abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 00:57:06 #181
441859 crew  Lenny77
pi_221169932
Even ter info:
Geen goed idee om dit zelf te doen en geen goed idee om dit middel te gebruiken.
Het is ronduit slecht voor je. En voor wat? Voor een bruiner kleurtje? Smeer een block als je zo snel verbrandt en gebruik een goede zelftan.
Waarom zou je je lijf willen ruïneren voor zoiets banaals?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221169942
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 00:52 schreef Modus het volgende:

[..]
Ja gewoon lekker iets gebruiken wat niet verkocht mag worden.

ZOU DAT MISSCHIEN EEN REDEN HEBBEN ?????

heb je zelf onderzoek gedaan :') :')

teringtyfus wat lopen hier toch een idioten rond
Je bent vooral aan het schelden, maar inhoudelijk zeg je eigenlijk niks. Doe eens wat rustiger en lees je eerst even in.
greetings and salutations
pi_221169979
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 00:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Je bent vooral aan het schelden, maar inhoudelijk zeg je eigenlijk niks. Doe eens wat rustiger en lees je eerst even in.
Ja je hebt natuurlijk even gegoogled en weet het nu beter dan de medische experts :') :') :') :') :') :')

pi_221169982
MIJN HEMEL
pi_221169988
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 00:57 schreef Lenny77 het volgende:
Even ter info:
Geen goed idee om dit zelf te doen en geen goed idee om dit middel te gebruiken.
Het is ronduit slecht voor je. En voor wat? Voor een bruiner kleurtje? Smeer een block als je zo snel verbrandt en gebruik een goede zelftan.
Waarom zou je je lijf willen ruïneren voor zoiets banaals?
Wie bepaalt of iets wel of geen goed idee is? Uiteindelijk maakt iedereen die afweging voor zichzelf.

Je zegt dat het "ronduit slecht" is, maar waar baseer je dat op? Heb je je er zelf in verdiept of ga je af op de horrorverhalen die rondgaan? Veel van die verhalen gaan over mensen die extreem hoge doseringen gebruikten of het langdurig misbruikten.

En nee, het gaat mij niet alleen om een bruiner kleurtje. Weet jij hoe het is om binnen een paar minuten in de zon al te verbranden? Zonnebrandcreme is voor mij lang niet altijd voldoende, zeker niet als ik vanwege mijn werk soms acht uur per dag buiten of op de weg ben. Dan loop ik met een pet, zonnebril en de hoogste beschermingsfactor en zelfs dan verbrand ik nog.

Daarom probeer ik dit. Voor mij draait het vooral om de hoop dat mijn huid iets beter met zonlicht om kan gaan, niet om een cosmetisch kleurtje, als is dat mooi meegenomen dat ontken ik niet.
pi_221170009
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:02 schreef Modus het volgende:

[..]
Ja je hebt natuurlijk even gegoogled en weet het nu beter dan de medische experts :') :') :') :') :') :')

[ afbeelding ]
Nee, ik heb geen “even gegoogled”. Ik heb het al eerder gebruikt en goed research gedaan. Met lage doseringen is het veilig genoeg voor mij. Ervaring spreekt harder dan die kinderachtige emoji’s.
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 01:10:12 #187
441859 crew  Lenny77
pi_221170033
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Wie bepaalt of iets wel of geen goed idee is? Uiteindelijk maakt iedereen die afweging voor zichzelf.

Je zegt dat het "ronduit slecht" is, maar waar baseer je dat op? Heb je je er zelf in verdiept of ga je af op de horrorverhalen die rondgaan? Veel van die verhalen gaan over mensen die extreem hoge doseringen gebruikten of het langdurig misbruikten.

En nee, het gaat mij niet alleen om een bruiner kleurtje. Weet jij hoe het is om binnen een paar minuten in de zon al te verbranden? Zonnebrandcreme is voor mij lang niet altijd voldoende, zeker niet als ik vanwege mijn werk soms acht uur per dag buiten of op de weg ben. Dan loop ik met een pet, zonnebril en de hoogste beschermingsfactor en zelfs dan verbrand ik nog.

Daarom probeer ik dit. Voor mij draait het vooral om de hoop dat mijn huid iets beter met zonlicht om kan gaan, niet om een cosmetisch kleurtje, als is dat mooi meegenomen dat ontken ik niet.
Ik ga nooit af op horrorverhalen.
Ik ga af op de info over de nevenwerkingen vermeld in de studies die gedaan zijn zoals in bv PubMed.
En ja ik weet dat wel want ik ben ook zo een verbrander.

Dit is geen veilig spul..
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 01:10:33 #188
441859 crew  Lenny77
pi_221170034
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nee, ik heb geen “even gegoogled”. Ik heb het al eerder gebruikt en goed research gedaan. Met lage doseringen is het veilig genoeg voor mij. Ervaring spreekt harder dan die kinderachtige emoji’s.
Maar je ervaring was dat het niet werkte?
pi_221170065
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ga af op de info over de nevenwerkingen vermeld in de studies die gedaan zijn zoals in bv PubMed.

Ik lees ook studies. De meeste bijwerkingen zijn dosisafhankelijk. Bij lage doseringen is het voor veel verbranders juist een uitkomst omdat het UV bescherming verhoogt.
Het is niet risicovrij, maar ook niet het duivelsspul dat jij ervan maakt.
16 jaar geleden heb ik Melanotan 2 al een keer gebruikt. Na een week gestopt omdat ik weinig motivatie had, maar ik ben er nog steeds.
pi_221170077
quote:

[..]

Maar mogen we er nu wel of nie over praten hier?
Topic is dicht gegaan. Maar hier gaan de voors en tegens gewoon door

Lijkt me prima materiaal voor in het topic trouwens wat jij hier allemaal schrijf.
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 01:18:04 #191
441859 crew  Lenny77
pi_221170078
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik lees ook studies. De meeste bijwerkingen zijn dosisafhankelijk. Bij lage doseringen is het voor veel verbranders juist een uitkomst omdat het UV bescherming verhoogt.
Het is niet risicovrij, maar ook niet het duivelsspul dat jij ervan maakt.
16 jaar geleden heb ik Melanotan 2 al een keer gebruikt. Na een week gestopt omdat ik weinig motivatie had, maar ik ben er nog steeds.
Doe lekker wat je niet laten kunt.
Ik hoop dat het voor je werkt en dat je er op de langere termijn geen last van gaat krijgen
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 01:19:29 #192
441859 crew  Lenny77
pi_221170083
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Maar mogen we er nu wel of nie over praten hier?
Topic is dicht gegaan. Maar hier gaan de voors en tegens gewoon door

Lijkt me prima materiaal voor in het topic trouwens wat jij hier allemaal schrijf.
Dat is niet aan mij om te beslissen.
Maar daar we geen podium willen/mogen zijn voor dingen die hier in NL niet mogen, lijkt mij dit een terecht slotje
pi_221170088
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat is niet aan mij om te beslissen.
Maar daar we geen podium willen/mogen zijn voor dingen die hier in NL niet mogen, lijkt mij dit een terecht slotje
Gebruik mag gewoon.
Raar slotje.
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 01:23:37 #194
441859 crew  Lenny77
pi_221170110
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:20 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Gebruik mag gewoon.
Raar slotje.
Maar als je het niet via officiële kanalen kan kopen dan zegt dat genoeg.
Verkoop is verboden in heel Europa
pi_221170113
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Doe lekker wat je niet laten kunt.
Ik hoop dat het voor je werkt en dat je er op de langere termijn geen last van gaat krijgen
Dank je. Dit topic is bedoeld om te testen of het werkt. Ik heb het 16 jaar geleden ook al een keer gebruikt zonder langdurige klachten, dus ik verwacht geen issues.
pi_221170139
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je haalt "niet goedgekeurd voor verkoop" en "onveilig" door elkaar. Dat iets niet via de officiële kanalen verkrijgbaar is, betekent niet automatisch dat het gebruik ervan verboden of per definitie gevaarlijk is.
pi_221170163
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hij verkoopt het dan ook niet. En doet dus niets illegaals
pi_221170193
quote:

[..]
Maar je ervaring was dat het niet werkte?
Dat klopt. De vorige keer ben ik na ongeveer een week alweer gestopt. Voor iemand met huidtype 1 kan het volgens gebruikerservaringen aanzienlijk langer duren voordat je echt verschil ziet. Daarom geef ik het deze keer een paar weken de tijd in plaats van na een week de conclusie te trekken dat het niet werkt.
Het enige wat ik me van de vorige keer nog goed herinner, is dat mijn baard duidelijk donkerder werd. Er gebeurde dus wel iets alleen niet het effect waar ik destijds op hoopte. Daarom ben ik benieuwd hoe het deze keer uitpakt.
  Moderator / Miss SHO zondag 28 juni 2026 @ 01:57:12 #199
22592 crew  Ole
pi_221170337

[ Bericht 100% gewijzigd door Ole op 28-06-2026 02:04:09 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Forum Admin zondag 28 juni 2026 @ 10:05:48 #200
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221171792
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 00:36 schreef -Deluzion- het volgende:

En nogmaals: het gebruik van melanotan II is in Nederland niet illegaal.
Maar verkoop wel, dus als we merken dat je contactgegevens deelt of middelen verkoopt via FOK! dan is het einde oefening.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 28 juni 2026 @ 15:49:50 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221174593
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Zijn er berichten verwijderd uit dit topic?
nee

Althans, nu wel, jouw post want dit hoort in feedback *O*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')