Jammer, ik heb 91,1 geboden.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef franklop het volgende:
Zou 91 miljoen voor De Lie genoeg zijn?
Dat hoop ik niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen we @:Momo al feliciteren met Ganna?
Twan Kastelijns?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel op een renner met de initialen TK geboden? Anders ben ik woedend
Ietsje? Dit is zelfs na de 2e bel, haal maar een briefjequote:Op maandag 8 januari 2024 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestuurd, ietsje te laat. Welgemeende excuses.
Strafregels schrijven? Alle transfers?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ietsje? Dit is zelfs na de 2e bel, haal maar een briefje
Dainese!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef knijn1985 het volgende:
soso een italiaan is heel veel gekozen na zijn transfer waar het normaal goedkoper is
Betekent dit dat je alle biedingen binnen hebt?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef knijn1985 het volgende:
soso een italiaan is heel veel gekozen na zijn transfer waar het normaal goedkoper is
Wel godverdomme.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef knijn1985 het volgende:
5 % rente!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Strafregels schrijven? Alle transfers?
Ja, dit.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestuurd, ietsje te laat. Welgemeende excuses.
Ja, per PM inleveren bij @heywooduquote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Strafregels schrijven? Alle transfers?
Gianni M.?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heb ik een team vol getransfereerde Italianen
Daar durfde ik niet op te biedenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen we @:Momo al feliciteren met Ganna?
Ik ontspring de dans voor nuquote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef knijn1985 het volgende:
Dit vind ik dan weer geen leuk berichtquote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt ook de hele Lidl leeggekocht omdat je Trek had?
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is heel erg niet leuk.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer geen leuk bericht
quote:
Het raam staat hier al open om te smijten.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop dat ik de veelscorende Deen wel binnen heb
oeiquote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
Goh, voorspelbaar. Daar heb ik me toch een achterlijk bedrag op stukgesmeten.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
Valgren?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
Vingegaard.quote:
Dan heb jij 10 man binnen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand heeft geboden op welke renner dan ook van Tietema-clan
Tour de Frozen Tietema?quote:
Alleen een Tsjech!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah verdomme, iedereen heeft ingezet op de Lidl.
Ik log vast uit.
Cadel?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop dat ik toch op zijn minst mijn Australiaantje binnen heb.
Julien V.?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Uiteraard heb ik ook alle talentjes een contract aangeboden
Rohan Dennis?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
Rohan D. ?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
Corey C.?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
Alexander Kamp natuurlijk.quote:
Zowaar terecht dat deze is afgekort!quote:
Het is natuurlijk Dennis R.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zowaar terecht dat deze is afgekort!
Enkel Wilco als die iets kan winnen en....quote:Op maandag 8 januari 2024 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die rijdt het hele peleton op een hoopje
Gelukkig doet Hoogerland niet meer meequote:Op maandag 8 januari 2024 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die rijdt het hele peleton op een hoopje
Een veelscorende Nederlander schijnt ook populair te zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benieuwd naar de volgende teaser.
Iedereen wil Jan Maas in zijn team voor de gezelligheidquote:Op maandag 8 januari 2024 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een veelscorende Nederlander schijnt ook populair te zijn.
Sympathiek.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb op het laatste moment mijn bod op een Bask ingetrokken
@:Rellende_Rotscholier
Håland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, ik geef het ook alvast opquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie het al, dit wordt met 100 miljoen op naar ronde 2.
Dan streep ik die doorquote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel wat Kronen stukgeslagen op een andere Scandinaviër.
Ik hoop dat je niet te gek op hem geboden hebt.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een zwak voor Waerenskjold, maar ik mag waarschijnlijk in ronde 5 op drie Kulsets bieden.
Altijd wel een beetje toch?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer zit iedereen zo te azen op die Denen? Die waren godsamme nooit populair.
Ik heb verduiveld weinig Basken.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb op het laatste moment mijn bod op een Bask ingetrokken
@:Rellende_Rotscholier
Zo gaat het spreekwoord toch ook, twee honden die vechten om een Deen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer zit iedereen zo te azen op die Denen? Die waren godsamme nooit populair.
Vast beter dan vorig jaar.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel dat dit mijn jaar gaat worden
Beter 1 Deen in je hand dan 10 in je verliezende bod.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo gaat het spreekwoord toch ook, twee honden die vechten om een Deen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |