Trauner is hier niet bang voor hoor.quote:Op maandag 18 december 2023 13:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu wel Lukaku erbij, al is die niet meer zo goed als een paar jaar geleden.
Mourinho vs. Slotquote:Op maandag 18 december 2023 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie al waar deze voorzet op jezelf toe gaat leiden.
Called it.quote:Op maandag 18 december 2023 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon AS Roma maat. Dat staat in de sterren geschreven.
quote:Op maandag 18 december 2023 13:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha doe eens niet zo denigrerend. Heb lang genoeg wiskunde gehad om te kunnen weten dat dit wel zeer verdacht is.
Wat het motief is? Geen idee, lijkt me ook sterk dat ze per se tegen Feyenoord zijn, maar dit is natuurlijk echt belachelijk.
Vorige ontmoetingen tegen Roma waren in de finale en 1/4 finale. Dat was ook doorgestoken kaart zeker?quote:Op maandag 18 december 2023 13:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha doe eens niet zo denigrerend. Heb lang genoeg wiskunde gehad om te kunnen weten dat dit wel zeer verdacht is.
Wat het motief is? Geen idee, lijkt me ook sterk dat ze per se tegen Feyenoord zijn, maar dit is natuurlijk echt belachelijk.
Vervelende ploeg en geslepen in knock-out fases. Er is een reden dat ze nu al twee seizoenen op rij de finale halen. Ze kunnen heel goed de wedstrijd dood maken en bovendien hebben ze geweldige individuele kwaliteit voorin.quote:Op maandag 18 december 2023 13:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Even los van het feit dat het vrij grappig is dat je 3x op rij dezelfde tegenstander loot, zo goed is AS Roma toch ook helemaal niet. En dan hebben ze ook nog een gestoorde totaaldebiel die er niks van kan als trainer.
Nee, puur sportief gezien had je echt veel slechter kunnen loten.
Arne heeft gewoon een herexamen aangevraagd.quote:Op maandag 18 december 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vervelende ploeg en geslepen in knock-out fases. Er is een reden dat ze nu al twee seizoenen op rij de finale halen. Ze kunnen heel goed de wedstrijd dood maken en bovendien hebben ze geweldige individuele kwaliteit voorin.
Zolang Feyenoord de kosten van die fontein niet vergoed heeft blijft het relevant natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2023 13:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor iets wat 9 jaar geleden gebeurd is. Oké.
De supporters zullen wel blij zijn dat ze het schitterende CL voetbal van Feyenoord mogen aanschouwen met de ene na de andere mooie aanval, aan de hand van meestertacticus Arne Slot.quote:Op maandag 18 december 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
Ze zullen wel balen in Rome (niet vanwege de lastigheid van de tegenstander, maar vanwege de supporters)
Ik wil ze best mijn vogelbadje geven.quote:Op maandag 18 december 2023 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang Feyenoord de kosten van die fontein niet vergoed heeft blijft het relevant natuurlijk.
Gelukkig hebben wij geweldige verdedigers achterin.quote:Op maandag 18 december 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vervelende ploeg en geslepen in knock-out fases. Er is een reden dat ze nu al twee seizoenen op rij de finale halen. Ze kunnen heel goed de wedstrijd dood maken en bovendien hebben ze geweldige individuele kwaliteit voorin.
Begrijpend lezen is lastig zeker?quote:Op maandag 18 december 2023 13:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vorige ontmoetingen tegen Roma waren in de finale en 1/4 finale. Dat was ook doorgestoken kaart zeker?
Jij bent een andere Caland.quote:Op maandag 18 december 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
Toch ook gewoon een mooie uitdaging om die schreeuwlelijk er nu wel uit te flikkeren, en tevens goed voor de portemonnee in deze dure decembermaand dat ik nu geen trip aan het boeken ben.
Stukje omdenken
Er zijn ook weinig betere wedstrijdcoaches dan Mourinho.quote:Op maandag 18 december 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de loting in voorgaande jaar invloed heeft op die van vandaag he. Is gewoon eenvoudige kansenberekening.quote:Op maandag 18 december 2023 13:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon weer een wedstrijd waarbij je thuis de sterren van de hemel speelt maar op een 1-1 blijft steken. Vol goede moed vertrekken we naar Rome om in de 78ste minuut een countertje om de oren krijgen. De laatste 12 minuten van die wedstrijden voelen als 1,5 uur door al dat gezuig, getreiter en tijdrekken van de Romeinen.quote:Op maandag 18 december 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet ook kunnen.quote:Op maandag 18 december 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
Toch ook gewoon een mooie uitdaging om die schreeuwlelijk er nu wel uit te flikkeren, en tevens goed voor de portemonnee in deze dure decembermaand dat ik nu geen trip aan het boeken ben.
Stukje omdenken
Ik ben stiekem gewoon woedend omdat ik mijn skyscanner al klaar had staan op Baku en Lissabonquote:
Klopt, de kans is idd 1/8e.quote:Op maandag 18 december 2023 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de loting in voorgaande jaar invloed heeft op die van vandaag he. Is gewoon eenvoudige kansenberekening.
Met het feit dat gelijke landen elkaar niet mogen treffen niet exact 1/8, maar voor een club als Feyenoord die alle 8 kan loten benadert het die kans welquote:Op maandag 18 december 2023 13:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt, de kans is idd 1/8e.
Hoezo ga je niet joh?quote:Op maandag 18 december 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
Stukje omdenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |