Topicreeks: Wat draag jij vandaag ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:22 schreef Faithy het volgende:
Hoin.
Ik ben een beetje lui met zoeken denk ik, maar is er een centraal topic (geweest) ooit waar je kunt vragen om kledingstijl advies? Foto posten, beetje idee van postuur etc en gaan met die banaan?
WB.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:13 schreef Faithy het volgende:
Ik ben dan ook al van heel lang geleden.
Wel (soort van) voor mannenquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:22 schreef Faithy het volgende:
Hoin.
Ik ben een beetje lui met zoeken denk ik, maar is er een centraal topic (geweest) ooit waar je kunt vragen om kledingstijl advies? Foto posten, beetje idee van postuur etc en gaan met die banaan?
Ik wil eens wat andere dingen proberen maar heb echt nul inzicht in niks en eigenlijk ook nul interesse in mode. Maar wil wel wat OK voor de dag komen en wat dingen voor bepaald klimaat enzo hebben die wat veelzijdig zijn.
Ik heb wel voorkeuren en dingen waar ik niet vanaf wil, en ideeën over wat misschien wel kan, maar wil graag wat input hebben voordat ik mezelf een dag naar een winkelcentrum begeef (ik offer liever eens in de zoveel jaren een dag op dan online bestellen en terugsturen en shit, zeker omdat het hier in Portugal nog niet zo super smooth gaat) en een beetje doelloos rondloop.
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:45 schreef Seven. het volgende:
Is er al een centraal topic rondom de overgang?
Wat goed van je! Ik denk er al een tijdje over, maar was er nog niet toe gekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:45 schreef Seven. het volgende:
Is er al een centraal topic rondom de overgang?
Waarom zit hier niet allang een (gast)slotje op?quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Kreator het volgende:
LIF / Vaccineren moeten we gaan afleren
Moeten we dit willen in LIF?
quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Kreator het volgende:
LIF / Vaccineren moeten we gaan afleren
Moeten we dit willen in LIF?
Vanwege alle schandalige user bash blijft het met een aangepaste TT open. Als de TS zelf niet serieus meepost, VERhuis ik het topic.quote:Op maandag 8 april 2024 18:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zit hier niet allang een (gast)slotje op?
1 april was vorige week hoorquote:Op maandag 8 april 2024 22:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Vanwege alle schandalige user bash blijft het met een aangepaste TT open. Als de TS zelf niet serieus meepost, VERhuis ik het topic.
Oh ja, want TS gedroeg zich zo keurig.quote:Op maandag 8 april 2024 22:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Vanwege alle schandalige user bash blijft het met een aangepaste TT open. Als de TS zelf niet serieus meepost, VERhuis ik het topic.
TS misdroeg zich net zo hard nadat hij bash over zich heen kreeg. Als @Viesdik zelf niet serieus post verhuis ik het topic alsnog. Dan heeft hij zijn kans hier gehad.quote:Op maandag 8 april 2024 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja, want TS gedroeg zich zo keurig.
En ik had niet al een stuk of wat TR’s gezet voordat ik met een kameel kwam.
Het is goed met je.
Ik heb duidelijk een andere beleving, waar een aantal users die serieus op hem ingingen al meldden dat ze afhaakten omdat hij heel selectief reageerde op hun serieuze bijdrage.quote:Op maandag 8 april 2024 22:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
TS misdroeg zich net zo hard nadat hij bash over zich heen kreeg. Als @:Viesdik zelf niet serieus post verhuis ik het topic alsnog. Dan heeft hij zijn kans hier gehad.
Heb de Tr's gezien en afgevinkt, de aankondiging tot verplaatsen al getypt totdat ik het hele topic doorlas en een andere conclusie trok.quote:Op maandag 8 april 2024 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een andere beleving, waar een aantal users die serieus op hem ingingen al meldden dat ze afhaakten omdat hij heel selectief reageerde op hun serieuze bijdrage.
Maar goed. Wij worden gestraft voor ons gedrag en TS beloond voor het zijne. Je moet het maar bedenken.
Zei ik al dat ik een aantal TR’s had gezet?
Daar kan ik sorry voor zeggenquote:Op maandag 8 april 2024 22:22 schreef Kreator het volgende:
Tr heb ik ook gedaan. Hele dag geen reactie. Men was vermoedelijk erg druk met het echte leven.
Er is wat voor te zeggen het open te laten zodat twijfelaars kunnen zien wankel en op verkeerde verbanden gebaseerd de redeneringen van de TS en zijn ‘geloofsgenoten’ zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Jippie ik heb tot 2 keer toe wat aan Viesdik gevraagd, zelfs hem getagt. Ik krijg gewoon geen antwoord. User zit enkel zijn eigen mening door te drammen en er is geen discussie mogelijk. Welke reden is er nog over om dit topic open te houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |