Sympathiek.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb op het laatste moment mijn bod op een Bask ingetrokken
@:Rellende_Rotscholier
Håland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, ik geef het ook alvast opquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie het al, dit wordt met 100 miljoen op naar ronde 2.
Dan streep ik die doorquote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel wat Kronen stukgeslagen op een andere Scandinaviër.
Ik hoop dat je niet te gek op hem geboden hebt.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een zwak voor Waerenskjold, maar ik mag waarschijnlijk in ronde 5 op drie Kulsets bieden.
Altijd wel een beetje toch?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer zit iedereen zo te azen op die Denen? Die waren godsamme nooit populair.
Ik heb verduiveld weinig Basken.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb op het laatste moment mijn bod op een Bask ingetrokken
@:Rellende_Rotscholier
Zo gaat het spreekwoord toch ook, twee honden die vechten om een Deen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer zit iedereen zo te azen op die Denen? Die waren godsamme nooit populair.
Vast beter dan vorig jaar.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel dat dit mijn jaar gaat worden
Beter 1 Deen in je hand dan 10 in je verliezende bod.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo gaat het spreekwoord toch ook, twee honden die vechten om een Deen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |