abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212156502
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:24 schreef Seven. het volgende:
Mooie plaatjes. Kunnen we hieruit opmaken dat je een definitief besluit genomen hebt over je zwembad?
T wordt een opblaasbare :Y misschien ooit nog graven maar voor nu niet.
pi_212369142
Vandaag gaat t laatste kozijn dr uit en het dubbelglas er in *O*

En de spouwmuur is geisoleerd. Blijft alleen het dak nog over en dan denk ik dat alles richting energielabel A moet gaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 10:58:49 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212369202
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:51 schreef Puala het volgende:
Vandaag gaat t laatste kozijn dr uit en het dubbelglas er in *O*

En de spouwmuur is geisoleerd. Blijft alleen het dak nog over en dan denk ik dat alles richting energielabel A moet gaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je het merken qua temperatuur?

Wat een gemekker...
Resistance is futile.
pi_212369211
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:51 schreef Puala het volgende:

SPOILER
Je zet zijn huis te koop? 😉
Well done is better than well said. - Benjamin Franklin
pi_212369223
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:58 schreef Seven. het volgende:

[..]
Kun je het merken qua temperatuur?

Wat een gemekker...
Ja vooral in t halletje beneden. Dat was zeker in die hele koude weken echt onprettig.
En de temperatuur boven is aangenamer/stabieler.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:59 schreef Zedi het volgende:

[..]
Je zet zijn huis te koop? 😉
Nee hoor, ik ga wel. Geen probleem. En zolang je niet klust zijn het prima buren.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 11:02:52 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212369234
Moet je nog veel doen eigenlijk? Ik had wel zo het idee dat het 90-95% af is. En zet je de kozijnen zelf?
Resistance is futile.
pi_212369236
Hopelijk gaat die man nooit naar een appartement verhuizen, dan heeft hij dagelijks wat te klagen
We have far more in common than that which devides us..
pi_212369289
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:02 schreef Seven. het volgende:
Moet je nog veel doen eigenlijk? Ik had wel zo het idee dat het 90-95% af is. En zet je de kozijnen zelf?
Er moet nog veel geschilderd worden, binnen en buiten. En ik wil graag wat aan de tuin doen in verband met het gras, ik vind grasmaaien niet leuk en heb ook eigenlijk geen bergruimte voor een grasmaaier.

En de 2e verdieping is niks aan gedaan. Het dak moet nog geisoleerd van binnenuit en dan gaat ook de vloerbedekking er uit, laminaat er in. En dan nog de elektra daar vervangen.

De trappen zijn nog bekleed en hebben nog genoeg bouwstof er in zitten. Die moeten ook nog gebeuren.

SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk gaat die man nooit naar een appartement verhuizen, dan heeft hij dagelijks wat te klagen
Ze zitten hier al 20+ jaar en gezien de leeftijd zitten ze hier nog wel een aantal jaren.
pi_212369427
Die mensen zouden nog klagen over burlende herten wanneer ze in een hutje op de hei wonen.
Het is toch logisch wanneer iemand ergens nieuw komt te wonen dat er wat geklust moet worden. En nee, da’s voor een buur niet altijd even leuk, maar er zit altijd wel een eind aan.
pi_212369558
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Die mensen zouden nog klagen over burlende herten wanneer ze in een hutje op de hei wonen.
Het is toch logisch wanneer iemand ergens nieuw komt te wonen dat er wat geklust moet worden. En nee, da’s voor een buur niet altijd even leuk, maar er zit altijd wel een eind aan.
Ik ben vanmorgen best duidelijk geweest naar ze dat de grens bereikt is qua verzoekjes.

SPOILER
pi_212369605
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:36 schreef Puala het volgende:

[..]
Ik ben vanmorgen best duidelijk geweest naar ze dat de grens bereikt is qua verzoekjes.

SPOILER
Goed zo. Staat volgens mij ook in de gemeentelijke regels
pi_212369615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Goed zo. Staat volgens mij ook in de gemeentelijke regels
Daarom, ze kunnen ook heel weinig. Maar het vergalt wel gewoon je zaterdag. Ik kan dit niet makkelijk loslaten, gaat echt in mn hoofd zitten

SPOILER
pi_212369636
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:44 schreef Puala het volgende:

[..]
Daarom, ze kunnen ook heel weinig. Maar het vergalt wel gewoon je zaterdag. Ik kan dit niet makkelijk loslaten, gaat echt in mn hoofd zitten

SPOILER
Snap ik, dat blijft maar spelen. Straks durf je niet eens te niezen in je eigen tuin.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 12:22:49 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212369996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:44 schreef Puala het volgende:

[..]

SPOILER
Dat snap ik zo goed, ik zou hier ook buikpijn van hebben. :{

Dat van die ramen is wel heel bijzonder. Kunnen ze daar geen melkglas oid inzetten?
pi_212370012
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 12:22 schreef BE het volgende:

[..]
Dat snap ik zo goed, ik zou hier ook buikpijn van hebben. :{

Dat van die ramen is wel heel bijzonder. Kunnen ze daar geen melkglas oid inzetten?
Dan nog heb je licht in je tuin als ze dat aan doen. En dat is ook al heel vervelend heb ik gemerkt :)
  zaterdag 10 februari 2024 @ 12:34:56 #66
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_212370077
quote:

[..]

SPOILER
Lastig om dan rustig en rationeel te blijven. Wat een domper dat het allemaal zo moet. -O-
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_212370508
Ik ben wel goed in frustratie klusjes. De meeste gordijnen zijn eindelijk op maat gemaakt _O_ O+
  zaterdag 10 februari 2024 @ 13:16:57 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_212370560
He jakkes, dat is wel echt naar. EN dan bedoel ik niet die gordijnen natuurlijk :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212371024
Moest net aan je buurman denken, in mijn gebouw komt van een paar etages (merk ik aan geluidssterkte) geboord :D
pi_212371225
quote:

[..]

SPOILER
Wat ie zich nog niet beseft is dat als hij je weg treitert, gewoon de volgende koper die hele hut gaat verbouwen. (ok, nou ja niet de hele hut, maar er gaat geklust worden).

Ik ben 1,5 jaar terug met mijn 45 jaar naar appartementencomplex gegaan waar ca 90% boven de 60 is en meer dan de helft daarvan boven de 70.
Als ik me vooraf verontschuldigde voor geluid van nieuwe vloeren, keuken etc. zeiden ze allemaal: oh meid, verbouwen hoort er bij, maak je geen zorgen hoor. Lekker je huisje naar je eigen zin maken.
Zo kan het gelukkig ook. Echt ontzettend klote dat jij zo'n zure vent treft.

(overigens typ ik dit in een pauze van plankjes ophangen en boren.....)
pi_212371760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 14:32 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Wat ie zich nog niet beseft is dat als hij je weg treitert, gewoon de volgende koper die hele hut gaat verbouwen. (ok, nou ja niet de hele hut, maar er gaat geklust worden).

Ik ben 1,5 jaar terug met mijn 45 jaar naar appartementencomplex gegaan waar ca 90% boven de 60 is en meer dan de helft daarvan boven de 70.
Als ik me vooraf verontschuldigde voor geluid van nieuwe vloeren, keuken etc. zeiden ze allemaal: oh meid, verbouwen hoort er bij, maak je geen zorgen hoor. Lekker je huisje naar je eigen zin maken.
Zo kan het gelukkig ook. Echt ontzettend klote dat jij zo'n zure vent treft.

(overigens typ ik dit in een pauze van plankjes ophangen en boren.....)
Mijn buren aan de andere kant zijn ouder, maar veel chiller. En die hebben ook echt wel de nodige overlast, niet alleen de buren die echt onder t zelfde dak zitten.

Maar goed, t hoort er idd gewoon bij :Y
pi_212371939
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
Ik had op de badkamer de fancy automatische plisse gordijnen van de ikea hangen, maar helaas kon het raam niet meer open. Dus die kunnen terug -O- sinds begin dit jaar hebben ze gelukkig bij ikea andere plisse's in t assortiment _O_ speciaal voor draaikiep _O_

Dus gister die opgehangen.. maar dan krijg je t. Is het niet doorschijnend in t donker als het licht is? Dus buiten ff checken of het wel goed is *O*

[ afbeelding ]

Maar hoe doe je dat dan als single als je niemand hebt die zo gek is om boven ff voor t raam te gaan staan zwaaien?

SPOILER
Je moet iets he :D :+
Ik volg je klustopic altijd met interesse. Ik zie toevallig dit voorbij komen. Hoe heten deze gordijnen? Dan ga ik ook eens op zoek bij de IKEA.
pi_212372019
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 15:42 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Ik volg je klustopic altijd met interesse. Ik zie toevallig dit voorbij komen. Hoe heten deze gordijnen? Dan ga ik ook eens op zoek bij de IKEA.
HORNVALLMO :)
pi_212374464
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:12 schreef Puala het volgende:
Ik ben wel goed in frustratie klusjes. De meeste gordijnen zijn eindelijk op maat gemaakt _O_ O+
En t kozijn voor geschuurd en alle gaatjes van de openslaande deuren geplamuurd. En de trap aan de kant van de wc en alle beschadigingen die ik onderweg tegen kwam beneden _O_
pi_212617374
Dat kitten van de trap was wel een lekker dankbaar klusje :7

Zoek de verschillen zou ik zeggen :D

Mijn logeerbed is te spannend voor de kleine directeur, dus heeft ie een bed op zijn maat gekregen dit weekend. Ik vind t wel een scheetig bedje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')