Deze zijn de bom!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef roos94 het volgende:
Ik heb bijna elk oordopje op bol.com al uitgeprobeerd maar ik vind ze allemaal niet goed.
Iemand nog een aanrader?
De rest is idd pappen en nathoudenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:12 schreef Anne het volgende:
Ja. Otoplastieken.
Het enige wat echt goed werkt.
Dat is wel prijzig inderdaad. Hmm, ik zal er eens over na denken. Ik woon nogal in een luide buurt en ik slaap vaak slecht door alle herrie. Hoelang heb jij ze nu al?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb op maat gemaakte oordoppen van BeterHoren. Kost wel wat (rond de 125 euro), maar ik vind het elke eurocent waard.
Zitten perfect, dempen echt goed. Mocht dit paar ooit kapot gaan oid, bestel ik meteen nieuwe. Een goede nachtrust is goud waard.
Jazeker, heb hier een doosje liggen. Ik vond ze veelste zacht, ik kreeg ze nauwelijks in mijn oor. Je moet ze dan rollen en dan indoen, maar hij floept er steeds uitquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:18 schreef Lienekien het volgende:
Deze ken je ook?
https://www.bol.com/nl/p/(...)nEAQYBCABEgIv7PD_BwE
Die heb ik, al koop ik ze ergens anders (goedkoper).
Anderhalf jaar ofzo. Ik heb de zachtste oordoppen (voor zijslapers) met de hoogste demping en zonder een soort 'handvat' om ze eruit te halen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is wel prijzig inderdaad. Hmm, ik zal er eens over na denken. Ik woon nogal in een luide buurt en ik slaap vaak slecht door alle herrie. Hoelang heb jij ze nu al?
Ik vind ze een uitkomst, snap niet dat ik die rottige herriestoppers zo lang ben blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jazeker, heb hier een doosje liggen. Ik vond ze veelste zacht, ik kreeg ze nauwelijks in mijn oor. Je moet ze dan rollen en dan indoen, maar hij floept er steeds uit
Puntje draaien en echt je gehoorgang induwen dan komt er echt bijna geen geluid meer door, maar snachts glijden ze er soms uit omdat de was smelt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ik ook gebruikt. Gleden telkens mn oor uit, en vond de demping ook maar mwah
Ja dat tweede was mijn voornaamste klacht gok ik. Ik werd toendertijd elke ochtend wakker van de kinderen van mn burenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Puntje draaien en echt je gehoorgang induwen dan komt er echt bijna geen geluid meer door, maar snachts glijden ze er soms uit omdat de was smelt.
Mijn ervaring; ik doe ongeveer 5-6 jaar met (goede) otoplastieken. Dan wordt het wel weer tijd voor nieuwe.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is wel prijzig inderdaad. Hmm, ik zal er eens over na denken. Ik woon nogal in een luide buurt en ik slaap vaak slecht door alle herrie. Hoelang heb jij ze nu al?
Oktopastieken zijn toch niet geschikt voor slapen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn ervaring; ik doe ongeveer 5-6 jaar met (goede) otoplastieken. Dan wordt het wel weer tijd voor nieuwe.
En ik zeg goede omdat ik een keer het huismerk van een audicien heb gehad: die waren na 2 jaar al niet meer lekdicht.
Ik heb ze nu van Alpine, aangezien ik daar al goede ervaringen mee had voor mijn motor otoplastieken. En die gaan makkelijk 5 jaar mee en blijven in die tijd lekdicht.
En qua prijsverschil was het hooguit 3 tientjes.
Jawel.. je hebt ze juist ook speciaal voor het slapen (zachter van materiaal en helemaal geen filter).quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oktopastieken zijn toch niet geschikt voor slapen?
Deze gebruik ik ook maar TVP, zoek ook wat minder wegwerpelijks.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:18 schreef Lienekien het volgende:
Deze ken je ook?
https://www.bol.com/nl/p/(...)nEAQYBCABEgIv7PD_BwE
Die heb ik, al koop ik ze ergens anders (goedkoper).
Deze. Gewoon Ohropax.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]
En anders op maat gemaakte. Die heb ik op mijn werk, die dempen heel goed, maar ik heb er nooit mee geslapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |