Het is een complot!quote:Op woensdag 20 december 2023 12:37 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Die werkten toen al niet zo goed. Ze hadden een betrouwbaarheid van 60% tot 80% met duidelijke klachten (afhankelijk van het merk) en minder dan 10% zonder klachten. Robert koch-instotuut had er toentertijd uitgebreid onderzoek over gepubliceerd, Maar de link is dood nu en nu zit het onderzoek vreemd genoeg achter slot en grendel van een EU-site.
Volgende week is het kantoor dicht dus dan zijn wij met vakantie. Verwacht dan ook dat ik minder op FOK! zal zijn.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wanneer ga je met vakantie?
Tjonge. Een "manager" die zich niet kan gedragen op dit forum en termen gebruikt als "a niffo" (puur achterbuurt)
Lekker copy pasten van NU.nlquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk vrij verontrustend, zeker gezien de recente zeer grote stijging in het aantal besmettingen en zelfs de ziekenhuisbesmetting. Ik gebruik het dashboard nog dagelijks om te bepalen of het veilig is om bepaalde locaties te bezoeken en welke maatregelen daar dan bij nodig zijn.
Als de overheid het dashboard echt wil stoppen maar dan op zijn minst op bepaalde locaties de basismaatregelen verplicht in de herfst en winter. Ik denk hierbij aan bijvoorbeeld mondkapjes en afstand houden in supermarkten.
Echter, met de recente toename in besmettingen zou ik zelf ook graag een toegangspas en of lokale lockdown zien. Ik hoop zeer dat de minister het stopzetten wil heroverwegen.
Ik werk zelf ook bij de rijksoverheid. En als een manager mij aan zou spreken met A niffo, zou ik een ernstig gesprek met hem hebben over zijn niveau van functioneren. En wat je hier aan gedrag laat zien lijkt meer op die van een hangjunk dan een manager.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Volgende week is het kantoor dicht dus dan zijn wij met vakantie. Verwacht dan ook dat ik minder op FOK! zal zijn.
Jij als student krijgt twee weken vakantie, veel plezier met je stufi!
Dat is, gewoon een act binnen de KLB kliek, dat is toch duidelijk.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:06 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook bij de rijksoverheid. En als een manager mij aan zou spreken met A niffo, zou ik een ernstig gesprek met hem hebben over zijn niveau van functioneren. En wat je hier aan gedrag laat zien lijkt meer op die van een hangjunk dan een manager.
Taal van Marokkaanse jochies die niet ver komen.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ze mij aan zouden spreken met A Niffo zou ik zeggen: WAT? Echt nog nooit van dat woord gehoord. Dat gebruiken wij hier niet op het Limburgse platteland.
Alsof ik a niffo op kantoor gebruikquote:Op woensdag 20 december 2023 13:06 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook bij de rijksoverheid. En als een manager mij aan zou spreken met A niffo, zou ik een ernstig gesprek met hem hebben over zijn niveau van functioneren. En wat je hier aan gedrag laat zien lijkt meer op die van een hangjunk dan een manager.
Vaccineren is belangrijk om jezelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus.quote:Op maandag 18 december 2023 20:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
Vanavond nog even getest, niet voor mezelf maar voor een aantal mensen in mijn omgeving die kanker hebben waarvan er een aan de chemo zit. Kunnen een paar bovenstaande proleten nog wat van leren.
Zandpadtaalquote:Op woensdag 20 december 2023 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al ja. Hier hebben we alleen zandpaden, vandaar dat ik het niet ken.
Wie zegt dat C.L.Werner volwassen is?quote:Op woensdag 20 december 2023 13:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dat pubers het stoer vinden om zo te praten kan ik nog enigszins begrijpen.
Maar een volwassene, dat is gewoon triest.
Mentaal iig niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie zegt dat C.L.Werner volwassen is?
Over jou kan hetzelfde gezegd worden, me dunkt.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:28 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mentaal iig niet.
Hij zit al 15 jaar op Fok, en ik ga er vanuit dat hij op moment van registreren we stuk ouder was dan 3
Hoe heette jij eigenlijk vroeger op Fok!? Vroeg ik me laatst al af. Mag ook in een DM hoor als je het verder geheim wil houden. Of misschien mag ik het ook niet weten...quote:Op woensdag 20 december 2023 13:28 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mentaal iig niet.
Hij zit al 15 jaar op Fok, en ik ga er vanuit dat hij op moment van registreren we stuk ouder was dan 3
Deze is te makkelijk hoor.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe heette jij eigenlijk vroeger op Fok!? Vroeg ik me laatst al af. Mag ook in een DM hoor als je het verder geheim wil houden. Of misschien mag ik het ook niet weten...
Tot nu toe twee keer corona gehad (dat ik weet) en de testen sloegen beide keren idd pas aan toen ik zelf al doorhad dat ik idd iets onder de leden had.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:37 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Die werkten toen al niet zo goed. Ze hadden een betrouwbaarheid van 60% tot 80% met duidelijke klachten (afhankelijk van het merk) en minder dan 10% zonder klachten.
Het is gewoon je niveau. Kijk naar je avatar en je taalgebruik. De managers die ik ken van mijn werk hebben stuk voor stuk niveau. Jij hebt helemaal niets. Ik vraag me echt serieus af hoe je manager bent geworden. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat je enige opleiding hebt.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Alsof ik a niffo op kantoor gebruikmaar jouw wereldbeeld is zeer beperkt bij de rijksoverheid. Jij denkt dat managers geen hip hop en R&B luisteren en in hun vrije tijd street slang gebruiken? Droom lekker verder.
Vaccineren is belangrijk om jezelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus.
Daar spreken ze je aan met enne.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ze mij aan zouden spreken met A Niffo zou ik zeggen: WAT? Echt nog nooit van dat woord gehoord. Dat gebruiken wij hier niet op het Limburgse platteland.
De "manager" van het lokale palletsorteerbedrijf zal inderdaad wel zulke "muziek" luisteren ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Alsof ik a niffo op kantoor gebruikmaar jouw wereldbeeld is zeer beperkt bij de rijksoverheid. Jij denkt dat managers geen hip hop en R&B luisteren en in hun vrije tijd street slang gebruiken? Droom lekker verder.
Vaccineren is belangrijk om jezelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus.
Door een coronabesmetting veroorzaakte hersenschade die leidt tot het luisteren van "muziek" als rap en hip-hop.quote:
"Auch enne allein ein anjere kluuer"quote:Op woensdag 20 december 2023 15:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dan antwoord je met "Auch enne" en dan heb je een volledig en diepgaand gesprek gevoerd.
A niffo ga huilen en dien een klacht in bij je managers met niveauquote:Op woensdag 20 december 2023 15:00 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het is gewoon je niveau. Kijk naar je avatar en je taalgebruik. De managers die ik ken van mijn werk hebben stuk voor stuk niveau. Jij hebt helemaal niets. Ik vraag me echt serieus af hoe je manager bent geworden. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat je enige opleiding hebt.
Goede vraag, ik hoor het graagquote:Op woensdag 20 december 2023 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie zegt dat C.L.Werner volwassen is?
15 jaar niffo's dat is wel lang zeg!quote:Op woensdag 20 december 2023 13:28 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mentaal iig niet.
quote:Op woensdag 20 december 2023 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe heette jij eigenlijk vroeger op Fok!? Vroeg ik me laatst al af. Mag ook in een DM hoor als je het verder geheim wil houden. Of misschien mag ik het ook niet weten...
Dat zou jij beter weten dan ik a niffoquote:Op woensdag 20 december 2023 15:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De "manager" van het lokale palletsorteerbedrijf zal inderdaad wel zulke "muziek" luisteren ja.
Pushmeldingenquote:Opnieuw stijging coronavirusdeeltjes rioolwateronderzoek RIVM
Het aantal coronavirusdeeltjes in het rioolwater is opnieuw gestegen en bereikt daarmee een nieuwe recordhoogte. Dat blijkt uit cijfers van het RIVM over het aantal virusdeeltjes in het rioolwater. Het gaat om een stijging van 16 procent ten opzichte van vorige week.
Het RIVM voert sinds de coronapandemie metingen uit in het rioolwater om de verspreiding van het coronavirus in Nederland te volgen.
Uit de vorige weekmeting op 13 december, bleek dat het landelijk gemiddelde aantal virusdeeltjes in het rioolwater met 57 procent was gestegen ten opzichte van een week eerder. Het was het hoogste aantal aangetroffen virusdeeltjes sinds het RIVM in het voorjaar van 2020 begon met de metingen. Het aantal virusdeeltjes lag bijna anderhalf keer zo hoog als bij de vorige hoogste piek, die was in 2022.
Opnames ziekenhuis
Ook het aantal ziekenhuisopnames van coronapatiënten is licht gestegen in vergelijking met de vorige meting. Het aantal patiënten met het coronavirus lag afgelopen week gemiddeld op 881 patiënten, in vergelijking met 686 patiënten in de week er voor.
We gaan allemaal dood.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:20 schreef Dutch_view het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)lwateronderzoek-rivm
[..]
Pushmeldingen
quote:Op woensdag 20 december 2023 16:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Pushmeldingen
Haha! Ik weet nog dat ik hier net woonde en kwam de buurvrouw ergens tegen. En zij: Enne? Ikke allemaal rond kijken wat ze bedoelde, geen idee.quote:
Kom maar op, ik maak gehakt van je wanneer het op pallets sorteren aankomt.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat zou jij beter weten dan ik a niffo
Waarom knip jij het artikel precies voor het stuk waar staat.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Pushmeldingen
Het is best vreemd dat de media doen alsof ziekenhuizen een entiteit met een mening zijn.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:04 schreef koemleit het volgende:
Waarom knip jij het artikel precies voor het stuk waar staat.
"De ziekenhuizen maken zich totaal geen zorgen"?
Wat een semantisch gejank over "de media". Alsof "de media" entiteiten zijn die kunnen doen alsof.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:40 schreef Za het volgende:
[..]
Het is best vreemd dat de media doen alsof ziekenhuizen een entiteit met een mening zijn.
"De snelwegen maken zich geen zorgen over files vandaag".
De media zijn communicatiekanalen itt ziekenhuizen of snelwegen.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:44 schreef recursief het volgende:
Wat een semantisch gejank over "de media". Alsof "de media" entiteiten zijn die kunnen doen alsof.
Het is best vreemd dat jij niet snapt dat hier directeuren van ziekenhuizen worden bedoeld, die dus aangeven geen problemen te verwachten .quote:Op woensdag 20 december 2023 20:40 schreef Za het volgende:
[..]
Het is best vreemd dat de media doen alsof ziekenhuizen een entiteit met een mening zijn.
Nou niet helemaalquote:Op donderdag 21 december 2023 09:07 schreef Rustin_ het volgende:
Gewoon hetzelfde als vorig jaar rond deze tijd. Covid is de seizoensgriep.
Nee, dit kan ik niet geloven.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:40 schreef Za het volgende:
[..]
Haten op de plaatselijke McDonalds managerquote:Op woensdag 20 december 2023 13:06 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
A niffo dan kunnen we een wierie klappen en een paar kechs nemen!quote:Op woensdag 20 december 2023 13:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Volgende week is het kantoor dicht dus dan zijn wij met vakantie. Verwacht dan ook dat ik minder op FOK! zal zijn.
Jij als student krijgt twee weken vakantie, veel plezier met je stufi!
Jij bent een echte niffo, wanneer gaan we halve liters klappen?quote:Op donderdag 21 december 2023 12:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Haten op de plaatselijke McDonalds managerSkere tata.
[..]
A niffo dan kunnen we een wierie klappen en een paar kechs nemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |