16 boosterprikken.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:21 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Alleen gevaccineerden verkennen hun genderidentiteit. Ben jij wel gevaccineerd?
En men zich maar afvragen waarom deze toko een zinkend schip is...quote:Op zondag 3 mei 2026 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat jij altijd zit te vissen naar haat jegens een bepaalde groep mensen. Het is nog een wonder dat je geen ban hebt.
De reden waarom is hoe je het afgelopen uur aan het posten bent. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
@:Donna in plaats van een reactie te liken waarin ik onterecht wordt beschuldigd van haat, zou ik een inhoudelijke reactie op prijs stellen.
Ik was 'm zelf ook kwijtquote:Op zondag 3 mei 2026 21:43 schreef Modus het volgende:
Als je in de AT kijkt, zie je dit staan
[ afbeelding ]
= dit --> Isdatzo in LIF / LIF feedback topic
Die laatste post van Isdatzo is op geen enkele manier in dit topic terug te vinden??
En toch staat het elke keer opnieuw zo in de AT en in de index van LIF
gaat iets niet goed
quote:Op zondag 3 mei 2026 22:05 schreef Modus het volgende:
Maar er klopt dus nog steeds iets niet.
Als je ziet x aantal reacties in een topic dan is de laatste post altijd postnummer (x+1)
In dit topic is het (x+3)
Ik kreeg nou niet echt het idee dat het een serieus topic is in de hele rits van onzintopics die de afgelopen dagen geopend zijn. En waarom plaats je je update in een nieuw topic in FB in plaats van je geopende topic? Geeft mij het idee dat je het voor aandacht doet, maar dat zal aan mij liggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
VER / App om je sok-organizer te matchen met je outfits?
@:donna
@:jippie
@:peejtur
Waarom is deze naar VER gezet? Valt gewoon binnen de LIF forum beschrijving...
Welke onzintopics? Ik open zelden een topic in LIF, en altijd waar het voor bedoeld is.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kreeg nou niet echt het idee dat het een serieus topic is in de hele rits van onzintopics die de afgelopen dagen geopend zijn. En waarom plaats je je update in een nieuw topic in FB in plaats van je geopende topic? Geeft mij het idee dat je het voor aandacht doet, maar dat zal aan mij liggen.
Stuur me anders even een DM.
opgelostquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:43 schreef Modus het volgende:
LIF / Afvallen met injecties
LIF / Afvallen met injecties #2
zijn niet gelinkt
En er zijn nu 4 deel3-topics aangemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |