Ik heb er maar een topic over geopend, dit soort discussies hou ik graag in the open.quote:Op maandag 18 december 2023 11:05 schreef Jippie het volgende:
En verder gezuig wordt genote en geveegd. Klachten over mijn functioneren als LIF Mod kunnen jullie kwijt op forum@fok.nl
Volgend onderwerp graag.
quote:Op maandag 18 december 2023 10:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik postte hier als Mod mee omdat TS een lading bagger over zich heen kreeg, dat ontaardde in gekibbel wat ik heb verwijderd omdat ik TS een normaal topic gun.
Dat iedereen daar zijn plasje overheen moet doen, prima. Maar een volgende keer als enkele Users als hyena's op een TS springen handel ik precies weer hetzelfde.
En toch zullen jullie het met mij en mijn beslissingen moeten doen. --> uit jullie ongerief over mijn functioneren op forum@fok.nlquote:Op maandag 18 december 2023 12:05 schreef BE het volgende:
[..]Dit is FOK! Daar zijn mensen het nou eenmaal wel eens niet met elkaar eens. En dat gaat dan niet altijd met zoetgevooisde stemmetjes en kusjekroel. Is dat erg?
Het moet niet gekker worden als een TS mensen met een mening die ze niet aanstaat kan vragen het topic te verlaten.Dan zou R&P sws zijn bestaansrecht kwijtraken!
En zoals Leandra al tig keer aangeeft, het was allemaal lang zo erg niet als jij het nu voorstelt.
Je bent echt ongeschikt als moderator. Dat blijkt wel uit dit soort reacties.quote:Op maandag 18 december 2023 12:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
En toch zullen jullie het met mij en mijn beslissingen moeten doen. --> uit jullie ongerief over mijn functioneren op forum@fok.nl
Dank voor deze feedback,waar ik niets mee kan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent echt ongeschikt als moderator. Dat blijkt wel uit dit soort reacties.
Het verwijderen van reacties in topics zou verboden moeten worden voor moderators, jullie kunnen totaal niet omgaan met deze functie.
Ben je het niet eens met de manier van moderatie? Forum@fok.nlquote:Op zaterdag 30 december 2023 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verwijderen van reacties in topics zou verboden moeten worden voor moderators, jullie kunnen totaal niet omgaan met deze functie.
Er was niets onfatsoenlijk aan mijn reply, niks dubbelzinnig. Gewoon een mening "waar ze niks mee kon"quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:37 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ben je het niet eens met de manier van moderatie? Forum@fok.nl
We doen allemaal ons best om er een leuk en gezellig forum van te maken. Ja iemand zal best eens anders kunnen modereren dan jij het zou doen. Spreek elkaar op een fatsoenlijke manier aan en dan kan er veel. Op deze manier en die van @:Mascara-klodder wordt het er niet leuker op en gaan we ook verder niet meer op in als het op deze manier gaat
Ik kan er niets mee, want ik kan mij zelf niet 'un-moderatoren' laat staan mijn rechten inperken. Daarnaast ontbreken er aanwijzingen hoe je mij precies zou willen zien functioneren in je Feedback.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er was niets onfatsoenlijk aan mijn reply, niks dubbelzinnig. Gewoon een mening "waar ze niks mee kon"
Het zal me echt aan m'n reet oxideren wat het voor jou leuk of minder leuk maakt. Na jarenlange pure ellende met dramatische moderators die continu reacties verwijderen omdat het ze niet aanstaat, is dit nogal een voor de hand liggende reactie.
Laatste alinea weg ivm info over andere user.
SQ!quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef SQ het volgende:
De passie is in elk geval wel erg uit dit subforum, en niet alleen uit deze. Jammer. Het sterkt wel mijn gevoel dat 2023 mijn laatste jaar was op fok.
Tsja sorry. Ik heb ook geen zin en energie meer om overwicht te bieden op de boze witte mannen. Elk topic dat ik open lijkt wel een drainer. En dat is het me echt niet meer waard. Het is niet dat ik users zoals jij niet meer hoog heb staanquote:
Ik snap je ook wel. Ik heb me vooral teruggetrokken tot een klein deel van FOK! waar ik me nog steeds thuis voel. En nee, dat is niet in LIF. Maar jij 'hoort' ook een beetje bij 'mijn FOK!'quote:Op zondag 31 december 2023 01:06 schreef SQ het volgende:
Tsja sorry. Ik heb ook geen zin en energie meer om overwicht te bieden op de boze witte mannen. Elk topic dat ik open lijkt wel een drainer. En dat is het me echt niet meer waard. Het is niet dat ik users zoals jij niet meer hoog heb staanmaar het weegt niet meer op.
Overwicht? Boze witte mannen? Wat is dit.quote:Op zondag 31 december 2023 01:06 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook geen zin en energie meer om overwicht te bieden op de boze witte mannen.
Jammer om te lezen! Wat gaat er mis volgens jou?quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef SQ het volgende:
De passie is in elk geval wel erg uit dit subforum, en niet alleen uit deze. Jammer. Het sterkt wel mijn gevoel dat 2023 mijn laatste jaar was op fok.
Nouja, verwijderen van posts die echt niet kunnen moet wat mij betreft wel kunnen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was de post in LIF verwijderd?quote:Op zondag 31 december 2023 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, verwijderen van posts die echt niet kunnen moet wat mij betreft wel kunnen.
Maar ik vond het laatst wel minder dat er een post verwijderd was waar in ik getagt was. Ik wilde graag weten waar over het ging, maar verschillende mods konden mijn vraag niet beantwoorden omdat ze reeds verwijderde posts niet meer kunnen zien. Wat meer openheid en transparantie door de mod die de post verwijdert zou wel fijn zijn.
Uiteraard begrijp ik dat je stiknieuwsgierig bent naar wat er in die post stond, maar ga er maar vanuit dat die post niet voor niets is verwijderd, dus kunnen we jouw nieuwsgierigheid niet bevredigen door alsnog te melden wat er in stond.quote:Op zondag 31 december 2023 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, verwijderen van posts die echt niet kunnen moet wat mij betreft wel kunnen.
Maar ik vond het laatst wel minder dat er een post verwijderd was waar in ik getagt was. Ik wilde graag weten waar over het ging, maar verschillende mods konden mijn vraag niet beantwoorden omdat ze reeds verwijderde posts niet meer kunnen zien. Wat meer openheid en transparantie door de mod die de post verwijdert zou wel fijn zijn.
Mij is niks gevraagd, maar vicieuze cirkel: minder inhoudelijke bijdragen en reacties in de serieuze fora > meer gebagger en onzin in serieuze fora > minder (nieuwe) mensen die inhoudelijk willen bijdragen > minder inhoudelijke bijdragen etc.quote:Op zondag 31 december 2023 16:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jammer om te lezen! Wat gaat er mis volgens jou?
Hoezo niet? Ik vind het niet meer als normaal om iemand te laten weten waar de post over gaat waar diegene in getagd is. Misschien gaat het wel over diegene.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard begrijp ik dat je stiknieuwsgierig bent naar wat er in die post stond, maar ga er maar vanuit dat die post niet voor niets is verwijderd, dus kunnen we jouw nieuwsgierigheid niet bevredigen door alsnog te melden wat er in stond.
Topicreeks: Wat draag jij vandaag ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:22 schreef Faithy het volgende:
Hoin.
Ik ben een beetje lui met zoeken denk ik, maar is er een centraal topic (geweest) ooit waar je kunt vragen om kledingstijl advies? Foto posten, beetje idee van postuur etc en gaan met die banaan?
WB.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:13 schreef Faithy het volgende:
Ik ben dan ook al van heel lang geleden.
Wel (soort van) voor mannenquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:22 schreef Faithy het volgende:
Hoin.
Ik ben een beetje lui met zoeken denk ik, maar is er een centraal topic (geweest) ooit waar je kunt vragen om kledingstijl advies? Foto posten, beetje idee van postuur etc en gaan met die banaan?
Ik wil eens wat andere dingen proberen maar heb echt nul inzicht in niks en eigenlijk ook nul interesse in mode. Maar wil wel wat OK voor de dag komen en wat dingen voor bepaald klimaat enzo hebben die wat veelzijdig zijn.
Ik heb wel voorkeuren en dingen waar ik niet vanaf wil, en ideeën over wat misschien wel kan, maar wil graag wat input hebben voordat ik mezelf een dag naar een winkelcentrum begeef (ik offer liever eens in de zoveel jaren een dag op dan online bestellen en terugsturen en shit, zeker omdat het hier in Portugal nog niet zo super smooth gaat) en een beetje doelloos rondloop.
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:45 schreef Seven. het volgende:
Is er al een centraal topic rondom de overgang?
Wat goed van je! Ik denk er al een tijdje over, maar was er nog niet toe gekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:45 schreef Seven. het volgende:
Is er al een centraal topic rondom de overgang?
Waarom zit hier niet allang een (gast)slotje op?quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Kreator het volgende:
LIF / Vaccineren moeten we gaan afleren
Moeten we dit willen in LIF?
quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Kreator het volgende:
LIF / Vaccineren moeten we gaan afleren
Moeten we dit willen in LIF?
Vanwege alle schandalige user bash blijft het met een aangepaste TT open. Als de TS zelf niet serieus meepost, VERhuis ik het topic.quote:Op maandag 8 april 2024 18:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zit hier niet allang een (gast)slotje op?
1 april was vorige week hoorquote:Op maandag 8 april 2024 22:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Vanwege alle schandalige user bash blijft het met een aangepaste TT open. Als de TS zelf niet serieus meepost, VERhuis ik het topic.
Oh ja, want TS gedroeg zich zo keurig.quote:Op maandag 8 april 2024 22:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Vanwege alle schandalige user bash blijft het met een aangepaste TT open. Als de TS zelf niet serieus meepost, VERhuis ik het topic.
TS misdroeg zich net zo hard nadat hij bash over zich heen kreeg. Als @Viesdik zelf niet serieus post verhuis ik het topic alsnog. Dan heeft hij zijn kans hier gehad.quote:Op maandag 8 april 2024 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja, want TS gedroeg zich zo keurig.
En ik had niet al een stuk of wat TR’s gezet voordat ik met een kameel kwam.
Het is goed met je.
Ik heb duidelijk een andere beleving, waar een aantal users die serieus op hem ingingen al meldden dat ze afhaakten omdat hij heel selectief reageerde op hun serieuze bijdrage.quote:Op maandag 8 april 2024 22:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
TS misdroeg zich net zo hard nadat hij bash over zich heen kreeg. Als @:Viesdik zelf niet serieus post verhuis ik het topic alsnog. Dan heeft hij zijn kans hier gehad.
Heb de Tr's gezien en afgevinkt, de aankondiging tot verplaatsen al getypt totdat ik het hele topic doorlas en een andere conclusie trok.quote:Op maandag 8 april 2024 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een andere beleving, waar een aantal users die serieus op hem ingingen al meldden dat ze afhaakten omdat hij heel selectief reageerde op hun serieuze bijdrage.
Maar goed. Wij worden gestraft voor ons gedrag en TS beloond voor het zijne. Je moet het maar bedenken.
Zei ik al dat ik een aantal TR’s had gezet?
Daar kan ik sorry voor zeggenquote:Op maandag 8 april 2024 22:22 schreef Kreator het volgende:
Tr heb ik ook gedaan. Hele dag geen reactie. Men was vermoedelijk erg druk met het echte leven.
Er is wat voor te zeggen het open te laten zodat twijfelaars kunnen zien wankel en op verkeerde verbanden gebaseerd de redeneringen van de TS en zijn ‘geloofsgenoten’ zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Jippie ik heb tot 2 keer toe wat aan Viesdik gevraagd, zelfs hem getagt. Ik krijg gewoon geen antwoord. User zit enkel zijn eigen mening door te drammen en er is geen discussie mogelijk. Welke reden is er nog over om dit topic open te houden?
Hoe bedoel je? Ik krijg nooit een reactie op een TR. Of bedoel je in het topic zelf iets.quote:Op maandag 8 april 2024 22:22 schreef Kreator het volgende:
Tr heb ik ook gedaan. Hele dag geen reactie. Men was vermoedelijk erg druk met het echte leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |