Het voelt voor mij aan als:quote:Op maandag 18 december 2023 05:55 schreef Kijkertje het volgende:
De Palestijnse Christenen zijn het ook al niet met elkaar eens:
[ twitter ]
Een Facebook of Twitterfeed, die alleen maar bestaat uit bevestigingen van meningen, gekoppeld aan 'nieuws'.quote:
Daar heb je precies de sleutel: ze willen elkaar al eeuwen kapot maken, fijne religieuze traditie.quote:Op maandag 18 december 2023 09:11 schreef Mylene het volgende:
Als Israël genocide wil plegen op de Palestijnen, commentaar wat ik voorbij zie komen, wat wil Hamas dan met de Joden doen?
Er is nu al een paar keer een nieuwsbericht geweest toch dat de veiligheidsdiensten hele duidelijke signalen hebben gemist omdat ze ze niet goed inschatten. Dit is gewoon dezelfde onkunde die we bij ons ook steeds zien na aanslagen: dader was bekend, maar belandde op de grote stapel met vergelijkbare signalen. De kapers van 9/11 zijn ook diverse keren gesignaleerd.quote:Op maandag 18 december 2023 08:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van complotten. Ik geloof er geen ruk van dat Israël niet heeft geweten van 7 oktober
Ik zie nergens iets van ene Frinkelsteinquote:Op maandag 18 december 2023 09:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Uitleg staat in de post van Dr Frinkelstein. Ga het lezen.
Data is geen informatie en al helemaal geen kennisquote:Op maandag 18 december 2023 10:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is nu al een paar keer een nieuwsbericht geweest toch dat de veiligheidsdiensten hele duidelijke signalen hebben gemist omdat ze ze niet goed inschatten. Dit is gewoon dezelfde onkunde die we bij ons ook steeds zien na aanslagen: dader was bekend, maar belandde op de grote stapel met vergelijkbare signalen. De kapers van 9/11 zijn ook diverse keren gesignaleerd.
We zitten denk ik massaal met hetzelfde probleem als dat de Stasi had: enorme massa's aan data maar niet genoeg capaciteit/vernuft om deze juist te classificeren.
Larry?quote:Op maandag 18 december 2023 10:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets van ene Frinkelstein
Klopt, dat draagt ook bij aan het probleem.quote:Op maandag 18 december 2023 10:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Data is geen informatie en al helemaal geen kennis
Het zou kunnen maar eerlijk gezegd ben ik na een aantal jaar bij de overheid vrij cynisch over hun vermogen om met opzet dingen op die manier te sturen.quote:Daarnaast, kan het nog steeds ook wel vooropgezet of (deels) bewust zijn. Politiek is politiek en is nasty as shit
Een R te weinig, maar grappig.quote:
Lang geleden dat ik deze baas langs heb zien komenquote:
Omdat we veel te veel potentiële problemen binnen gelaten hebben de afgelopen decennia.quote:Op maandag 18 december 2023 10:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is nu al een paar keer een nieuwsbericht geweest toch dat de veiligheidsdiensten hele duidelijke signalen hebben gemist omdat ze ze niet goed inschatten. Dit is gewoon dezelfde onkunde die we bij ons ook steeds zien na aanslagen: dader was bekend, maar belandde op de grote stapel met vergelijkbare signalen. De kapers van 9/11 zijn ook diverse keren gesignaleerd.
We zitten denk ik massaal met hetzelfde probleem als dat de Stasi had: enorme massa's aan data maar niet genoeg capaciteit/vernuft om deze juist te classificeren.
Human Rights Watch, die in het geheim 3 miljoen dollar hebben aangenomen van Qatar...quote:Op maandag 18 december 2023 09:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is al jaren bekend. Nu is het opeens een schok omdat het Israëliërs zijn die dood zijn geschoten. Als het Palestijnen waren geweest hadden ze er een label op gehangen en een verhaal omheen verzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |