Nopequote:Op maandag 18 december 2023 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas denkt dat greys het niet zo op heeft met Nederlandstalige muziek...
Hoe vaak is engelbewaarder langs gekomen?quote:
Lovkequote:
Jaquote:
Nee, ik ben gewoon lui.quote:Op maandag 18 december 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt gewoon geen betere pic posten
quote:
Minstens 10xquote:Op maandag 18 december 2023 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe vaak is engelbewaarder langs gekomen?
Naahhhhhquote:Op maandag 18 december 2023 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon lui.
oh joyquote:Op maandag 18 december 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minstens 10x
Ze hadden ook nog een zanger
Zo heet ie niet denk ik.quote:
ik ga hier niet op klikkenquote:Op maandag 18 december 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/tv/C0-FQD7MO0P/?igshid=N2ViNmM2MDRjNw==
Volgens mij deze
Man wat slecht!!
Je hebt volop genoten dus.quote:Op maandag 18 december 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minstens 10x
Ze hadden ook nog een zanger
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 18 december 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij deze
Man wat slecht!!
Maar met een paar glazen prosecco kom je ook in die stemming Greys, en kun je vrolijk meedoen. Met de polonaise...quote:
Niet gekliktquote:Op maandag 18 december 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij deze
Man wat slecht!!
Ze heeft geen oog dichtgedaan vannachtquote:Op maandag 18 december 2023 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Grijs ligt nu te stuiptrekken op de grond
Heb net koffie gemaaktquote:Op maandag 18 december 2023 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor nog een bakkie.En even de verwarming aanzetten.
Ik drink nietquote:Op maandag 18 december 2023 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar met een paar glazen prosecco kom je ook in die stemming Greys, en kun je vrolijk meedoen. Met de polonaise...
Kloptquote:Op maandag 18 december 2023 09:55 schreef Lovely het volgende:
Ach met een colaatje op kan ook wel de polonaise dansen
quote:
Nou, ik geef je geen ongelijk. Ik heb nog een prosecco in de koelkast staan, al maanden. En de flessen wijn uit de kerstpakketten staan ook nog steeds onaangebroken onderin de kast.quote:
Ja die aanvulling wou ik al suggererenquote:Op maandag 18 december 2023 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik geef je geen ongelijk. Ik heb nog een prosecco in de koelkast staan, al maanden. En de flessen wijn uit de kerstpakketten staan ook nog steeds onaangebroken onderin de kast.
Misschien kan ik ze eens meenemen als verjaardagscadeau ergens.
Ik heb er nooit iets aan gemist. Nooit lekker gevonden ook.quote:Op maandag 18 december 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis er echt helemaal niks aan
Ben ik mooi van die wijn af, en het scheelt weer een kado kopen. Tegenwoordig weet je ook niet meer wat je mee moet nemen.quote:Op maandag 18 december 2023 10:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja die aanvulling wou ik al suggereren
Ik ook niet meerquote:Op maandag 18 december 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis er echt helemaal niks aan
quote:Op maandag 18 december 2023 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben ik mooi van die wijn af, en het scheelt weer een kado kopen. Tegenwoordig weet je ook niet meer wat je mee moet nemen.
Lovely wordt een Lalalalavely!quote:Op maandag 18 december 2023 10:00 schreef Lovely het volgende:
Dronk het ook nooit, nu leer ik het een beetje drinken maar geen sterke drank ofz.. of elk weekend..
Wat neem je, gewoon wijn, prosecco of biertjes?quote:Op maandag 18 december 2023 10:00 schreef Lovely het volgende:
Dronk het ook nooit, nu leer ik het een beetje drinken maar geen sterke drank ofz.. of elk weekend..
Samen drinken?quote:Op maandag 18 december 2023 10:00 schreef Lovely het volgende:
Nou nee dat valt wel mee hahaha..quote:Op maandag 18 december 2023 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely wordt een Lalalalavely!
Aparte biertjes, wijn meestal eigenlijk alleen met uit eten of met de feestdagen..quote:Op maandag 18 december 2023 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat neem je, gewoon wijn, prosecco of biertjes?
op dit moment neig ik eerder naar koffiequote:
Dan doe maar thee met gebakquote:Op maandag 18 december 2023 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thee drinken kan ook. Wel met koekjes erbij.
Heb het al opquote:Op maandag 18 december 2023 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment neig ik eerder naar koffie
zou er wel in gaan nuquote:
Hier staat al vanaf november sky radio aanquote:Op maandag 18 december 2023 09:37 schreef Sally het volgende:
It's beginning to look a lot like Christmas
![]()
![]()
- Micheal Bublé
(net op de radio, blijft een lekker nummer, vooral van dat lekker ding![]()
)
quote:Op maandag 18 december 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hier staat al vanaf november sky radio aan
er is een limiet aan de hoeveelheid kerstmuziek die ik kan hebben op een dag.quote:
Bij mij heel de dag doorquote:Op maandag 18 december 2023 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is een limiet aan de hoeveelheid kerstmuziek die ik kan hebben op een dag.
Hier elke ochtend (wekkerradio)quote:Op maandag 18 december 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hier staat al vanaf november sky radio aan
Die van mij laat zich radenquote:Op maandag 18 december 2023 11:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mijn ringtone en wekker is ook kerstmuziek
een motor?quote:Op maandag 18 december 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die van mij laat zich raden
Top Gear introquote:
old schoolquote:Op maandag 18 december 2023 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wakker worden met een radio? Oh nee
Oh jaaaaa!quote:Op maandag 18 december 2023 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wakker worden met een radio? Oh nee
ik ookquote:Op maandag 18 december 2023 11:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jaaaaa!
Én met licht
Ik heb een Wake-up light, met radio
Ik haat ouderwetse wekkers tegenwoordigquote:
ik haat alle wekkersquote:Op maandag 18 december 2023 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik haat ouderwetse wekkers tegenwoordig![]()
Werkt dat ook? Word je uitgeruster wakker?quote:Op maandag 18 december 2023 11:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jaaaaa!
Én met licht
Ik heb een Wake-up light, met radio
Same here. En ook een hele serie alarmen, zodat ik meerdere maken kan snoozen...quote:
Mensen die wekkers niet haten zijn onmenselijkquote:
quote:Op maandag 18 december 2023 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die wekkers niet haten zijn onmenselijk
Jij hebt de top gear tune als alarm?quote:
Dat zei ikquote:Op maandag 18 december 2023 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt de top gear tune als alarm?
Top Gear is altijd top tv geweest, totdat ze Clarkson eruit hadden gezet.quote:
Word het tegenwoordig nog steeds uitgezonden of hebben ze bij de BBC ingezien dat het niet meer leuk is?quote:Op maandag 18 december 2023 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Top Gear is altijd top tv geweest, totdat ze Clarkson eruit hadden gezet.
Ze hebben het nu voor onbepaalde tijd in de koelkast gezet na de crash van Flintoff.quote:Op maandag 18 december 2023 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word het tegenwoordig nog steeds uitgezonden of hebben ze bij de BBC ingezien dat het niet meer leuk is?
Het is vooral rustiger en dus prettiger wakker wordenquote:Op maandag 18 december 2023 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkt dat ook? Word je uitgeruster wakker?
Ow, dat heb ik niet eens meegekregen. Ben totaal mijn interesse verloren nadat Clarkson, james en hamster weg zijn gegaan.quote:Op maandag 18 december 2023 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben het nu voor onbepaalde tijd in de koelkast gezet na de crash van Flintoff.
Ja ik ook. Grand Tour was een leuk alternatief, maar toch net niet.quote:Op maandag 18 december 2023 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik niet eens meegekregen. Ben totaal mijn interesse verloren nadat Clarkson, james en hamster weg zijn gegaan.
ach, het was leuk geprobeerd.quote:Op maandag 18 december 2023 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Grand Tour was een leuk alternatief, maar toch net niet.
Dat wel. Maar het mistte ietsquote:
het was allemaal een beetje geforceerd.quote:Op maandag 18 december 2023 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het mistte iets
Classicquote:
Link.quote:Op maandag 18 december 2023 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het mistte iets
Ja, eigenlijk als enige nu even. En af en toe aan het touwen. Weinig tijd vandaag.quote:Op maandag 18 december 2023 14:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hey zit je hier
[..]
zo lekker haags
Ze wilt de mijne gewoonquote:Op maandag 18 december 2023 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat een vrouw dit zegt... ook nog.
ik las trouwenquote:Op maandag 18 december 2023 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk als enige nu even. En aan het touwen. Weinig tijd vandaag.
quote:Op maandag 18 december 2023 14:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zou wat zijn zeg - ben je op je bruiloft en aan de festiviteiten, zit je nog steeds te posten op het forum...
jaquote:Op maandag 18 december 2023 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet getrouwd. Jij wel? Dat weet ik geeneens.
Ja leuk als je wekker midden in de winter om 6 uur afloopt ....quote:Op maandag 18 december 2023 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is vooral rustiger en dus prettiger wakker worden![]()
Niet met de stress van alarmbellen en zo.
En dat is ook bewezen, dat je van reguliere wekkergeluiden meteen al stress krijgt.
Daarnaast is het een hele natuurlijke manier van wakker worden, alsof de zon opkomt.
Leuk als je 4:30 wakker wordt en niet meer kunt slapenquote:Op maandag 18 december 2023 15:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja leuk als je wekker midden in de winter om 6 uur afloopt ....
quote:Op maandag 18 december 2023 15:16 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Leuk als je 4:30 wakker wordt en niet meer kunt slapen
Ik snap het wel hoor!quote:Op maandag 18 december 2023 15:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee zondag
Ik noem het gewoon bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:
Welkom thuis dan!quote:
Goede reis, dan!quote:
Oud liedje,maar ik kende het nietquote:
Best leuk hequote:
Heb niet helemaal afgeluisterd,maar klinkt niet heel verkeerdquote:
Remake?quote:
Dit is hoe hij Wonka is geworden komt geen Charlie of Sjaakie in voor denk ik.quote:
Aha oke ja dan lijkt het mij wel een leuke film.quote:Op maandag 18 december 2023 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is hoe hij Wonka is geworden komt geen Charlie of Sjaakie in voor denk ik.
Nou inderdaad;quote:Op dinsdag 19 december 2023 07:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Aha oke ja dan lijkt het mij wel een leuke film.
Maar een remake van een remake zit ik niet op te wachten
quote:Op dinsdag 19 december 2023 07:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Aha oke ja dan lijkt het mij wel een leuke film.
Maar een remake van een remake zit ik niet op te wachten
Hoi Maz, hoi Sjaanquote:
Sallykequote:
Mazikequote:Op dinsdag 19 december 2023 09:31 schreef Mazikeen het volgende:
hallo allemaal
Iedereen al aan het aftellen?
Zit je daar dan nog om te zeurenquote:Op dinsdag 19 december 2023 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
[..]
Mazike
Ik hoef alleen vandaag nog
Maar natuurlijk een overleg om 3 uur
lucky you.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
[..]
Mazike
Ik hoef alleen vandaag nog
Maar natuurlijk een overleg om 3 uur
Ja want het team is domquote:Op dinsdag 19 december 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je daar dan nog om te zeuren
Je bent bijna vrij
Leef met je meequote:Op dinsdag 19 december 2023 09:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
lucky you.
Ik moet heel misschien zondag ook nog 3 uurtjes
Jij bent er onderdeel vanquote:Op dinsdag 19 december 2023 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja want het team is dom
[..]
Leef met je mee
thxquote:Op dinsdag 19 december 2023 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja want het team is dom
[..]
Leef met je mee
Ja, er is wel enige intelligentie nodigquote:
quote:
Hoe gaan ze dat oplossen dan ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, er is wel enige intelligentie nodig
[..]
Mij meer betalen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat oplossen dan ?
Die intelligentie?
Word je daar slimmer van?quote:
Dan voel ik me tenminste meer gewaardeerd en wil ik wellicht wat meer moeite doenquote:
Dus niet slimmerquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan voel ik me tenminste meer gewaardeerd en wil ik wellicht wat meer moeite doen
Ik ben slim genoeg om te weten dat kwaliteit geld kost, dus ze komen maar over de brugquote:
Ik kan hier wat op zeggen, maar dan wordt het gewoon lulligquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben slim genoeg om te weten dat kwaliteit geld kost, dus ze komen maar over de brug
Hou ook van jou schattekequote:Op dinsdag 19 december 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan hier wat op zeggen, maar dan wordt het gewoon lullig
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan hier wat op zeggen, maar dan wordt het gewoon lullig
![]()
Ik weet wie het denktquote:
Zegquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet wie het denkt
quote:
Maantjequote:
Sallykequote:
heyy - nog in overleg?quote:
Laatste overleg, ronden nu afquote:
Met al die niet intelligente mensen is het vast heel gezelquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met al die niet intelligente mensen is het vast heel gezel
Waar staat dat voor?quote:
Klap Die Laptop Dichtquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar staat dat voor?![]()
Ik moest aan dit nummer denken daar door.
Die tekst kan wel op het ritme van het nummerquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die tekst kan wel op het ritme van het nummer
Klep Die Laptop Dicht!quote:
Ftfyquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klep Die Leptop Dicht!
Mn broertje noemt het kleptopquote:
Ik vind hem alsnog wel kunnen. Kun je "Klep" en "leptop" meteen in een woord samenvatten. Scheelt weer slijtage aan je toetsenbordquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Mn broertje noemt het kleptop![]()
(maar dat past niet in deze Afko)
Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar staat dat voor?![]()
Ik moest aan dit nummer denken daar door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gecondoleerd..quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Vanmiddag bij een begrafenis geweest...was wel mooi eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Vanmiddag bij een begrafenis geweest...was wel mooi eigenlijk.![]()
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Op een begrafenis hoor je vaak verhalen die je niet wist.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
O jee .....quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Sterkte Aloa !quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Gecondoleerd aloaquote:Op dinsdag 19 december 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Sterkte aloaquote:Op dinsdag 19 december 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 20 december 2023 07:25 schreef greysbones het volgende:
Eeen hele goede morgennnn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 december 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
* greysbones maakt koffie voor iedereen
alles best, en bij u?quote:
hier op kantoor is ook 3 kwart al op vakantie.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Rust in huis hier
Iedereen is weg
Gewoon een scheetje laten en wapperenquote:Op woensdag 20 december 2023 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier op kantoor is ook 3 kwart al op vakantie.
Helaas net 1 collega die direct tegenover mij zit niet
quote:Op woensdag 20 december 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon een scheetje laten en wapperen![]()
quote:Op woensdag 20 december 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon een scheetje laten en wapperen![]()
had je niet gedacht van grijsje he..quote:
Neequote:Op woensdag 20 december 2023 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je niet gedacht van grijsje he..
ze mag dat welquote:
Kopje koffie, lieftallige dame?quote:
Ja lekker..quote:Op woensdag 20 december 2023 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kopje koffie, lieftallige dame?
hoe heb je hem graag?quote:
oei, ik geloof niet dat ik hier caffeine vrij hebquote:
Dan maar metquote:Op woensdag 20 december 2023 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, ik geloof niet dat ik hier caffeine vrij heb
*Schuift kopje koffie richting Sallyquote:Op woensdag 20 december 2023 09:51 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Zei er iemand... koffie...?!
Graag!![]()
je bent wat verder wegquote:
ik moet nog naar de bakker, dus je hebt nog vrije keuzequote:
Hhmm even denken..quote:Op woensdag 20 december 2023 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog naar de bakker, dus je hebt nog vrije keuze
Neem je voor mij 12 volkoren puntjes meequote:Op woensdag 20 december 2023 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog naar de bakker, dus je hebt nog vrije keuze
daar ben ik al decennia niet meer geweestquote:Op woensdag 20 december 2023 10:52 schreef Lovely het volgende:
Broodjes van bakker bart zijn ook wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |