Volgens mij juichen wij allemaal voor de Aziatische darters toch?quote:Op zondag 17 december 2023 21:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
En met Morihiro Hashimoto als Aziatische qualifier.
Yannick springt nu van de van de brienenoordquote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.
Ja ik leer het welquote:
ik ben gelukkig rechtshandigquote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef wimderon het volgende:
Ik heb een stevige mening over linkshandigen die na het uithalen van de pijlen met hun gezicht naar de tegenstander draaien.
Al autisme gediagnosticeerd bij je?quote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef wimderon het volgende:
Ik heb een stevige mening over linkshandigen die na het uithalen van de pijlen met hun gezicht naar de tegenstander draaien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Het publiek vermaakt zich.quote:Op zondag 17 december 2023 21:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik overweeg het geluid van AZ - PSV maar aan te zetten
quote:Op zondag 17 december 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]Niet klikken @KingRolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |