donderdag 21 december 2023 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt wel!! En helemaal nu ..droge kleren aan en bijkomen met een broodje
quote:
Kan, mijn dochters lusten het ook niet. Zoon is er weer gek opquote:Op donderdag 21 december 2023 13:19 schreef espri het volgende:
[..]
Manlief ook maar alleen de geur word ik al niet lekker
\\\\\\\\Ik neem gewoon het kontje, dan heb ik een soort krentenbol zonder spijs.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, mijn dochters lusten het ook niet. Zoon is er weer gek op
Leuke vakantie gehad wel?quote:
In het eerste stukje zit nooit spijsquote:Op donderdag 21 december 2023 13:24 schreef espri het volgende:
[..]
\\\\\\\\Ik neem gewoon het kontje, dan heb ik een soort krentenbol zonder spijs.
Heerlijk, we hebben beiden onze verjaardagen gevierd en we zijn in Duitsland, Engeland, Frankrijk geweest.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad wel?
Waar zijn jullie heen gedobberd?
quote:
Precies dus dat is voor mij.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het eerste stukje zit nooit spijs
Gefeliciteerd dan nogquote:Op donderdag 21 december 2023 13:27 schreef espri het volgende:
[..]
Heerlijk, we hebben beiden onze verjaardagen gevierd en we zijn in Duitsland, Engeland, Frankrijk geweest.
Dankjewel.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan nog
En klinkt goed
Oh Van Harte Gefeliciteerd nog dan!!quote:Op donderdag 21 december 2023 13:27 schreef espri het volgende:
[..]
Heerlijk, we hebben beiden onze verjaardagen gevierd en we zijn in Duitsland, Engeland, Frankrijk geweest.
Dankjewel.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh Van Harte Gefeliciteerd nog dan!!![]()
Leuk hoor, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst bij begeleid werk.
Ik ben blijkbaar een goeie inpakhulp.
Het stroomt nog wel maar het spuit niet meer..quote:Op donderdag 21 december 2023 15:11 schreef pullup het volgende:
Die nep vulkaan is er al weer mee gestopt
Dubbel felies dan!quote:Op donderdag 21 december 2023 13:27 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk bioscoopbonnen! En voor iets te snaaien!quote:Op donderdag 21 december 2023 13:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst bij begeleid werk.
Ik ben blijkbaar een goeie inpakhulp.
En hoe komt ze weer thuis?quote:Op donderdag 21 december 2023 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
Tering wat een wind hier nu joh. Vanavond kerstdiner van mijn dochter op school. Ik bind der wel vast aan een vlieger, zodat ze mooi erheen kan met de wind mee
Ik zag een filmpje van iemand die een banaan in de lava gooide 🍌quote:Op donderdag 21 december 2023 15:11 schreef pullup het volgende:
Die nep vulkaan is er al weer mee gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |